גוגל תציע כלי לטיפול בקישורים בעייתיים

גוגל תציע כלי לטיפול בקישורים בעייתיים

מאת: מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות

זאפ גרופ

גוגל תציע כלי לטיפול בקישורים בעייתיים

מאז עדכוני פינגווין ועונשי קישורים לא-טבעיים, מנהלי אתרים הפכו לרגישים בנושא קישורים נכנסים לאתריהם (ובצדק). קישורים בעייתיים עלולים להעיף אתרים מתוצאות החיפוש, ויש אף כאלה המשתמשים בשיטה זו כדי לתקוף מתחרים (Negative SEO).

גוגל הודיעה כבר בכנס SMX, שבקרוב תייצר כלי חדש שיאפשר להתריע על קישורים בעייתיים, כדי שייבדקו ויטופלו בהתאם. הכלי החדש יהיה חיוני גם למנהלי אתרים, כדי לשלוט במה שקורה גם מחוץ לאתר, וגם חיוני לגוגל – שתספק תוצאות יותר אמינות ופחות ספאמיות.
ובאותו נושא:בארי שוורץ מציין 2 הבדלים מהותיים בין עדכון פינגווין לבין נושא הקישורים הלא-טבעיים:1. פינגווין הוא סינון אלגוריתמי אוטומטי, שמעיף אתרים מתוצאות החיפוש במילות מפתח מסוימות. הוא עוסק יותר בקישורים בעלי איכות ירודה ובכאלה בעלי טקסט-עוגן לא-רלוונטי (בצירוף פרמטרים נוספים של פרופיל הקישורים הנכנסים לאתר).2. נושא הקישורים הלא-טבעיים הוא עונש ידני ולא סינון אוטומטי, וכאשר הוא מבוצע מתקבלת הודעה בכלי מנהל האתרים. העדכון מסנן אתרים שמשתמשים בטכניקות קישורים בעייתיות, כגון רשתות אתרים, קישורים בתשלום ודפוסי קישורים לא-טבעיים. עדכון משפיע על 1% מהחיפושים, כפי שפורסם בטוויטר של גוגל. אומנם העדכון בוצע אתמול, אבל קדמו לו גם ניסויים קטנים בתוצאות החיפוש. יכול להיות שזה מסביר כמה מהתזוזות שנראו בימים האחרונים, בהן אתרים עלו וירדו בהפרשים של שעות בלבד.

אדוורדס עבר מתיחת-פנים

פלטפורמת הפרסום של גוגל עברה עיצוב מחדש:

מרבית המידע מסודר כעת בטאבים חדשים.

בניוזלטר הקודם דיווחנו על שילוב של מערכת AdMob בגוגל אדוורדס, המאפשרת לפרסם גם באפליקציות לסלולר. הנה סקירה קצרה באתר SEO Blog , אודות אפשרויות הפרסום החדשות. ובאופן כללי - מי שרוצה לפרסם ביעילות ברשת המדיה/תוכן של גוגל, יכול לקרוא סקירת-עומק שעלתה אתמול באתר של פבל ישראלסקי.

zap דפי זהב תורמת לקהילה

דף הפייסבוק של "סטטוסים מצייצים", פורסמה לפני מספר ימים מודעה של נגר המחפש עבודה. סיפורה של "נגריית יצחק" נגע ללבם של רבים, וקיבל אלפי שיתופים ואזכורים בפייסבוק.


חברת zap דפי זהב החליטה להירתם לעזרת הנגר, והעניקה לו פרסום חינם לשנה!

לאחר הפרסום בפייסבוק הסיפור הופץ ברחבי האינטרנט, באתרים כגון "חורים ברשת", "דה מרקר" ו"הארץ". זהו כוחה של המדיה החברתית - הפצה ויראלית ומיידית של תכנים, שבדרך-כלל היו עוברים סינון בכל מדיה אחרת.

Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email