הדרך להשיג עוקבים באינסטגרם

הדרך להשיג עוקבים באינסטגרם

בתור עסק הפועל במרחב הדיגיטלי התחרותי והדינמי, אתם צריכים מקורות שיווק אפקטיביים אשר מתאימים למציאות הדיגיטלית הקשוחה. פלטפורמת אינסטגרם היא בהחלט דרך מצוינת ויעילה, כאשר ההשתייכות לפייסבוק מגדילה פי כמה את כוחה של הרשת החברתית לשיתוף תמונות עבור מפרסמים. אז אם כבר הבנתם את היכולות של האינסטגרם בתחום השיווק הדיגיטלי לעסק שלכם, הגיע הזמן להגדיל את מספר העוקבים אחריכם כדי לתרגם את השיווק לטראפיק והכנסות. המשיכו לקרוא ותגלו כיצד תוכלו לעשות זאת.

תיאור מדויק ומושך

כיום גם סביבת האינסטגרם היא קשוחה, מהירה ותחרותית, גם למשתמשים פרטיים וגם למפרסמים עסקיים. לכן אתם צריכים לנסות למשוך את הגולשים בצורה היעילה והממוקדת ביותר. המרכיב הראשון לכך הוא התיאור של האתר או העסק שלכם. לצד תמונות אטרקטיביות ואפקטיביות, התיאור שלכם הוא הדרך לגרום למשתמשים להכיר אתכם ולהבין מה אתם מציעים. כתבו תיאור תמציתי, שיווקי ומסקרן.

תמונת פרופיל

השתמשו בתמונת פרופיל מדויקת וברורה, לוגו העסק או תמונה מסקרנת של מוצר שאתם מציעים. חשוב לנסות לבלוט בתוך ים הפרופילים והמפרסמים.

שימוש בהאשטאג - #

השימוש בהאשטאג (סימן #) הפך כבר למשהו אלמנטארי ומובן מאליו עבור משתמשים רבים בפייסבוק ובאינסטגרם, בייחוד הצעירים שבהם. שימוש בתגית זו על מילות מפתח מתאימות מאפשר לכם גם להיראות רלוונטיים ומעודכנים בטרנדים הדיגיטליים וגם מאפשר למשתמשים למצוא תכנים הקשורים לפעילותכם ולמה שהם מחפשים ביתר קלות. הקפידו להיות רלוונטיים בכתיבת ההאשטאגים שלכם אך בו זמנית עקבו אחר התגיות הפופולאריות באותו זמן כדי לנסות למשוך יותר משתמשים המחפשים תכנים בנושאים החמים של הרגע.

העלאת תמונות מתויגות ע"י לקוחות ועוקבים

אמצעי יעיל להגדלת חשיפה והשגת עוקבים נוספים לפרופיל האינסטגרם העסקי שלכם הוא העלאת תמונות ע"י לקוחות שלכם ועוקבים שלכם, תוך תיוג הפרופיל שלכם. אלו יכולות להיות תמונות עם מוצרים שאתם מוכרים, עם אנשי השירות שלכם וכיוצא באלו – העיקר שהתמונה תהיה רלוונטית לפעילותכם העסקית ושיהיה בה תיוג נכון שלכם.

תגובות ואינטראקציות עם הגולשים

חשוב לזכור שאינסטגרם היא במהותה רשת חברתית, וככזו המשתמשים בה מצפים לאינטראקציות חברתיות, עם משתמשים אחרים אך גם עם מותגים ומפרסמים. לכן כאשר משתמש משאיר לכם תגובה או כותב משהו על תמונה שהעליתם, ודאו שאתם מגיבים לכך ולא מתעלמים. זה מראה על אכפתיות, על דינמיות ועל התאמה למודל של הפלטפורמה הזו – משתמשים אחרים יראו זאת או ישמעו על כך ובהחלט יתכן שזה ישפר את הסיכויים שיבחרו לעקוב אחריכם.

סטטיסטיקות – הבינו מה עובד ומה לא

כמו בכל היבט של שיווק ופרסום דיגיטלי, חשוב מאוד לבצע ניתוח ובקרה לגבי ביצועים. אינסטגרם עצמה מציעה כלים יעילים למעקב וניתוח ביצועים של פוסטים ושל הפרופיל כולו. כמו כן ישנן מערכות חיצוניות האוספות מידע ומספקות לכם משוב ונתונים יותר מעמיקים. כך תוכלו להבין מה השעות שהכי יעילות עבורכם להעלות פוסטים, מאיפה מגיעים מרבית העוקבים שלכם, מהם הפילטרים המוצלחים ביותר לתמונות שלכם, מי העוקבים הכי טובים ונאמנים שלכם, אלו פוסטים ותמונות שלכם הכי הצליחו וכן הלאה.

סוגי התמונות

אינסטגרם היא רשת חברתית ויזואלית במהותה, והיא ענקית, צומחת ובעיקר מלאה באינסוף תכנים ותמונות, הן ממשתמשים פרטיים והן מקמפיינים ממומנים. לכן הקפידו להיות רלוונטיים לפעילות העסקית שלכם, הפיקו תמונות מעולות ומושכות והעלו דברים בעלי ערך למשתמשים. כך למשל תוכלו להעלות תמונות מושכות ושיווקיות של מוצרים, תמונות של המוצרים שלכם עם לקוחות מרוצים או במיקומים מיוחדים, תמונות מרומזות על מוצרים עתידיים, תמונות לגבי מבצעים וכיוצא באלו. כמו כן חשוב לשמור על דינמיות של הפרופיל העסקי שלכם ולהעלות תכנים בקצב טוב אך לא תדיר ומטריד מדי.

Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email