הצטרפו בחינם למאגר הבלוגרים של ישראל

הצטרפו בחינם למאגר הבלוגרים של ישראל

זאפ גרופ

הצטרפו בחינם למאגר הבלוגרים של ישראל

בעשור האחרון צברו הבלוגרים כוח והשפעה ניכרים על הרגלי הצריכה של גולשים, בזכות כתיבתם האותנטית והשקופה, ויחסי האמון שהם רוכשים עם קוראיהם. הבלוגרים משפיעים על החלטות-קנייה, ובמיוחד על קהל בגילאי 18-34 ועל נשים. תחומי השפעתם ניכרים במגוון רחב של נושאים: אופנה, אוכל, טכנולוגיה ועוד.

בהתאם לכך הוקמה קטגוריה חדשה וראשונה מסוגה בישראל, באתר zap דפי זהב: "בלוגרים". זו הפעם הראשונה בה יהיו מאוגדים הבלוגים בישראל, תחת קורת גג דיגיטלית אחת. מטרת הקטגוריה החדשה היא לאפשר לבלוגרים לחשוף את הבלוג לקהל חדש, וכן להעניק לגולשים דרך חדשנית וקלה למציאת בלוגים לפי תחומי התעניינות.

הבלוגרים הראשונים להירשם נכחו אתמול בכנס BLOGO במכללת ת"א-יפו, בחסות zap דפי זהב.

יצאת צדיק עם zap דפי זהב

אנשי ה-SEO של zap דפי זהב, ראיינו כמה מאנשי-המקצוע המובילים בתחומם. התוצאה היא 8 כתבות באתר "יצאת צדיק" של mako, לבחירת בעלי-המקצוע, המוצרים והשירותים האמינים ביותר.

  • שפשוף נעים: כך תבחרו חברת ניקיוןאל תיגררו, תובילו! – המדריך לבחירת מובילמכת חשמל: כיצד תבחרו חשמלאי אמיןמסוככים על הכסף שלכם: המדריך לבחירת סוככיםסורגים צריך להשאיר למומחיםציוד גילוי אש – לא משחק ילדיםמוסך מורשה – כדי שלא תמכור את עצמך בזולמדבירים על זה: כך תבחרו חברת הדברה
  • עוד פלוס בתוצאות החיפוש

  • פריט-מידע חדש נוסף לתוצאות החיפוש בגוגל.קום. בכל פעם שמישהו מחפש מידע שקיים גם בגוגל פלוס, הוא יקבל תוצאת-חיפוש "כפולה": גם האתר הכי רלוונטי לשאילתא, וגם אפשרות לעבור למידע נוסף בגוגל פלוס.


    לחיצה על הקישור תציג את התכנים הרלוונטיים לשאילתא, מתוך גוגל פלוס. מטרתו של הטריק הנחמד הזה היא לחזק את גוגל פלוס בקרב הגולשים, ולהפוך אותו למנוע חיפוש בו משתמשים בתדירות גבוהה.

  • עמודים מאונדקסים בגוגל

  • כלי מנהל האתרים של גוגל יצא עם פיצ'ר חדש: הצגת כמות העמודים המאונדקסים לאורך זמן, בגרף ברור ונהיר (Index Status). הפיצ'ר מאפשר לעקוב אחרי הדפים הסרוקים בגוגל במבט אחד, בלי אופרטורים (site, cache), וכן לראות האם גוגל הפסיק לאנדקס דפים, והאם יש ירידה או עלייה משמעותיות בכמות הדפים הנסרקת.

  • פרסום במכשירים ניידים יעיל יותר

  • מחקר שוק של חברת אדובי, מצא שפרסום המותאם לסמארטפונים ולטאבלטים, יעיל יותר מפרסום המיועד למחשבים שולחניים.


    העלויות לקליק נמוכות יותר בשני סוגי הניידים, ואחוזי ההמרה / החזרי-השקעה גבוהים יותר ב-20% כשמדובר בטאבלטים (אבל נמוכים משמעותית בסמארטפונים לעומת שולחניים). המחקר מבוסס על יותר מ-250 מיליון הופעות (Impressions), ועל פעילות של כ-466 מיליון גולשים.

    טיפ למפרסמים במכשירים ניידים: כדאי להעלות קמפיין נפרד לטאבלטים וקמפיין נפרד לסמארטפונים (בדיוק כפי שרצוי להפריד בין רשת החיפוש לרשת התוכן).

  • אפשרויות הפרסום בפייסבוק

  • בנוסף לשיטות הפרסום הקיימות כיום, פייסבוק תציע בקרוב אפשרויות נוספות:

    • Facebook Exchange
    • פרסום באתרי צד שלישי
    • תוצאות החיפוש בפייסבוק
    • Retargeting

  • חדש במג'סטיק: חיפוש מילות מפתח

  • אחר ששדרגה את יכולות אבחון-הקישורים שלה במאי 2012, מג'סטיק מודיעה על אפשרות חדשה: חיפוש של מילה כלשהי, יראה כמה פעמים היא מופיעה באינטרנט. הבדיקה מתבצעת בשלוש רמות עיקריות:


    • טקסט-עוגן (InAnchor)
    • טייטלים של אתרים (InTitle)
    • כתובות-דפים (InURL)

    השירות עובד כרגע רק בשפה האנגלית, אבל בכל זאת נחמד לשחק איתו.


    מאת: עמית אדלר

Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email