ZapBusiness | בלוג
 
 
 
 
 
 
 
 
כשאתה מחפש את עצמך אתה פוגע בקמפיין שלך!

כשאתה מחפש את עצמך אתה פוגע בקמפיין שלך!

בעת חיפוש הקמפיין שלך בגוגל אדוורדס אתה עלול לפגוע בביצועי הקמפיין בכך שאתה יוצר המון חשיפות ללא הקלקות. בנוסף, גוגל יפסיק להציג לך את מודעתך לאחר מספר הופעות עקב חוסר רלוונטיות. המודעה תמשיך להיות מוצגת ברשת ובמחשבים אחרים אך המחשב הפרטי שלך לא יציג אותה.

ישנו כלי שניתן להשתמש בו. זהו כלי המציג תצוגה מקדימה של דף תוצאות חיפוש של Google עבור מונח ספציפי. כך תוכל לראות יותר בקלות אילו מודעות מופיעות עבור מילת המפתח שלך.


השתמש בכלי כדי לבדוק את הסטטוס של המודעה שלך עבור מילת מפתח מסוימת. לאחר שתזין מונח חיפוש הכלי יודיע לך אם המודעה כשירה להופיע במצב הזה.

אם ברצונך לראות כיצד המודעה מופיעה בתוצאות החיפוש, עדיף להשתמש בכלי הזה במקום לבצע חיפוש ב-Google.
תראה בדיוק את אותן התוצאות כמו בחיפוש Google, אך מבלי לפגוע בביצועים שלך על ידי צבירת הופעות של מודעה בכל פעם שתחפש את המודעה שלך.
נקיש את מילת החיפוש הרצויה >> תצוגה מקדימה
תצוגה מקדימה








נקבל את עמוד התוצאות ונוכל לחפש את המודעה הרלוונטית לנו
עמוד התוצאות







כניסה לכלי תצוגות המודעות

רואה את המודעה שלך?

מעולה!

לא רואה את המודעה שלך?

בדוק האם מונח החיפוש מופיע בדוח סיכום קמפיין?

אם לא צור קשר עם נציג המכירות או מרכז השירות ונשמח להוסיף אותו לקמפיין הממומן שלך בהקדם – לתת פרטי התקשרות


המונח מופיע בדוח סיכום הקמפיין אך אתה עדיין לא רואה אותו?

יכול להיות שהתקציב היומי שלך הסתיים. תוכל ליצור קשר עם נציג המכירות או מרכז השירות ונשמח לבדוק לך את הסיבה המדוייקת
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email