איך מודדים הצלחה בקידום אתרים?

איך מודדים הצלחה בקידום אתרים?

קידום אתרים הוא עולם רחב ביותר, ובו פרמטרים רבים הקובעים את מידת ההצלחה של קמפיין קידום. חברות קידום רבות מנצלות את העובדה שמדובר בתחום רחב ביותר, ומבטיחות לבעלי האתרים הבטחות רבות המבוססות על חוסר הידע והמקצועיות של הקהל הרחב בתחום. במאמר זה ניגע בפרמטרים הכלליים המודדים הצלחה של בתי עסק באופן כללי, ומכאן נגזור על הפרמטרים המשפיעים על הצלחת פרויקטים של קידום אורגני בגוגל, ניגע בטריקים שחברות קידום משתמשות בהן כמצגות שווא, ונראה מהי הצלחה אמיתית בקידום אתרים, כל זאת בתקווה שתוכלו להשכיל ולבחור בחברת הקידום הנכונה ביותר עבורכם שתביא אתכם לתוצאות, ולא להבטחות.

מהם הפרמטרים המודדים הצלחה של בית עסק?

בראש ובראשונה ניתן לומר שעסק מצליח הוא עסק מרוויח, ומכאן ניתן גם לומר שעסק בגדילה הוא עסק שרמת ההכנסה שלו עולה. כמובן שרמת ההכנסה תלויה בכמות הלקוחות המבקרים את בית העסק, ומתוכם, כמות הלקוחות שמבצעים רכישות ממשיות של מוצרים או שירותים. באופן כללי ניתן גם לומר ולציין כי לקוחות הנכנסים לבית העסק הם אכן מראה לאטרקטיביות של בית העסק, אך לאו דווקא מעידים על היכולת של המוכרים בעסק עצמו לגרום ללקוחות המבקרים בו לבצע רכישות ממשיות.


ומהם הפרמטרים שמודדים הצלחה של קידום אתרים?

בעולם הוירטואלי של רשת האינטרנט, האתר שלכם משול לבית עסק פיזי, לחנות מסוימת, כאשר המטרה של בעל החנות היא לגרום לכמה שיותר לקוחות להיכנס לחנות. זה יכול לקרות על ידי פרסום נכון של החנות במקומות אחרים, על ידי שינוי פני החנות מבפנים בצורה קלה ופשוטה יותר להבנה עבור הלקוחות המבקרים בה, וגם עבור מבקר החנויות שקובע את הדירוג של החנות שלכם מבין חנויות דומות, או על ידי סט של פעולות אחרות. באופן כללי ניתן לומר שהמטרה של מקדמי אתרים היא אכן להעלות את אתר האינטרנט שלכם למקומות הראשונים תחת ביטויי חיפוש מסוימים, אך לא זה העיקר. במידה ואתם מופיעים ראשונים בתוצאות החיפוש, אבל הדבר לא מביא לכם את הלקוחות הנכונים או לא מביא לקוחות בכלל, האם עדיין מדובר בהצלחה?


מצגת שווא – על הטריקים שחברות קידום משתמשות להציג הצלחות שלא שוות דבר

מי שמבין קצת בתחום של קידום אתרים בוודאי ידע להגיד לכם שלהיות במקום הראשון בגוגל תחת ביטויים לא רלוונטיים לא שווה לכם יותר מדי, אף על פי שזה נראה נוצץ ומבטיח על פניו. חברות קידום רבות מציגות את ההצלחות שלהן בקידום עבור ביטויים לא רלוונטיים, שעבודת הקידום הנדרשת בהם היא לא קשה במיוחד ולא כרוכה בבזבוז של משאבים. ההצלחה האמיתית שאתם צריכים לראות היא הצלחה לאורך זמן של לקוחות רלוונטיים הנכנסים לאתר שלכם, מבצעים המרות, כלומר משאירים פרטים ומביעים התעניינות אמיתית, ובסופו של דבר הופכים לרכישות ממשיות. כמובן שהחלק האחרון הוא לא משימתם של חברות הקידום, אך בהחלט מדובר במשהו שהן יכולות לעזור בו.


קידום אתרים – תוצאות ולא הבטחות

כאשר אתם בוחרים חברת קידום אתרים אתם צריכים לזכור דבר אחד, לא מדובר בחתונה לכל החיים, אלא בהסכם עם חברת שיווק, אם אין תוצאות, לא שווה לכם להמשיך, ומלכתחילה, לא שווה לכם להתחיל אם החברה שלפניכם לא יכולה להציג את התוצאות הנכונות עבור בית העסק שלכם.

זאפ גרופ - מביאים אתכם לפסגה

אנו בזאפ גרופ עובדים בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח, ומבינים את הפער המקצועי שבהבנה של התחום על ידי הלקוחות שלנו. בניגוד לחברות אחרות שבוחרות לנצל את הפער הזה לרעה, אנו מסבירים בכל שלב ושלב ללקוחותינו מה אנחנו עושים ולאיזה מטרה, כך שאתם לא נשארים לבד אפילו לא לרגע אחד.


Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email