דפי הנחיתה שאתם צריכים לשיווק האירוע שלכם

דפי הנחיתה שאתם צריכים לשיווק האירוע שלכם

עבור משווקים רבים, אירועים פיזיים הם המשך ישיר וטבעי של אסטרטגיית שיווק התוכן שלהם וערוץ מרכזי ליצירת מעורבות ישירה. אירועים פיזיים, דוגמת כנסים, הם הזדמנות לבנות את המותג שלכם ולטפח את הזהות העסקית-ארגונית שלכם תוך כדי יצירת חוויה מצוינת ללקוחות קיימים ופוטנציאליים.

זה אמנם ברור מאליו, אך כדי שאירוע יהיה מוצלח, עליכם להביא אליו אנשים. וכדי להביא לאירוע אנשים, אתם צריכים להראות להם שהאירוע מתקיים ובעיקר שהם לא יכולים להרשות לעצמם לפספס אותו.
אחת הדרכים היעילות ביותר לספר לאנשים על האירוע שלכם ולגרום להם לרצות בכל מאודם להגיע אליו הוא לשלוח אותם לדף נחיתה ייעודי. כאן תספרו להם בדיוק מדוע הם צריכים לבוא לאירוע שלכם ומה הם יקבלו אם ישתתפו. אך למעשה האירוע הוא לא חד יומי אפילו אם בפועל הוא אכן כזה פיזית. במציאות האינטרנטית אפשר להפיק ממנו תועלת רבה גם לפניו וגם לאחר סיומו.

כמה דברים שכל דף נחיתה לאירוע צריך להכיל

זכרו, האירוע שלכם הוא מוצר לכל דבר ועליכם למכור אותו. דף נחיתה טוב וחכם יפיק תועלת רבה מאוד אשר בהחלט תחזיר את ההשקעה ותגרום לאירוע עצמו להיות הצלחה מבחינת כמות משתתפים. אלו הדברים שכל דף נחיתה לאירוע צריך:

1. הצעת ערך ייחודית: בדף הנחיתה לאירוע, יש להציע הצעת ערך ייחודית למשתתפים. משהו מיוחד ובאמת בעל ערך ולא משהו סתמי כדי רק לצאת ידי חובה.
2. תמונה מנצחת: תמונה זו מכונה באנגלית Hero Shot, היא מראה את המוצר שלכם ויוצרת תחושה מסוימת וחיובית כלפי האירוע שלכם. שימו לב להיות רלוונטיים למהות האירוע ולבחור את התמונה המנצחת שתעודד השתתפות באירוע והבנה שמדובר על משהו מומלץ עבור הגולשים.
3. הטבות: קצת הלאה בדף הנחיתה לאירוע שלכם, פרטו באופן שיווקי ותמציתי את ההטבות והיתרונות שמשתתפי האירוע יקבלו – על איזה צורך אתם עונים ומה היתרונות הספציפיים של האירוע שלכם.
4. הוכחה חברתית: כל דף נחיתה עם יחס המרה גבוה מכיל מנה גדושה של הוכחה חברתית – הכוונה היא לאינדיקציה לגולש ש"כולם עושים את זה" מבחינת דיבור על האירוע שלכם ואישור הגעה אליו. זאת באמצעות סיגנלים ממדיה חברתית או הצגת עדויות של מובילים בתעשייה שלכם המאשרים את היתרונות של האירוע.
5. קריאה לפעולה: דף נחיתה צריך מטרה ומטרה אחת בלבד. במקרה של דף נחיתה לאירוע, המטרה היא שאנשים יירשמו לאירוע – דרך לחיצה על כפתור הקריאה לפעולה שלכם. הכפתור צריך להגיד לגולש בדיוק מה יקרה – "קנה כרטיסים", "אשר הגעה", "עדכנו אותי בפרטים" "הירשם עכשיו" וכדומה.

הבאת תנועה לדף הנחיתה שלכם

דף נחיתה מעולה ומותאם הוא הכרחי להמרות ולמילוי האירוע שלכם באנשים הנכונים. אבל כדי שזה יעבוד, עליכם כמובן להביא את האנשים לדף הנחיתה. הדרכים הזמינות לכם מגוונות ורחבות מאוד, כמו בכל קמפיין אחר. כאשר ניתן לבצע זאת באמצעות משלוח הודעות דוא"ל לרשימת תפוצה כללית ועדיף לאנשים שהביעו עניין לקבל עדכונים על אירוע מסוים. בנוסף תוכלו למשוך אנשים לדף הנחיתה של האירוע דרך מדיה חברתית, פעילות SEO רלוונטית וממוקדת באתר שלכם וכמובן קמפיין SEM של חיפוש ממומן. נתחו מה אנשים מחפשים בהקשר לאירועים שלכם ואירועים דומים באופן כללי, גבשו מילות מפתח רלוונטיות וצרו תוכן מותאם שימשוך גולשים למאמרים שלכם, למודעות PPC שלכם וכיוצא באלו. מאוד חשוב לספק לגולש את מה שאתם מבטיחים לו בתוכן השיווקי שיצרתם בהקשר לאירוע שלכם – בין אם מדובר על דף נחיתה למודעות PPC או לקישור לדף נחיתה לאירוע ממאמר מקצועי או שיווקי.

בנוסף, דף הנחיתה לאירוע שלכם צריך להיות מותאם לזמנים ולהתנהגות המשתמשים. דף נחיתה שיוצר ציפייה ו"באזז" בחודשים לפני האירוע, דף נחיתה מדויק, שיווקי ומאוד מניע לפעולה בשבועות לפני האירוע, דף נחיתה המעודד יצירת קשר במהלך האירוע עצמו ודף נחיתה עבור לידים לאחר האירוע עצמו.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email