אלמנטים חשובים לאתר שלך

אלמנטים חשובים לאתר שלך

אתר אינטרנט הוא כבר מזמן לא רק פרסומת מקוונת או עמוד תדמיתי שנועד לקדם את העסק הפיזי שלך. אתר כיום הוא כלי עסקי חשוב ביותר, בין אם מדובר על עסק בעל נוכחות פיזית ומקומית ובוודאי כאשר מדובר על עסק שעיקר פעילותו אינטרנטית. אם בעבר עיצוב אתרים איכותי ויעיל היה קשה להשגה ומרבית האתרים כשלו בכך מהותית, היום ישנם שלל כלים לבנייה עצמית של אתרים. בנוסף, ישנם שירותי עיצוב זולים והבנה טובה יותר של כל "המערכת" לגבי חשיבות האתר, המראה שלו והתפקוד שלו.

כיום ישנם מרכיבים קריטיים ומהותיים בבניית אתרי אינטרנט מוצלחים, למשל ממשק המשתמש, חווית המשתמש, כלי אנליטיקס לניתוח שימוש ותפקוד האתר, היבטי SEO, אינטראקציות עם הגולשים, חנויות אלקטרוניות מתקדמות ועוד מכלול אדיר של היבטים ואלמנטים.

במאמר זה נתמקד בשלושה אלמנטים חשובים מאוד לאתר האינטרנט שלך, אלמנטים שחשוב לתת עליהם את הדעת ומאוד לא מומלץ להתעלם ולהזניח אותם. זאת אם ברצונך לקבל אתר איכותי, המספק מענה וערך למשתמשים וכמובן גם מספק תנועה, המרות והכנסות עבורך.


אלמנטים הכרחיים לאתר העסקי שלך

  • העברת מסר באופן ברור: המסר שהאתר שלך מעביר חייב להיות החלטי, ברור ובצורה הדומה לסלוגן מנצח. עליך להעביר לגולש מה בדיוק אתם מציעים ומדוע לבחור בך על פני המתחרים. המסר יכול להיות מועבר במשפט קצרצר של 3 מילים או בצורה מעט ארוכה יותר, אך עליו להיות תמציתי ומאוד ברור. אנשים רוצים היום מענה מהיר וזמין, להבין מיד מי אתם ומה היתרונות שלכם.


לצורך העניין, בהמון אתרי אינטרנט שמוכרים מוצרים או שירותים, לא ניתן להבין מיד מה הייחוד והיתרונות שלהם על פני הצעות אחרות בשוק. לכן השקיעו מחשבה, זמן ומשאבים בניסוח המסר העיקרי שלכם, זהו נכס יקר מפז.

  • קריאה לפעולה: בסופו של דבר, כל אתר רוצה שהגולשים בו יעשו משהו, או בשפה מקצועית: יבצעו המרה כלשהי. ההמרה הזו יכולה להיות הרשמה לניוזלטר, רכישה, השארת פרטים וכיוצא באלו. לכן, עמוד הבית שלך והאתר כולו למעשה, חייב לכלול קריאה לפעולה אשר תהיה ברורה, יעילה ונוחה ליישום. האתר צריך לאפשר לגולשים בו לבצע פעולה מסוימת באופן מיידי ופשוט.
יש כיום כלים טכנולוגיים מצוינים לבנייה מקצועית של אלמנטים הקוראים לפעולה, לצד היבטים "מדעיים" מוכחים לשימוש נכון באלמנטים אלו והצבתם במיקומים טקטיים באתר.
  • שילוב מדיה חברתית: אינטראקציות חברתיות עם הגולשים באתר שלך הפכו לחשובות מאוד בשנים האחרונות. גוגל שמה על כך דגש בדירוג האתר בתוצאות החיפוש וזוהי דרך מצוינת ליצור "באזז" ולהפיץ את התכנים שלך על ידי הגולשים עצמם. לכן, לצד פעילות ישירה וייעודית של העסק במדיה החברתית, חשוב לשים באתר כפתורי שיתוף, לייק, אפשרות להשארת תגובות וכיוצא באלו.
אף אחד לא משתף את האתר הכולל של Ynet, משתפים כתבה מסוימת מהאתר. כך גם לגבי האתר שלך. לצד שילוב אלמנטים של מדיה חברתית, יש גם ליצור תוכן מעולה ובעל ערך שהגולשים ירצו לשתף ולהגיב אליו "חברתית".
שלושה אלמנטים אלו הינם חשובים ביותר, לדעתנו, בדרך לבניית אתר איכותי, יעיל ומתפקד במציאות של היום. זאת לצד דגש מהותי על חווית משתמש, כלים טכנולוגיים מתאימים ועוד מכלול פעולות היוצרות אתר מעולה.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email