חיפוש מידע: הפעילות המועדפת על גולשים

חיפוש מידע: הפעילות המועדפת על גולשים

מאת: מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות

זאפ גרופ

חיפוש מידע: הפעילות המועדפת על גולשים

פעילות האינטרנטית של הגולשים נחלקת לשתי קטגוריות עיקריות: * (1) חיפוש ואחזור של מידע וכן (2) מעורבות בתכנים כאלה ואחרים. תחת שתי הקטגוריות הללו, ניתן להבחין בפעילויות יומיומיות.

בכל יום:

60% מהגולשים משתמשים במנוע חיפוש.
• 60% שולחים או קוראים דואר אלקטרוני.
50% משתמשים ברשת חברתית.
• 45% צורכים ידיעות חדשותיות.
• 44% גולשים בשביל הכיף.
• 35% מחפשים מידע אודות תחביב או תחום-עניין כלשהו.
• 34% בודקים את תחזית מזג האוויר.
• 28% מחפשים מידע פוליטי.
28% עושים מחקר-שוק בנוגע למוצר או שירות.
28% צופים בסרטון וידיאו.

ניתן לראות שמרבית פעילות הגולשים נסובה סביב מנועי חיפוש, ואין זה פלא. כל אחד מסוגי התוכן המתוארים למעלה, נגיש לגולשים בעיקר באמצעות מנועי חיפוש.

---------------------------------
* הנתונים נכונים לארה"ב, Search Engine Watch

תמונה שווה אלף מילים; סרטון שווה יותר

שיבותם והשפעתם של תכני וידיאו מקוונים גדלה והולכת. סקר ה- Video Metrix של חברת קומסקור, בודק את אחוזי השימוש בתכני וידיאו בארה"ב: נכון לחודש אוגוסט, 188 מיליון גולשים בארה"ב צפו ב-37.7 מיליארד סרטוני וידיאו באינטרנט (מהם 9.55 מיליארד סרטוני פרסומת). לשם השוואה: באותו חודש בדיוק, לאתר אמזון היו "רק" 103.99 מיליון יוניקים, ולאיביי היו 75.5 מיליון.

87.3% מהגולשים בארה"ב צפו בסרטוני וידיאו באוגוסט 2012; משך הצפייה בסרטון ממוצע עמד על 6.7 דקות (לעומת 0.4 דקות לסרטון פרסומת). פרסומות הווידיאו מהוות 20.1% מכלל סרטוני הווידיאו באוגוסט 2012.

בשנים האחרונות תכני וידיאו הפכו למבוקשים ביותר, ובעידן התזזיתי שלנו זה בהחלט הגיוני. אנשים רוצים מענה מיידי (ואם אפשר גם ויזואלי) למה שהם מחפשים, ומעדיפים לצרוך את המידע בצורת סרטון (אם תמונה שווה אלף מילים, דמיינו כמה שווה סרטון וידיאו). סרטון הווידיאו הנכון באתר שלכם, יכול להיות ההבדל בין לקוח-אורח ללקוח-בורח.


טיפ שיווקי לאתר שלך

רוצה להפוך יותר גולשים לרוכשים?
אחד מסודות הכתיבה השיווקית, הוא להשפיע על הגולש שנכנס לאתר שלך.

השיטה מתמקדת ב-3 נקודות עיקריות, להפיכת גולש לרוכש:

1. כותרת עיקרית, גדולה ואטרקטיבית שאי אפשר להתעלם ממנה.
2. הצעה המציגה לגולש את מה שירוויח אם ישתף פעולה.
ההצעה יכולה להיות פסקה קצרה או כמה פסקאות, רצוי מחולקות לנקודות.
3. קריאה לפעולה, רצוי מוגבלת בזמן.

לדוגמה:

איך תורידו 10 ק"ג ב-10 ימים?!
דיאטת ABC היא השיטה המובילה בעולם להרזיה מהירה ובטוחה.
שאלו את אלפי הלקוחות המרוצים שלנו.

אל תתנו לקילוגרמים לנצח.
הזמינו את דיאטת ABC כבר היום!

עסקים צומחים עם אתר zap דפי זהב

מרץ 2012 הושק אתר zap דפי זהב החדש, המתרגם את תפישתה החדשנית של Zap Group לעולם הצרכנות. תפישה זו היא תולדה של עבודה רחבת-היקף, שנעשתה בקבוצה בשנתיים האחרונות.

העבודה מתבססת על הבנה מעמיקה יותר של צורכי הלקוחות ושל ציפיות הגולשים. בהתאם לכך, מטרתו המרכזית של האתר החדש היא להגדיל משמעותית את כמות הצרכנים המשתמשים בו, במקביל להגדלת תנועת הצרכנים לעסקים המפרסמים.

התוצאות מרשימות בהחלט:

• גידול של 53% בכמות המבקרים באתר – 5.4 מיליון מבקרים בחודש!
• גידול של 60% במספר הגולשים הייחודיים באתר.
• גידול של 68% בכמות שיחות הטלפון הנכנסות לבתי העסק.

אנו ב-Zap Group ממשיכים להיות עם היד על הדופק, ולהתאים את המוצרים לתמורות בשוק האינטרנט והסלולר. אנו נחושים לייצר ערך עבור לקוחותינו לשנים רבות.

* נתונים: פברואר 2012 מול אוגוסט 2012.
** שיחות: עבור עסקים הכוללים "מספר זהב" בפרסומיהם באתר.



מאת: עמית אדלר
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email