איך להיות בלוגר מצליח

איך להיות בלוגר מצליח

כולנו שומעים חדשות לבקרים על אנשים רגילים, ש"קמו" יום אחד, החליטו להקים בלוג ולאחר זמן מה הפכו לבלוגרים מצליחים. בלוגרים אשר אפילו מתפרנסים מכתיבה וניהול של בלוג על נושא שהם מלאים תשוקה לגביו. בעידן בו כל אחד יכול להקים בקלות אתר אינטרנט ולהתחיל לכתוב על כל מה שבא לו, רבים שואלים את עצמם כיצד להיות בלוגר מצליח במציאות הדיגיטלית הנוכחית – המשיכו לקרוא ויהיה לכם מושג הרבה יותר טוב איך לעשות זאת.

ראשית כל, נאמר מיד שאי אפשר להפוך לבלוגר מצליח, בטח שלא בלוגר רווחי, בלי השקעה רבה של זמן ומשאבים כדי להפיק תכנים איכותיים ובעלי ערך אמיתי. אחרי שהבהרנו את זה, אפשר לצלול לעומק הדברים. בכל תחום שתבחרו לכתוב עליו בלוג, היו מוכנים לכך שכבר יש אחרים שכותבים על כך והתחרות על החשיפה בגזרת התוכן עזה ואף קשה בתחומים רבים. ישנם מכשולים רבים אך ניתן להתגבר עליהם בהתנהלות נכונה והבנת המדיום בו אתם פועלים.

איזה בלוג להקים ולכתוב

אתם חייבים להקים בלוג סביב נושא מסוים, כאשר חשוב שהנושא הזה יהיה נושא שאתם אוהבים ומלאים תשוקה לגביו. רק כך תוכלו לייצר תוכן איכותי ואמיתי, המביא אתכם למרכז ה"במה" ומספק מידע רלוונטי ובעל ערך לקוראים. אתם צריכים לכתוב על משהו שמעניין אתכם ושאתם מוכנים להשקיע בו הרבה מאוד זמן ומחשבה בשנים הקרובות.

איך תעשו כסף בעזרת האתר

נכון, רבים פותחים בלוג כי הם רוצים לכתוב על משהו שהם אוהבים ולחלוק ידע עם העולם. אבל כדי להיות בלוגרים מצליחים רצוי לגבש מודל עסקי מסוים לאתר שלכם. לוקח זמן לייצר רווחים או הכנסות מבלוג תוכן, כי לוקח זמן לבסס אמון וקהל עוקבים. אבל עם הזמן אפשר לייצר הכנסות דרך מכירת שירותים ומרצ'נדייז, מכירת מוצרים באתר, הפניות לאתרים מסחריים עם תכנית שותפים ואפילו דרך קבלת מוצרים חינם להתנסות וכתיבת ביקורות. אם התכנון הוא לעשות כסף מפרסומות של גוגל, תצטרכו לייצר המון תנועה כדי באמת להרוויח משהו.

להפוך לסמכות בתחום

ככל שתצטמצמו בתחום הכתיבה שלכם בבלוג, כך יהיה לכם קל יותר לספק מידע רלוונטי ולהפוך לסמכות באותו תחום נישה. זה בתורו יביא יותר תנועה ויאפשר לכם לגבש קהל עוקבים נאמן שגם יכניס לכם כסף באפיקים השונים.

דירוג בתוצאות החיפוש – לגרום לכך שהגולשים ימצאו אותך!

גם את התוכן הטוב ביותר בעולם הגולשים צריכים להיות מסוגלים למצוא כאשר הם מחפשים משהו בגוגל. במציאות של תחרות קשה כמעט בכל תחום, דירוג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל מצריך הבנה, אקטיביות וזמן. לצד תוכן מעולה ורלוונטי מאוד, יש לייצר קישורים נכנסים לאתר, הפניות ממדיה חברתית, דגש מסוים על ביטויי מפתח עם הרבה חיפושים ושאר טקטיקות מעולם ה-SEO.

התנועה לא פשוט תגיע לאתר מעצמה אלא יש לבצע מכלול פעולות באופן שוטף כדי לייצר אותה, לשמור עליה וכמובן להגדיל אותה.

שימוש בכוחה של המדיה החברתית להגדלת קהל הקוראים

חיפוש בגוגל הוא עדיין גורם התנועה העיקרי ברשת, אך אי אפשר להתעלם מכוחה של המדיה החברתית בהבאת תנועה, יצירת באזז והגדלת קהל הקוראים של הבלוג שלך. כך אתה גם מייצר חשיפה לבלוג שלך, גם מייצר אינטראקציות חברתיות וגם יוצר באזז שבתורו יביא לאתר שלך קישורים נכנסים רבים יותר. אנשים מוצאים יותר ויותר מידע ברשתות החברתיות וצופים דרכן בסרטונים, זו הזדמנות נפלאה לבעלי בלוגים למשוך קוראים ולייצר קוראים.
התחרות אמנם קשה, אך זהו זמן מושלם לקפוץ למים, להקים בלוג ולכתוב על מה שאתם אוהבים!
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email