היתרונות של siri

היתרונות של siri

מאת: מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות

זאפ גרופ
חיפושים קוליים תופסים גם הם את מקומם בשוק החיפוש הנייד. Siri היא התוכנה הנפוצה ביותר לחיפוש קולי באינטרנט, והיא משתפרת והולכת כל הזמן: יותר שפות ביותר מדינות; הזמנות שולחן קוליות במסעדות; חיפוש תוצאות משחקי ספורט; זמני הצגת סרטים ומופעים; ניווט קולי בזמן-אמת; שיתוף תכנים קולי בפייסבוק ובטוויטר ועוד.

למרות שסירי מציבה מספר מחסומים שיווקיים, ניתן לטפל בהם עם האופטימיזציה הנכונה:
סירי עוקפת מנועי-חיפוש ומנגנוני-חיפוש מסורתיים – לעתים קרובות מדי, כמו בחיפוש חנויות ומסעדות, סירי מתעלמת מהחיפוש המסורתי, ומציעה תוצאות בהתאם למיקום הגולש בשילוב עסקים מאתר Yelp.

סירי משפיעה על תחום המדיה החברתית – עזרי חיפוש גלובליים, ובהם גם סירי, שואבים נתונים משירותים חברתיים מסוימים. אם אתם לא נוכחים בהם, אתם מפספסים הזדמנויות.

סירי מתעלמת מ-PPC לחלוטין – נכון להיום תוצאות החיפוש של סירי מתעלמות מפרסום בתשלום לפי קליק. שום קישור ממומן לא מוצג שם.
הפתרון – אסטרטגיית ה-Mobile SEO צריכה לשלב גם אתרים כגון Yelp, "גוגל מקומות", "יאהו מקומות" ועוד. בישראל כדאי להשקיע גם במדריכי עסקים נוספים, כגון zapp דפי זהב ואחרים.

הפתרון – ליצור נוכחות בכל הרשתות החברתיות והקהילות העיקריות והמשפיעות ביותר.


הפתרון – אם אסטרטגיית הפרסום שלכם נשענת בעיקר על תשלום לפי קליקים, ודאו שהיא מכסה כמה שיותר שטח בחיפוש הסלולרי באופן כללי.

ואם בחיפושים מהנייד עסקינן:
מחקר של קומסקור מצא כי אייפון 5 עוקף את גלקסי S3 בנפח החיפושים.
מאז השקתו, האייפון החדש עקף את כמות החיפושים בגלקסי בכ-320%.

חדשות אדוורדס - בבילון חתמה על הסכם עם גוגל חברת SEO זייפה ביקורות-גולשים שדרוגים בגוגל אנליטיקס

תוכנת ניתוח האתרים גוגל אנליטיקס, עברה מקצה שיפורים ושדרוגים.
הנה תקציר קצר מאוד מהסיקור באתר NewsGeek:

• בינה עסקית: מעבר מניתוח ביקורים לניתוח מבקרים
• יבוא של מידע מפלטפורמות פרסום צד-שלישי
• זיהוי המרות ממקורות מרובים

• ועוד

Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email