איך להעביר גולשים מעמוד פייסבוק לאתר העסק

איך להעביר גולשים מעמוד פייסבוק לאתר העסק

תנועה לאתר האינטרנט (טראפיק) – אחת המטרות החשובות ביותר של כל מפרסם עסקי. יש כאלה שיטענו כי כדאי מאוד להשקיע ביצירת עמוד פייסבוק עסקי, על מנת לנייד גולשים רבים ככל האפשר מהפייסבוק לתוך האתר.

למה כדאי להשקיע בעמוד פייסבוק העסקי?

עמוד פייסבוק עסקי יכול להועיל לנו רבות בכל הקשור לשיווק העסק או השירות שלנו. המטרה של כל בעל עסק ומפרסם היא להגדיל את תנועת הלקוחות שמבצעים רכישות והזמנות בפועל, הרי ללא לקוחות משלמים העסק שלנו לא היה קיים. ישנן אלפי דוגמאות להצלחה הכבירה שעמוד פייסבוק עסקי המנוהל נכון יכול להביא לבעלי עסקים קטנים ובינוניים. יתרה מכך, היום עמוד עסקי בפייסבוק מהווה ערוץ שיווקי פעיל נוסף לצד אתר אינטרנט או בלוג. על מנת להביא את עמוד הפייסבוק שלנו למצב בו הוא ממשיך להזרים לקוחות חדשים אל העסק בצורה קבועה, יש צורך בהשקעה של משאבים, מאמץ וגם סבלנות. עם זאת, כשעמוד הפייסבוק שלנו תופס, משם הדרך למעלה בטוחה.

הנעה לפעולה - הזרמה של גולשים מהפייסבוק לאתר

יצירה של עמוד פייסבוק מצליח תלויה בכמות המשתמשים החדשים והחשיפות שמביאים פרסומים שונים בעמוד. הרי מה שבעצם מעניין את הגולשים שלנו הוא תוכן, תמונות, וידאו, סרטונים, וכל דבר שיכול להלהיב את הגולש המשועמם. במידה ועמוד הפייסבוק שלכם מספק לגולש את מה שהוא רוצה, אתם נמצאים במקום בו אתם יכולים לקבל מהגולש את מה שאתם רוצים. חשוב מאוד לא להשאיר את קהל הקוראים הנאמן של עמוד הפייסבוק שלנו אך ורק בתוך הרשת החברתית הממוחשבת, אלא להזרים אותם אל אתר האינטרנט שלכם, או אל החנות הפיזית. הנעה לפעולה היא שם המשחק בתרגום של תנועה איכותית מעמוד הפייסבוק אל האתר או החנות שלכם. הנעה לפעולה של הגולשים שלכם יכולה להתבצע על ידי יצירת מודעות, הנחות ומבצעים לחברי הפייסבוק הרשומים בלבד.

ומה קורה כשהגולשים כבר נכנסים לאתר - העבודה רק מתחילה

במידה והצלחנו להביא את הגולש לאתר האינטרנט שלנו, העבודה שלנו התקדמה בשלב אחד אך טרם הגיעה לסיומה. ברגע שהגולש נמצא באתר האינטרנט, המטרה שלנו היא לקרב אותו אל מעמד הרכישה. אנו יכולים לעשות זאת על ידי הדגשת המסרים המובילים שלנו באתר האינטרנט, ושימוש באמצעי קריאה לפעולה שימשכו את הגולש לבצע שיחת טלפון, או הזמנה אינטרנטית, במידה ואתר האינטרנט שלכם מאפשר זאת.

יצירת מאגר לקוחות חוזרים באמצעות פייסבוק

פייסבוק יכולה לשמש אותנו לא רק ליצירת חשיפות חדשות לעסק שלנו, מדובר למעשה באמצעי נהדר לשימור לקוחות. מאגר הלקוחות החוזרים הוא נכס חשוב לחברה, מכיוון שמדובר בלקוחות שצורכים את השירות שלנו, וגם ממליצים עליו לחברים. עמוד פייסבוק עסקי שפונה למאגר הלקוחות הקבועים שלו יכול להגדיל את ההכנסה שלו ב-30% לאחר זמן קצר של כמה חודשים.

בסופו של יום עליכם לזכור, דף הפייסבוק שלכם הוא כלי נהדר להגדלת חשיפה אך לא פחות חשוב מכך – האתר שלכם צריך להיות מרכז הפעילות השיווקית שלכם. לכן נסו להפנות גולשים באופן שוטף גם לאתר שלכם ומשם לנסות להמיר אותם ללקוחות.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email