אופטימיזציית הבלוג שלכם לקוראים החברתיים והניידים

אופטימיזציית הבלוג שלכם לקוראים החברתיים והניידים

האם הבלוג שלכם מותאם למדיה החברתית ולניידים? אם לא, יתכן שאתם מפסידים המון תנועה.

אנחנו חיים בחברה מקשרת (attachment society). הסתכלו מסביבכם בכל בית קפה, מסעדה, בפארק או בקניון, ותראו אנשים הדבוקים למסכי הסמארטפונים שלהם. אנשים אלה לא משוחחים בטלפון, אלא צורכים תוכן ומקיימים אינטראקציה עם היקום הדיגיטלי מכמעט כל מקום ובכל שעה. אין ספק שזה מסוכן, מכיוון שמחקרים מוכיחים ששימוש יתר במכשירים ניידים גורם לשיבושים בדפוסי השינה של אנשים, סחרחורות, כאבי ראש ועוד הרבה מעבר לכך. ובכל זאת, ולמרות הסיכון, אנשים עדיין משתמשים בסמארטפון שלהם באדיקות. כבעלים של עסק, תוכלו לנתב התנהגות זו לטובתכם.
אולם אם האתר והבלוג של הארגון או בית העסק שלכם אינם מוגדרים כידידותיים מבחינה חברתית או מותאמים למכשירים ניידים, בהחלט יתכן שאתם מפספסים פלח שוק גדול למדי.
ראשית, הנה שני נתונים מדהימים:

*יותר ממחצית החיפושים בגוגל מתבצעים ממכשירים ניידים.
*קרוב ל-900 מיליון גולשים נכנסים לפייסבוק רק באמצעות הסמארטפון שלהם.


אז מה תוכלו לעשות כדי לנתב זאת לטובתכם?

בואו ניגש לעניין:

בדקו האם הבלוג שלכם מתאים לניידים


הגדרת הבלוג בדרך הנכונה יכולה לשנות את העסק שלכם, במידה וזה נעשה כפי שצריך.

בשנת 2015, גוגל הכניסה עדכון באלגוריתם שלה, שמטרתו להתייחס למספר הגדל של משתמשי המכשירים הניידים. אתרים שסווגו כלא מתאימים לניידים חוו ירידה תלולה בתנועה ובדירוגים.

אם הבלוג שלכם נבנה באמצעות אחד מאתרי הבלוג הרבים הזמינים, כוורדפרס או Weebly, רוב הסיכויים כי הוא מתאים לניידים. ובכל זאת, חשוב לחזור ולבדוק. בלוגים או אתרי אינטרנט מסוימים עשויים לא להיות מתאימים לניידים בשל ערכות הנושא (theme) בהן הם עושים שימוש.

אתרי וורדפרס או Weebly הבנויים ב"responsive layout" מכילים דפים המזהים, מגיבים ומתאימים את התצוגה למכשיר בו הגולש משתמש, מה שהופך את צריכת התוכן לקלה ומהנה יותר עבור הגולש.

מה לגבי אפליקציות לנייד?


חברות רבות מקפיצות את התוכן הסלולארי שלהן צעד אחד קדימה על ידי פיתוח אפליקציות לנייד. למרות זאת, יישומים ניידים אינם מיועדים לכל סוג עסק או לכל מצב. במקרים כאלה, יצירת אפליקציה בלעדית להפצת תכנים מהווה בזבוז של זמן וכסף.

אפליקציות אידיאליות לעסקים המתמודדים עם בעיות עסקיות ייחודיות, כגון מעקב נקודות תגמולים או בדיקת מצב חשבון. ניתן לומר, כי אם לקוחותיכם צריכים להיכנס לאתר האינטרנט שלכם, מכל סיבה שהיא, אפליקציה לניידים עשויה להיות רעיון טוב עבורכם.

בזמן פיתוח האפליקציה לנייד, תוכלו להקצות מקום ייעודי לתכנים שלכם. כבר יש לכם קהל ממוקד, שבוי, כלומר יש לכם הזדמנות מצוינת להפוך את הגולשים המשתמשים באפליקציה למעורבים יותר.

אם אתם מפיצים תכנים באמצעות אפליקציה לניידים, וודאו כי ישנה דרך מהירה וקלה לשתף אותם. כללו קישורים וכפתורי שיתוף, או היפכו את הקישורים לקלים להעתקה ולהדבקה. ככל שתהפכו את תהליך השיתוף לקל יותר, תכניכם ישותפו ויגיעו רחוק יותר ובזמן קצר יותר, וכך גם החשיפה לאתר ולעסק שלכם.

מועילות ככל שתהיינה עבור עסקים מסוימים, חלקו הארי של האינטראקציה שלכם עם הגולשים עדיין מתרחש באתר עצמו, בבלוג. ישנן לא מעט דרכים להפוך את הבלוגים למתאימים יותר עבור קורא הנייד והחברתי, כ- Google AMP, Facebook Instant Articles וכן הלאה.

ואתם, מה מצב התכנים שלכם, האם הם עברו אופטימיזציה והתאמה? האם אתם מפספסים את הקהל הגדול הגולש ממכשירים ניידים וחי ברשתות החברתיות?


http://marketingland.com/optimizing-blog-social-mobile-reader-190565

Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email