מדריך חינם: קידום אתרים ב-5 צעדים

מדריך חינם: קידום אתרים ב-5 צעדים

מאת: מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות

זאפ גרופ

מדריך חינם: קידום אתרים ב-5 צעדים

פטימיזציה, קישורים, מנועי חיפוש...
אם יש לך עסק שזקוק ליותר לקוחות, הגיע הזמן שתדע קצת יותר מה כל זה אומר.

zap דפי זהב מציעה לך מדריך חינם לקידום אתרים ב-5 צעדים:
  • צעד 1 – בדיקת האתר
  • צעד 2 – מחקר מילים
  • צעד 3 – התאמת מילים לאתר
  • צעד 4 – אופטימיזציה באתר
  • צעד 5 – קישורים נכנסים
  • רשתות חברתיות: יותר גולשים, יותר פרסום

  • לפי מחקר חדש של נילסן, הרשתות החברתיות כבר לא בחיתוליהן. זמני השהייה במדיה חברתית עולים ב-37% מדי שנה, והגיעו לכדי 121 מיליארד דקות ביולי האחרון. גולשים ממחשבים שולחניים מבלים 20% מזמנם ברשתות חברתיות, בעוד שאצל גולשי מובייל מדובר ביותר מ-30% מהזמן.

    פייסבוק שולטת במדיה החברתית, עם כמות המבקרים הגדולה ביותר (בארה"ב): 152.2 מיליון גולשים ממחשבים שולחניים, 78.4 מיליון מאפליקציות, ו-74.3 מיליון מגרסאות סלולר-טאבלט. מעבר לכך: זמני השהייה הארוכים ברשתות חברתיות, הפכו את הפרסום בהן למשהו שמתרגלים אליו.
    • 26% אמרו כי ישימו לב לפרסומת ששותפה על-ידי חבר; 26% מסכימים לפרסום מותאם-אישית, לפי הפרופיל החברתי שלהם.
    • 17% מרגישים יותר מחוברים למותגים במדיה חברתית מאשר באתרים רגילים.
    • לאחר צפייה בפרסומת במדיה חברתית: 26% עשו לה לייק; 15% שיתפו אותה; 14% ביצעו רכישה.
    • פעילות במדיה חברתית: 70% קוראים חוויות של אנשים אחרים; 65% לומדים עוד על מותגים / מוצרים / שירותים; 53% מחמיאים למותגים; 50%% מעלים חששות ותלונות אודות מותגים.
    • אחוזים ניכרים אמרו כי יבצעו רכישה בשנה הקרובה, בהתבסס על מדיה חברתית ו/או ביקורות-גולשים
    • אפליקציות: מנועי החיפוש של המובייל

    • גולשים במכשירים ניידים לא תמיד משתמשים במנועי חיפוש, כמו גוגל או בינג. אפליקציות סלולר וטאבלט הפכו למקור חזק של חיפושים וקניות, שמטפס מעלה מדי שנה בשנה. כמה מהדוגמאות הבולטות ביותר (בעיקר בארה"ב):

      • אפליקציות eBay ואמזון – החיפושים והקניות מתבצעים ישירות מתוך אפליקציות ייעודיות. בחג ההודיה האחרון, סמארטפונים וטאבלטים היוו רבע מטראפיק הקניות הדיגיטליות.
      • אפליקציית יוטיוב – טראפיק סלולרי מהווה רבע מהטראפיק הכולל ליוטיוב. יחד עם העובדה שיוטיוב עצמו הוא מנוע החיפוש השני הפופולרי ברשת, האפליקציה היא יצרן רציני של טראפיק, שיווק ומיתוג עבור עסקים.
      • אפליקציות Yelp, סירי ו-OpenTable – לפי נתוני Yelp מחודש יולי האחרון, 40% מפעילותה נובעים ממובייל. אומנם אתרי סלולר מייצרים טראפיק מכובד, אך במקרה של מסעדות גם האפליקציות עצמן הן תחרות לא קטנה בתחום.
      • מפות אפל / גוגל – גולשי iOS ידועים בקניותיהם במובייל, מה שיכול לתת למפות אפל שליטה מלאה ב- iOSS. אבל לאחרונה גם גוגל שדרגה את אפליקציית המפות שלה במיוחד ל-iOS, וכעת התחרות בין שתי האפליקציות גדולה מתמיד.

      יש לציין שנושא האפליקציות בישראל עדיין לא מפותח כמו בחו"ל, בעיקר מנקודת המבט העסקית: אין הרבה עסקים וחברות שמציעים אפליקציות לגולשים, אלא יותר אתרים מותאמי-סלולר-וטאבלט וגם זה במינון נמוך בהשוואה לחו"ל).
    • zap דפי זהב חתמה על הסכם שותפות פרימיום עם Google

    • במסגרת ההסכם, Zap Group תשווק חבילות של פרסום ממומן ב-Google Adwords. שיתוף הפעולה יסייע לעסק שלך לקבל יותר חשיפה באינטרנט ובסלולר, מגורם מקצועי ורב-ניסיון בתחום הפרסום באינטרנט.

      בנוסף לחבילות הקישורים הממומנים של Google,
      zap דפי זהב מציעה לך סל מוצרים דיגיטלי מתקדם,
      העונה על מגוון צורכי העסק שלך וכן על צורכי לקוחותיך:
      • פרסום באתר zap דפי זהב
      • פרסום באתרי Zap Group
      • בניית אתרי אינטרנט וסלולר
      • פרסום בסלולר
      • קידום במנועי חיפוש
      • פרסום בפייסבוק
      • תוכנות לניהול לקוחות
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email