אדוורדס יכלול חלופות אוטומטיות למילות-מפתח

אדוורדס יכלול חלופות אוטומטיות למילות-מפתח

מאת: מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות

זאפ גרופ

אדוורדס יכלול חלופות אוטומטיות למילות-מפתח

רבים ממנהלי הקמפיינים באדוורדס מוסיפים מילות מפתח שגויות ונרדפות, כדי לכסות את כל אפשרויות החיפוש של הגולשים. מעתה מערכת אדוורדס תעשה זאת באופן אוטומטי, ותכלול בכל מילה גם אפשרויות חלופיות:

• שגיאות כתיב
• מילים נרדפות
• צורות יחיד/רבים
• קיצורי מילים
• ראשי תיבות

למשל:
אם מישהו יחפש "כיסוי לרכב", אדוורדס יידע שהכוונה היא גם ל"כיסויי רכב" / "כיסויים לרכב" / "כיסויים למכונית" ועוד. בצורה זו, היכולות של אדוורדס משתוות ליכולות הסמנטיות של מתקן השגיאות בחיפוש האורגני.

גוגל ניצבת בפני חקירה פדרלית

אחרי שעמדה בחקירת ארגון ה-FCC בארה"ב (בשל "איסוף" מידע מרשתות WiFi על-ידי רכבי Street View), כעת ניצבת החברה בפני חקירה חדשה של ארגון FTC, בשל חשד להפרת פרטיות המשתמשים בשירות גוגל באז (ז"ל).


ואנחנו תוהים מה קרה למדיניות Do No Evil המפורסמת...?

למרבית אתרי SMB אין אמצעי יצירת קשר / סיגנלים חברתיים

בסקרים ובמחקרים אודות אתרי SMB בארה"ב, נמצאו הנתונים הבאים:


• רק 20% מהאתרים מציעים קישור לפרופיל הפייסבוק שלהם.
• 60% אינם כוללים מספר טלפון בעמוד הבית.
• 75% אינם כוללים כתובת דואר אלקטרוני בעמוד הבית.
• ב-66% מהאתרים אין טופס צור קשר.
• 93% מאתרי SMB אינם מותאמים לגלישה בנייד.

אומנם התוצאות הללו תקפות בארה"ב, אך נדמה שאפשר לומר בוודאות שהנתונים דומים גם בישראל. בעלי אתר עסקי חייבים להבין שהאתר מיועד לשרת את הגולשים והלקוחות; אם אין אפילו מספר טלפון, איך זה יקרה?

רוצים לקבל טראפיק וסיגנלים חברתיים באתר?

יזם ישראלי הקים את אתר "המכבסה" , שמאפשר לסחור בלייקים, בציוצים ובכל מה שחברתי. נרשמים לאתר בחינם, ואפשר למכור ולקנות סיגנלים חברתיים (תמורת סיגנלים שאתם נותנים לאתרים אחרים).


מה המטרה? לייצר כמה שיותר טראפיק ואישושים חברתיים לאתרים הרשומים לשירות. זה כנראה קצת "שיווק שחור", שמפר את מדיניות פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות, אבל נחכה ונראה.

אתרים שלכם ירדו במיקומים לאחרונה? זו כנראה טעות של גוגל

המערכת של גוגל כנראה סימנה בטעות אתרים פעילים כ- Parked Domains, ולכן חלה טעות.

הנושא הזה עדיין לא ברור, אבל כך עולה מפוסט של מאט קאטס בגוגל פלוס.

פייסבוק משפרת את מנגנון הפרסום באתר

לחצת לייק על הדף של קוקה קולה? זה יפורסם אצל החברים שלך.

השיטה הזו נהוגה כבר זמן-מה בפייסבוק, והופכת כל משתמש ל"סוכן מכירות" של המותג שאותו הוא אוהב.

כעת פייסבוק משדרגת את מנגנון הפרסום: בידיעה שהתפרסמה באתר ניוזגיק, נאמר שהשדרוג החדש יאפשר למפרסמים לדעת הרבה יותר על משתמשי פייסבוק. כל לחיצה על פרסומת תשלח למפרסמים מידע מפורט אודות המשתמש, והרכישה עצמה עלולה להתפרסם גם בפיד של החברים שלנו.

מאת: עמית אדלר

Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email