אל תחסכו על אתרי המסחר של העסק שלכם - השקיעו באתרים איכותיים

אל תחסכו על אתרי המסחר של העסק שלכם - השקיעו באתרים איכותיים

בונה עסק למסחר מקוון? ברוך הבא לשנות האלפיים! בוודאי כבר עשית הרבה מאוד עבודה: עיצבת לוגו מנצח, בחרת את סט המוצרים אותם תשווק לארץ ולחו"ל, עבדת עם הספקים הנכונים ביותר עבורך, פתחת רישיון יבוא ואפילו הזמנת מכולה או שתיים של המוצרים אותם תתחיל למכור, עכשיו כל שנותר לך לעשות הוא להתחיל למכור באמת. אם אתה חושב למכור בפלטפורמה האינטרנטית באמצעות אתר מכירתי משלך, ואתה חושב לעשות זאת בעצמך, כדאי שתחשוב שוב. בנייה של אתר מנצח ואיכותי היא כבר לא מותרות בימינו, היא חובה. זה נכון שאתה יזם מתחיל עם תקציב מוגבל, זה נכון שאתה מעוניין לעשות הרבה מאוד דברים בעצמך וזה מוערך, אבל זה גם נכון שאתר איכותי בימינו הוא המקור העיקרי שלך להכנסה.


יש לך הופעה אחת – תן את כל מה שיש לך!

תחשוב על זה, נניח והיית מעוניין בפתיחת חנות לפני עשרים שנה, הרבה לפני עידן הגוגל והפייסבוק. לא משנה באיזה מיקום בארץ היית חושב לפתוח את החנות היית צריך לשלם שכירות, ארנונה, חשמל, משכורת לעובד, ניקיון, תצוגה, שיפוץ התחלתי, קופה רושמת וייצוג בדפי זהב. עם הוצאה של פחות מ-150,000 ש"ח שנתי לא היית יוצא מהסיפור הזה, ועדיין המשביר לצרכן, הסופר הקרוב אליך, הקניון המרכזי בעיר שלך לא היו סופרים אותך ואת החנות הקטנה שלך. עם זאת, כשאתה מדבר על בניית אתר אינטרנט מנצח בזירה הישראלית ובזירה העולמית אתה מדבר על עלויות פיתוח של בין 10,000 ל-50,000 שקלים עבור משווקים קטנים ובינוניים. אתר איכותי זה לעומת החנות הקטנה שפתחת במרכז המסחרי הוא אכן בר תחרות עם אתרים גדולים אחרים, שלא כמו התחרות עם המשביר לצרכן או הקניונים הגדולים בעירך. אתר איכותי ומושקע הוא מקור להכנסה עתידית, עדיף לשלם עוד כמה אלפי שקלים ולראות את ההכנסות זורמות אליך מאשר להיתקע עם בניה עצמאית של אתר שיכול להיות שלא יוביל לשום תוצאה בעתיד.

אז מה זה אומר אתר איכותי?

סקר מתחרים מקיף – השיטה הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט מנצח היא סקר מתחרים מקיף שמתחיל במתחרים הישירים שלנו, ממשיך לקולגות בתחום ונגמר באתרי אינטרנט כלליים שאהבנו מכל מיני תחומים. הרעיונות השווים ביותר יכולים לבוא אליכם כהשראה מאתרים אחרים ואין בושה להעתיק קונספטים שלמים, כל עוד אתם משייכים אותם אליכם ואל המותג שבניתם לעצמכם.

צילום איכותי – כל מחקר שמדבר על הויז'ואל באתרי אינטרנט מצביע על יחס ישיר בין איכות הצילום של המוצרים באתר שלכם ובין איכות התמונות המופיעות בו לבין יחסי ההמרה של האתר. אם אתם עוסקים בממכר סחורות, עשו לעצמכם וללקוחות שלכם טובה ושכרו צלם איכותי ומקצועי שמבין מה הוא עושה. חשבו על עצמכם, אם אתם מתלבטים בין שני מוצרים בעלי מפרט דומה ומחיר זהה, האם תעדיפו את המוצר בעל התמונה המטושטשת והחובבנית או שתעדיפו את המוצר שמוצג באמצעות צילום מוצר איכותי ומנצח? הדבר ישפיע גם על נאמנות הלקוחות שלכם ויגרום ליותר לקוחות להעדיף את האתר שלכם על פני אתרי המתחרים.

התאמה מלאה למובייל – לא נלאה אתכם בנתונים מיותרים שנפוצים בכל רחבי הרשת אך עובדת המובייל היא כבר עובדה קיימת. אם השקעתם באתר חדש ואיכותי, אתם בוודאי תרצו שהוא יופיע כמו שצריך אצל משתמשי המובייל שלכם. רכישת מוצר דרך המחשב ודרך המובייל תביא לכם את אותו סכום של כסף וההתאמה למובייל היא הכרח בימים המודרניים בהם אנו נמצאים.

ההשראה למאמר זה נלקחה מהאתר entrepreneur.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email