למה כדאי להשקיע בפרסום ממומן בפייסבוק?

למה כדאי להשקיע בפרסום ממומן בפייסבוק?

עסקים רבים מעוניינים בגדילה מיידית במספר החשיפות ובהכנסה הכללית של העסק מלקוחות חדשים, כולם רוצים להשיג צמיחה מהירה בהשקעה נמוכה, ועדיף בסיכון נמוך. פרסום ממומן בפייסבוק מאפשר לעסקים קטנים ובינוניים להשיג את מבוקשם בקלות וביעילות.

מהו פרסום ממומן בפייסבוק?

רשת הפייסבוק היא רשת חינמית, שמציעה את שירותיה ללמעלה ממיליארד גולשים בעולם. עם זאת, רשת הפייסבוק עושה הרבה מאוד כסף, וזאת דרך פרסום. על ידי ניצול של תנועה אינטרנטית נרחבת ביותר, מתאפשרת גדילה מיידית בחשיפה הרצויה לכל בעל עסק. מערכת המודעות האינטרנטיות של פייסבוק מאפשרת לכל בעל עסק ליצור בקלות ובמהירות מודעה שתוצג אך ורק לקהל היעד הנבחר על ידו. הפילוח המתאפשר בעת יצירת מודעות פייסבוק הוא כלי נהדר לכל מפרסם להגעה ממוקדת ויעילה לקהל היעד הרצוי.

גדילה מיידית במספר החשיפות

במידה ואתם מעוניינים לשווק מוצר חדש או להגדיל את נתח השוק של המוצרים שלכם כיום, הצעד הראשון הוא הגדלה מידית במספר החשיפות. בניגוד לגדילה אורגנית של תוצאות ההמרה בעמוד פייסבוק רגיל, פרסום ממומן בפייסבוק מביא לתוצאות מידיות. אפשרות זו טובה לקמפיינים מוגבלים בזמן, שהמועד אליהם הגיע. תכננתם כנס וכמות הנרשמים אינה מספיקה? מודעה ייעודית שתוצג בשבועות לפני הכנס תוכל להביא עוד כמה נרשמים.

חשיבות דף הנחיתה בקמפיין

על ידי לחיצה על המודעה שפרסמתם, הגולש מועבר אל עמוד הנחיתה הייעודי שכיוונתם בעת הגדרת המודעה. עמוד הנחיתה יכול להיות העמוד העסקי שלכם בפייסבוק, אתר האינטרנט, עמוד המוצר הספציפי אותו אתם מקדמים, קישור לעמוד ובו קופון הניתן למשתמשי פייסבוק שנרשמו לעמוד שלכם והאפשרויות עוד רבות. חשוב מאוד לבחור דף נחיתה שיהיה ממוקד לצרכי הגולש. כך אם גולש הקליק על מודעה של שירות X, אל תפנו אותו לדף נחיתה כללי שגם מנסה למכור את מוצר Y...

גדילה מיידית בהכנסה

עובדה ידועה בעולם השיווק היא שבמידה והגדלתם את החשיפה לעסק שלכם ואתם יודעים להציע את המוצר הנכון בדיל הנכון, אתם צפויים ליהנות מגדילה קרובה מאוד בהכנסה של העסק שלכם. נציע תרגיל קטן. הקצו כמה מאות שקלים מתקציב השיווק של העסק שלכם בחודש הבא לצורך השקת קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק. הציעו בו מוצר או שירות שיכול להביא לגדילה מיידית בהכנסה. רשמו את הגדילה הממשית בהכנסה שלכם לאחר חודש מתחילת הקמפיין. בדקו מה היחס בין הכסף שהשקעתם לכסף שקיבלתם בפועל. על מנת להגדיל את הסיכוי להצלחה, רצוי לתת איזושהי הצעת ערך לגולשים שייחשפו לקמפיין. כמובן שחשוב לטרגט את הקהל בצורה נכונה ולהיחשף לקהל הנכון שבאמת רלוונטי למוצר / שירות שלכם.

יכולת צמיחה מהירה בהשקעה נמוכה

במידה ואכן תבצעו תרגיל זה, תופתעו לגלות שההשקעה שלכם בקמפיין האינטרנטי היא מזערית לעומת הגדילה הממשית בכמות המכירות לעסק שלכם.

סיכון נמוך

מדובר בסיכון נמוך ביותר מכיוון שהגדילה ניתנת למדידה בפועל ומורגשת בטווח קצר ומידי, וההשקעה הראשונית היא מוגבלת ותלויה אך ורק בתקציב שלכם.

Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email