ההצלחות שלנו

ההצלחות שלנו

מאת: מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות

זאפ גרופ

ההצלחות שלנו

אתר ותיק ואהוב שלנו ספג פגיעה מגוגל בחודש יולי 2013, כתוצאה מעדכון שביצעה גוגל באופן שבו היא מדרגת אתרים. לאחר עבודה קשה ומאמצים רבים של מומחה ה-SEO שלנו דניאל מסטר, שהוא באמת מסטר בקידום, האתר החל לחזור למיקומים טובים. היום, לאחר חמישה חודשים בלבד מהפגיעה, האתר נמצא במקום 8 בדף הראשון בביטוי "פרחים" - שהוא ביטוי בעל כמות חיפושים משמעותית ביותר.

במיוחד בשבילך...

כלקוח של zap group אנו שמחים לשתף אותך בנתונים הכי מעניינים על עסקים קטנים ובינוניים לשנת 2013. כמה עסקים שורדים יותר מחמש שנים? לאיזה ענף הגולשים יותר מפרגנים? באיזה תחום נהיה פתאום צפוף? עד כמה הפרסום במדיות הדיגיטליות תופס נתח חשוב בפרסום העסק?הכול, יחד עם עוד המון מידע מרתק - נמצא כאן.

נתתם שירות ללקוח וקיבלתם פידבק חיובי? בקשו ממנו לכתוב עליכם חוות דעת באתר zap d בצורה פשוטה וקלה דרך הסמארטפון!


zap d פותחת בפניכם שער לקבלת פידבקים מהלקוחות, שיעבירו את שמכם הטוב מפה לאוזן ויביאו לכם לקוחות נוספים!

14 דברים שלא ידעתם על גוגל

גוגל היא מעצמה בפני עצמה, את זה כולם יודעים. אבל, מה שלא כולם יודעים הוא שהיא מציעה כלים נהדרים שיכולים לסייע לכם לקבל אינפורמציה שמעניינת אתכם – בלחיצת כפתור.למשל:

  • Google Ngrm Viewer – כלי שמאפשר לכם למצוא בקלות מידע על כל דבר שרק תרצו. רק תשאלו את השאלה וגוגל יביא לכם תשובות מתוך 5 מיליון ספרים ו-5000 שנים.

  • Google Correlate – כלי שמאפשר לכם לגלות מה היו מגמות החיפוש של ביטוי מסוים לאורך השנים. כך למשל, אם פתחתם מרקייה לאחרונה, בטח יעניין אתכם לדעת שהחיפושים של המילה "מרק" (soup) מתרבים מאוד בעונות הקרות, כדי לפרסם את עצמכם בדיוק בזמן שיביא לכם יותר לקוחות...

  • Google Trends – מאפשר לכם ללמוד על הטרנדים של החיפוש במשך כל תקופת זמן שתבחרו ולנתח אותם לעומק. ועוד ועוד.
  • מפרסמים בפייסבוק? הנה משהו שחשוב שתדעו:

אין ספק שהפרסום בפייסבוק עובד. תשאלו כל בעל עסק שמנהל או שאנשי מקצוע מומחים בתחום מנהלים עבורו קמפיין פרסומי ברשת החברתית המובילה, וסביר להניח שרובם הגדול יגידו לכם שהם קיבלו הרבה מאוד לייקים לעמוד העסקי / כניסות לאתר / פניות טלפוניות ואפילו את כולם ביחד.המשמעות – אם גם אתם רוצים להגיע לתוצאות כאלה, גם אתם צריכים לפרסם ברשת.אבל - חשוב שתדעו שפייסבוק עשתה לאחרונה שינוי משמעותי לטובת הגולשים, שנקרא התאמה מדויקת של הפרסומות.השינוי מוביל לכך, שגולשים שיסתירו מספר פעמים מודעות העוסקות בתחום מסוים (נניח – תקשורת סלולרית) לא יראו יותר פרסומות העוסקות בתחום. לעומת זאת, גולשים שיעשו לייק לפרסום מסוים שראו אצלם ב"פיד", ימשיכו לקבל פרסומים באותו נושא. לכן – חשוב מאוד לכתוב מודעות או פוסטים ממומנים שיניעו את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא סתם לפעולה, אלא לפעולה הנכונה, שהיא, במקרה הזה, התעלמות מהאפשרות להסתיר את המודעה ולחיצה על Like.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email