גוגל מקומות

גוגל מקומות

בעולם השיווק כיום, לוקליזציה היא אחת המגמות החשובות ביותר. הרי לא כל עסק הוא עסק בינלאומי או כלל ארצי שמספק שירותים ללקוחות בתצורה נרחבת, ולכן יש צורך למקד את השיווק לקהל היעד הרלוונטי אליו העסק מכוון. אחד הפרמטרים החזקים ביותר למיקוד קהלי יעד ולריכוז נכון של מאמצי השיווק שלנו הוא המיקום הגיאוגרפי בו העסק מספק את שירותיו. גוגל מקומות מאפשר לנו למקד את השיווק שלנו, ולהגיע בדיוק אל הלקוחות בהם אנו מעוניינים.

כיצד גוגל מחזיר לנו את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבורינו?

לגוגל למעלה ממאתיים פרמטרים שונים לפיהם הוא קובע את הסדר בו תוצגנה התוצאות המתאימות ביותר עבורינו לפי כל ביטוי חיפוש אותו נקליד. אחד הפרמטרים לפיהם גוגל מחזיר אלינו את התוצאה הטובה ביותר הוא המיקום. בעת חיבורכם לרשת, המחשב דרכו אתם מתחברים והרשת דרכה אתם גולשים מציגים את המיקום הגיאוגרפי לגוגל. לפי מיקום זה גוגל יחזיר לנו את התוצאות שנמצאות בסביבה הגיאוגרפית בה אנו נמצאים. נוסיף לכך את העובדה שחלק גדול מהגולשים מחפשים היום עסקים ישירות מהמובייל – ותבינו את הפוטנציאל האדיר של התחום.

מיקום העסק – מרכיב חשוב בהצלחתו

ברוב המקרים, בעלי עסקים יספקו שירותים לאיזורים גיאוגרפיים ממוקדים. כאשר אנו בוחרים את המיקום הנכון עבור העסק שלנו, נרצה לוודא שקהל היעד המתאים לשירותים או למוצרים אותם העסק מספק, נמצא בריכוז גבוה בסביבת המיקום הגיאוגרפי בו יוקם העסק. גם אם הקמתם את העסק שלכם באיזור המושלם, זה לא אומר שהלקוחות פשוט ינהרו לתוך העסק, ויש להגיע אל הלקוחות באמצעות שיווק ממוקד.

יתרונות של גוגל מקומות בקידום לוקאלי

כאשר נחפש תוצאות מקומיות, כמו למשל "פיצה בתל אביב" האלגוריתם של גוגל מקומות ידאג להחזיר לנו את התוצאות המתאימות למיקום הגיאוגרפי בו אנו נמצאים ובו אנו מחפשים את השירות. תוצאות החיפוש מציגות את הפרטים הרלוונטים של בית העסק כמו מספר טלפון, כתובת ושם, ואפילו דירוג של בית העסק כפי שדירגו אותו משתמשי הרשת החברתית של גוגל, הגוגל פלוס.

אז איך עושים את זה בעצם?

הדרך היחידה להוסיף בית עסק לגוגל מפות עבור קידום באמצעות גוגל מקומות - הוא הוספת העסק לרשת החברתית של גוגל. על ידי הקמת דף עסקי בגוגל פלוס אתם נהנים מחשיפה מוגברת לקהלי היעד הנכונים עבורכם, ומנגישות גבוהה יותר של העסק שלכם.

זאפ גרופ – מקרבים אתכם אל הלקוח

אנו בזאפ גרופ מבינים ששיווק הוא לא נוסחת קסם אלא מדובר בעניין של התאמה אישית לצרכים המיוחדים של כל עסק ועסק. עסקים קטנים ובינוניים פונים אל קהלי יעד ממוקדים, כאשר המיקוד של קהל היעד הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בתהליך השיווק כולו. אנשי המקצוע של זאפ גרופ מתאימים עבורכם את חבילת השיווק המושלמת, בהתאמה מלאה לתקציב שלכם ולצרכים השיווקיים של העסק שלכם. מגוון פתרונות השיווק האינטרנטיים של זאפ גרופ כוללים הוספת העסק בגוגל פלוס, ובתוצאות החיפוש של גוגל מקומות – מה שיוביל להופעות רבות יותר של העסק בחיפושי גולשים בתוצאות החיפוש של גוגל ובגוגל מפות.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email