כל הדרכים להשגת לידים ברשת

כל הדרכים להשגת לידים ברשת

נוכחות אינטרנטית היא כמובן קריטית היום להצלחה וליכולת של עסק להישאר רלוונטי ותחרותי, אבל אתר אינטרנט אינו מספיק וצריך לייצר התעניינות וגישה ללקוחות פוטנציאליים. לזה קוראים השגת לידים. ליד (Lead) משמעותו המילולית היא קצה חוט, כאשר הקצה הזה הוא עניין של לקוח בעסק שלכם. השגת הליד היא חלק מהותי, מורכב ולעיתים קשה בתהליך של מכירה או הזמנת שירות אונליין ובדיוק בגלל זה הכנו לכם מדריך לגבי כל הדרכים להשגת לידים ברשת.


זאפ 360 היא פלטפורמה מקיפה ורב גונית המציעה לכם את כל פתרונות השיווק הדיגיטלי במקום אחד, מקצועי ויעיל. אנחנו מספקים את הכלים לייצר לידים ולהפוך אותם למכירות!

אתר אינטרנט ודפי נחיתה

הצעד הראשון בהשגת לידים ברשת הוא שיהיה לכם אתר אינטרנט ייעודי המציג את העסק שלכם, מי ומה אתם וכמובן את מה שיש לכם למכור ולהציע ללקוחותיכם. לצד קמפיינים ייעודיים להשגת לידים ומאמצים ממוקדים יותר, האתר הוא הפנים שלכם ברשת ומה שהגולשים מחפשים כאשר הם ניגשים לביצוע החלטות צרכניות במרחב הדיגיטלי. האתר שלכם צריך להיות מעוצב, נוח לניווט, מתאים לקהל היעד, עם התוכן האיכותי והרלוונטי ביותר וכזה המספק לגולשים את הכלים להם הם זקוקים כדי להפוך ללקוחות משלמים.
לצד האתר, רצוי לייצר ולתפעל דפי נחיתה ספציפיים לקמפיינים פרסומיים ושיווקיים. אלו דפים קצרים ותמציתיים, שכל מהותם שיווק והנעה לפעולה – השגת לידים במקרה להלן. דף הנחיתה צריך להיות קצר וקולע, עם עיצוב מדויק וטקסט שמפרט מיד לגולש מה היתרונות, איזה צורך אתם פותרים ומה עליו לעשות כדי ליצור איתכם קשר.

פייסבוק ורשתות חברתיות

המדיה החברתית פורחת ומהווה מקור הולך וגדל לשיווק דיגיטלי ובכלל זה גם ליצירת לידים איכותיים. הגולשים נמצאים יותר ויותר זמן ברשתות החברתיות – בעיקר פייסבוק אבל גם טוויטר, אינסטגרם ואחרות – ועל גבי כל סוגי הפלטפורמות (דסקטופ ומובייל). העולם הזה מספק לבעלי עסקים הזדמנות נהדרת להשגת לקוחות. הדרכים להשגת לידים בפייסבוק ורשתות חברתיות הן יצירת תכנים מתאימים שיופצו באופן "ויראלי", הצעות מיוחדות לעוקבים שלכם, הפצת סרטוני וידאו שיווקיים וכדומה.

SEM – פרסום ממומן

גוגל הוא עדיין המקום העיקרי בו הגולשים מחפשים פתרונות לצרכים צרכניים שלהם, לכן טקטיקת השגת לידים טובה תכלול במקרים רבים גם פעילות של פרסום ממומן לפי חיפושים של אנשים. לצד מנוע החיפוש עצמו, גוגל מפעילה רשת תוכן עצומה המאפשרת להציג מודעות שיווקיות שלכם באינספור אתרים ברחבי הרשת – כולל יכולת לפרסם באתרים בעלי נגיעה רלוונטית לתחום הפעילות שלכם. הפרסום מוביל לדף נחיתה ספציפי שבו הגולש משאיר את פרטיו ואתם מקבלים ליד שאפשר לחזור אליו לביצוע מכירה.
יש לשים לב לצמיחה בתחום הסלולר ולתת דגש מתאים גם לפרסום בפלטפורמות סלולריות – אנשים עושים יותר ויותר החלטות צרכניות דיגיטליות מהסמארטפון שלהם כיום.

SEO – קידום במנוע חיפוש

בדיוק בגלל שגוגל הוא המקום העיקרי בו אנשים מחפשים תשובות ופתרונות צרכניים, חשוב מאוד לוודא שהאתר שלכם יהיה במיקומים טובים לשאילתות חיפוש רלוונטיות. תחום זה נקרא SEO או אופטימיזציה למנועי חיפוש – קידום אתרים בגוגל. זו דרך מורכבת וטכנית הדורשת אורך רוח אך היא יעילה מאוד בהשגת לידים אורגניים איכותיים, קרי אנשים שממש חיפשו את מה שיש לעסק שלכם להציע ודרך שאילתת חיפוש מסוימת הגיעו לאתר שלכם או לדף נחיתה רלוונטי והשאירו פרטים.

פרסום ברשת אתרי קבוצת זאפ

כשאתם עובדים עם זאפ 360, אתם נהנים מעבודה עם קבוצת המדיה המובילה בישראל, רשת עם מגוון רחב של אתרי תוכן ואתרים ייעודיים ועם כ-14 מיליון כניסות חודשיות לאתרים אלו! כך שבפרסום באתרי קבוצת זאפ אתם מקבלים חשיפה רלוונטית ויכולת לייצר לידים יעילים שבהמשך יומרו ללקוחות משלמים. כמו כן אנו מציעים לכם כלים לניהול קשר עם לקוחות והחזרת לקוחות קודמים לעסק שלכם.
לסיכום: רשת האינטרנט היא באמת עולם ומלואו המאפשר לכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולייצר לידים שתוכלו בהמשך להמיר ללקוחות, חדשים וחוזרים. יש שפע דרכים להשגת לידים ברשת, אבל גם שפע של תחרות ופעולות פחות יעילות. עבודה לצד גורם מקצועי, מיומן ואמין תשפר את השורה התחתונה שלכם ואת הנוכחות האינטרנטית שלכם.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email