איך תנצלו את יוטיוב כמשאב לפרסום העסק שלכם בחינם? 

איך תנצלו את יוטיוב כמשאב לפרסום העסק שלכם בחינם? 

לפני שאתם הולכים להשקיע בפרסומים במדיות השונות ולפני שאתם יוצאים לחפש אלטרנטיבות יחצנות מגוונות, שימו לב לכלי היעיל והעוצמתי שיכול להגדיל בצורה משמעותית את החשיפה שלכם עד כדי הפיכתכם למותג בתחום בו אתם עוסקים – מנוע החיפוש יוטיוב לשירותכם.

רבים מהגולשים התרגלו לחשוב כי יוטיוב הינו אתר אשר נועד בעיקר כדי להעביר לנו שעות של בידור ופנאי, וסוברים כי מטרתו שיתוף של משתמשים מכל העולם בסרטונים שונים כמו קומדיות מצחיקות, שירים חדשים, רגעים של פספוסים ועוד.

אך למעשה, יוטיוב משמשת כלי פרסום ויראלי בעל כוח רב, עבור אמנים ובעלי מקצוע שונים ברחבי העולם, החל מזמרים ידועים כמו ג'סטין ביבר וכלה ברופאים מפורסמים כמו הכירופרקט לי ריאן בארה"ב שמצאו את דרכם לתהילה באמצעות אתר יוטיוב.

נתוני צפייה סטטיסטיים של יוטיוב מצביעים על כך שיותר ממיליארד משתמשים ייחודיים מבקרים באתר בכל חודש, מעל 6 מיליארד שעות צפייה בתכני וידאו נרשמות בכל חודש ( כמעט שעה בממוצע לכל אדם) ובכל יום נרשמות מיליוני הרשמות של משתמשים חדשים.

פרטים מלאים ניתן לראות כאן
נתונים אלו קוראים לכם להרים את הכפפה ולהצטרף למעגל מפרסמי הסרטונים ביוטיוב וליהנות מהגדלת חשיפה ונגיעה בקהלים חדשים.

יוטיוב קיים כאן בשבילכם

כצעד ראשון – חשוב לאפיין את הסרטון אותו תרצו להעלות, שאלו את עצמכם מהו המסר אותו אתם מעוניינים להעביר לצופים,


האם הסרטון ישמש כסרטון תדמית לבית העסק? – שיספר את סיפורו של העסק, מי הוא, מתי הוקם, מהם השירותים שניתן למצוא בו, ובעצם, ומהם היתרונות שלכם בהשוואה למתחרים, מומלץ שאורכו הכולל של סרטון תדמית לא יעלה על 4- 3 דקות.

האם ישמש הסרטון כמדריך בעל ערך לגולש שיעשה לכם פרסום עקיף? לדוג', מורה לגיטרה שמפרסם מספר מדריכים מצולמים ללימוד עצמי בבית ומצרף מס' טלפון ליצירת קשר, כך ששמו מתפרסם כאוטוריטה בתחומו וממילא המעוניינים במידע נוסף כבר יצרו עימו קשר והוא הרוויח מלבד פרסום שמו גם לקוחות חדשים שאף קצת חשים שהם כבר "מכירים אותו" – זה ההוא מהסרטון...

מומלץ שאורכו הכולל של סרטון ההדרכה לא יעלה על 4-5 דקות.

לאחר שהחלטתם על הקונספט עליו אתם הולכים, תוכלו להסריט את עצמכם או את בית העסק שלכם בקלות, כיום ישנן מצלמות ביתיות איכותיות כמו גם תוכנות עריכה קלות לתפעול, מהן ניתן להפיק סרטונים ברמה סבירה בהחלט. כמובן שמידת ההשקעה בהפקת הסרטון היא בידכם, והשמים הם הגבול.


הסרטון שלכם מוכן? כך תעלו אותו ליוטיוב

לאחר שהסרטון מוכן, מעלים אותו ליוטיוב באופן הבא:

  • מתחברים לחשבון google You Tube שלכם, אם אין לכם תפתחו חדש כאן
  • נכנסים לאתר יוטיוב כשאתם מחוברים לחשבון.
  • מקליקים על "העלה" לצורך העלאת הסרטון

לאחר מכן, מקליקים על "בחר קבצים להעלאה" ומטעינים את הסרטון המוכן שיצרתם

בזמן שהסרטון נטען – ממלאים את כל פרטי הסרטון באופן הבא , על מנת שצופים פוטנציאליים אכן יגיעו אליו:

בוחרים את הקטגוריה המתאימה ביותר לסרטון שלכם:

לאחר שטעינת הסרטון הושלמה, הוא נשמר אוטומטית וכבר מופיע במנוע החיפוש של יוטיוב :

למדריך המלא של יוטיוב להעלאת סרטון, הקליקו כאן

איך אנשים יגיעו לסרטון שלכם?

  • אם יש לכם אתר / בלוג – הטמיעו בו את הסרטון.
  • הפיצו אותו בין חברים במייל / בפייסבוק וכדו'
  • במקרים רבים, באמצעות חיפוש רגיל בגוגל לדוג' " לימוד גיטרה" – במקומות הראשונים מופיעים סרטונים רלוונטיים מיוטיוב.
  • סרטונים שלהם מספר צפיות גבוה ופידבקים מהגולשים מוצגים לגולשים כסרטונים נבחרים
  • יוטיוב מציגה סרטונים מוצעים בסופו של כל סרטון בו צופים וכן ישנה רשימה בצד העמוד, בדרך כלל, אלו סרטונים שיש להם קשר לסרטון בו צפיתם זה עתה.

בעידן האינטרנט אם אתה לא שם - אתה לא קיים. סרטון טוב ביוטיוב יכול לגרום לכם לתהילת עולם.

Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email