ZapBusiness | בלוג
 
 
 
 
 
 
 
 
למנף את העסק בעידן דיגיטלי

למנף את העסק בעידן דיגיטלי

למנף את העסק בעידן דיגיטלי

אין בעל עסק שלא אומר לעצמו – "עכשיו זה הזמן לגדול, להביא לקוחות נוספים לעסק, ולהגדיל את מחזור המכירות". לא משנה באיזה סדר גודל העסק שלכם, הנוכחות האינטרנטית היא תנאי מרכזי וחשוב ביותר למידת ההצלחה במימוש אמירה זו. במאמר זה נדבר על המציאות העסקית המודרנית, ננסה להבין את האופן בו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים מידע ברשת ומחליטים החלטות, נבין כיצד נוכל לנצל זאת לטובתנו ונקבל מידע וטיפים על אופני הפעולה השונים.

אז מי בעצם משתמש באינטרנט ואיך הם עושים זאת?

התשובה לכך היא ברורה ומתבקשת – כולם! מגדול עד קטן, כולם מחפשים מידע באינטרנט, מושפעים מהתכנים המוצגים ברשת ומקבלים החלטות בהתאם לתכנים אותם הם צורכים ברשת. כמעט כל אחד מהאנשים שנמנים עם קהל היעד שלכם משתמש באינטרנט, חלקם בגוגל, חלקם בפייסבוק, חלקם ביוטיוב וחלקם ברשתות חברתיות אחרות, חלקם יחפש מידע אודותיכם באינטרנט וינסה למצוא את אתר האינטרנט שלכם וחלקם יקרא עליכם חוות דעת וביקורות באתרים יעודיים לכך.

יתרה מכך, ניתן לראות בבירור מגמה הולכת וגוברת של שימוש באינטרנט באמצעות הטלפון הסלולרי. למעשה, לפי נתונים של גוגל, רוב הכניסות והחיפושים מתבצעים בטלפון הסלולרי, ולכן ההתאמה למובייל של כל אחד מאמצעי השיווק האינטרנטיים שלכם צריכה להיות בראש מעינכם עוד בשלבים הראשונים של ההקמה, בין אם זה הקמה של אתר אינטרנט, עמוד פייסבוק עסקי או כל אמצעי שיווק אינטרנטי אחר.

איך נוכל לנצל זאת לטובתנו?

את ההבנה שהלקוחות שלנו נמצאים באינטרנט, ובעיקר בסלולר, נוכל לנצל לטובתנו בדרך אחת פשוטה – בהבנה שאנחנו חייבים להיות נגישים לכל אותם לקוחות שמחפשים את המידע עלינו. עבור החברתיים ננגיש את המידע שאנו מוסרים ברשתות החברתיות, עבור הקפדניים, נבנה אתר אינטרנט שיספק את כל המידע הדרוש להם לקבלת ההחלטה, ועבור הסקפטיים נדאג לכך שלקוחותינו ישאירו עלינו ביקורות חיוביות באתרים מיוחדים המיועדים לכך.

ומה בדיוק צריך לעשות?


בניית אתר אינטרנט:
זה לא אומר שתצטרכו להשקיע עשרות אלפי שקלים באתר מעוצב ובנוי בהתאמה אישית. הטכנולוגיה של ימינו מאפשרת שימוש בפלטפורמות ותבניות קיימות לעיצוב והקמה של אתר אינטרנט משלכם ולסגור את הסיפור בכמה אלפי שקלים בודדים.כמובן שאם תרצו אתר אינטרנט ייחודי ומכירתי שממיר למכירות רבות, כדאי שתשקיעו קצת יותר ותתאימו את אתר האינטרנט הייחודי והנכון לכם ביותר.

פעילות ברשתות חברתיות:
לאחר שבניתם את אתר האינטרנט שלכם, המהווה את אי השקט והביטחון שלכם בים האינטרנט הסוער, תוכלו להתחיל להפיץ את השמועה על קיומו. הקימו חשבון בפייסבוק, בלינקדאין, באינסטגרם או ברשתות חברתיות אחרות בהן קהל היעד שלכם נפוץ. הפעילות החברתית שלכם חשובה מאוד לנראות של העסק בעיני הגולשים וגם בעיני גוגל, כחלק מתהליך של קידום אתרים אורגני.

קידום אתרים אורגני:
כאשר אתם מרגישים מוכנים לכך, התחילו במאמצי הקידום האורגניים שלכם. זכרו, מדובר בתהליך ארוך בו רואים תוצאות בטווח הרחוק ולא בטווח המידי, אך הגעה למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל תחת ביטויי חיפוש רלונטיים ללקוחותיכם תבטיח שהלקוחות שאתם מחפשים, יגשו אליכם.

קידום אתרים ממומן:
אם אתם מעוניינים לחזק את התנועה אל האתר שלכם ולהגביר את הנוכחות האינטרנטית שלכם, השימוש בקידום ממומן יכול לעזור לכם מאוד. גם בתקציבים קטנים תוכלו להגיע לחשיפה נוספת בקרב קהלי היעד שלכם וליהנות מגדילה במכירות.

מגוון אפשרויות - צריך רק לדעת לבחור נכון

במציאות כיום, שיווק דיגיטלי חייב להיות חלק מרכזי מאסטרטגיית השיווק שלכם. כל יום שבו אתם לא מציגים נוכחות פעילה בגוגל או בפייסבוק – הוא יום בו המתחרים שלכם זוכים בלקוחות שלכם!

בנו אתר אינטרנט והתאימו אותו למובייל, צרו נוכחות בפייסבוק וקדמו את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של אתרים מתמחים בתחום העיסוק שלכם ובגוגל (הממומנות או האורגניות). בימינו, רק כך תוכלו להבטיח המשך גדילה והתפתחות של העסק.


Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email