ZapBusiness | בלוג
 
 
 
 
 
 
 
 
אתר מסחר לעסק

אתר מסחר לעסק

חנות וירטואלית היא הדרך שלכם לעבור מעולם העסקים לעולם העסקים באינטרנט. מסחר אלקטרוני, או e-Commerce, מאפשר לכם ליצור חנות וירטואלית באינטרנט, להציע מוצרים ושירותים ולנהל מערכת רכישה מקוונת.

אתר מכירות אינטרנטי חוסך המון טרחה והתרוצצויות מיותרות. לא משנה אם יש בבעלותכם עסק קיים, והאתר משמש כפלטפורמת המכירות שלכם, או שלמעשה אתם רק משווקים מוצרים של יצרנים חיצוניים; אתר מכירות נותן מענה מקצועי לכל דרישה.

אתר קטלוגי או אתר למסחר מקוון?

כבעלי עסק עליכם להחליט האם ברצונכם באתר שיציג את המוצרים ואת המידע אודותיהם, ללא סליקת אשראי (אתר קטלוגי), או אתר מסחר שגם יאפשר רכישה מקוונת באשראי (אתר מסחר). מדוע ההבדל הזה חשוב כל-כך?

תארו לעצמכם שאתם מחפשים מידע אודות מוצר מסוים, והגעתם לדף אינטרנט המציג סדרת מוצרים מאותו סוג. אתם מקליקים על המוצר הרצוי לכם, קוראים את המידע הרלוונטי ולוחצים על כפתור המעביר אתכם לשלב הבא. אך מה גדולה תהיה אכזבתכם, כאשר תגלו שבעצם עברתם לטופס צור קשר ולא לאפשרות רכישה מקוונת באשראי... לכן חשוב להגדיר מראש האם אתם מעוניינים באפשרות של רכישה מקוונת באמצעות סליקת אשראי.בניית אתר בצורה הנכונה, לוקחת בחשבון את כל הגורמים הללו מראש.

ידידותיות למשתמש

על מנת לייצר אתר איכותי וגם רווחי, עליכם להגדיר את מטרותיו מראש (רצוי אפילו על-ידי תוכנית עסקית). לאחר שהגדרתם מה מטרת האתר, מיהם קהלי היעד ועוד, עליכם להחליט באיזה אופן יפעל האתר: האם ניתן יהיה לרכוש אך ורק בצורה ישירה, או שמא תאפשרו לגולשים רכישות גם באמצעות מכירה פומבית?

כיוון שהגולשים ממלאים פרטי מזהים ופרטי תשלום, אתר מסחר אלקטרוני שקול, כמעט, לאתר של בנק. לפיכך - ודאו שיש לכם גם פרוטוקול אבטחת מידע חזק דיו (SSL), על מנת להגן על פרטי האשראי ועל הפרטים המזהים של הגולשים. מעבר לכך, אבטחת מידע חיונית לנושא שמירת האמון בין הגולשים והלקוחות וביניכם, כמנהלי העסק / האתר.

הנעה לפעולה

אתרי מסחר רבים מעוצבים בצורה פשוטה לניווט, כאשר כל קטגוריות המוצרים נמצאות בתפריט ניווט אחד, ואילו פריטי מידע אחרים (כגון תנאי שימוש, אודות האתר ועוד) מאורגנים בתפריט ניווט נפרד. כל לחיצה על קטגוריית-מוצרים מובילה לדף נוסף המכיל את המוצרים הרלוונטיים, כאשר כל לחיצה על מוצר מובילה או לדף פירוט נוסף, או להוספה לסל הקניות (או שניהם).

באם החלטתם שהאתר מיועד לביצוע רכישות מקוונות, עליכם לוודא שכל דף מוצר או דף של קטגוריית מוצרים, יביא את הגולש לביצוע עסקה. כל מוצר צריך להגיע עם מחיר ותיאור קצר או ארוך (עם אפשרות לתיאור מורחב בקליק). כמו כן, יש לאפשר לגולש שכבר החליט לרכוש להקליק ישירות על הוספה לסל הקניות, ולסיים את תהליך הרכישה.

Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email