מי צריך קמפיין רימרקטינג?

מי צריך קמפיין רימרקטינג?

מנסים למצוא את הנוסחה המושלמת של שיווק נכון באינטרנט? חושבים שניסיתם הכל ולא הצלחתם למקסם את היעילות של הקמפיינים האינטרנטיים שלכם? ייתכן וקמפיין רימרקטינג יהיה התשובה המושלמת לצרכי השיווק והפרסום שלכם.

מה זה רימרקטינג?

רימרקטינג היא אפשרות מתקדמת לפרסום ממוקד לקהלי יעד שביקרו באתר האינטרנט שלנו או בעמוד הנחיתה אותו הצגנו בפניהם. לקוחות שכאלה מסומנים על ידי מערכת הפרסום של גוגל בצורה כזו שתאפשר למפרסמים להמשיך ולהציג מודעות הקשורות לעולם התוכן והעניין שלהם באתרים שונים על גבי רשת GDN, רשת המדיה של גוגל. רשת זו כוללת אתרים רבים שמכסים למעלה משמונים אחוז מאוכלוסית הגולשים העולמית.

מה ההשקעה הכרוכה בקמפיין רימרקטינג?

כמו בכל קמפיין אדוורדס ההשקעה הנדרשת הינה עניין אינדיבידואלי שיכול להשתנות ממשתמש למשתמש. כאשר נשקיע בקמפיין רימרקטינג, נעשה זאת בהתאמה ישרה למגבלות התקציב של העסק המפרסם, ובהתאמה לתקציב השיווק שכבר הוקצה עבור מודעות אדוורדס. לעתים לא ידרש שינוי בתקציב בעת השקת קמפיין רימרקטינג, כל שידרש הוא הקצאה מחודשת של תקציב הפרסום לניהול נכון יותר של הקמפיין. קמפיין רימרקטינג דורש מאיתנו להשקיע תקציב נוסף ביצירת באנרים בהם נשתמש בקמפיין. רצוי ליצור באנרים במספר גדלים לפי ההמלצה של גוגל.

באילו מקרים כדאי לבעל עסק להשקיע בקמפיין שכזה?

קמפיין רימרקטינג מתאים ביותר לבעלי עסקים שכבר מריצים קמפיין אדוורדס קיים, מצליחים להביא תנועה של גולשים אל האתר או דף הנחיתה שלהם, אבל לא מצליחים להביא להשארת פרטים של הלקוח. הקמפיין מסוגל לעקוב אחר גולשים שכאלו ולהמשיך להציג להם מודעות הקשורות לבית העסק, במטרה ליצור חשיפה חוזרת ונשנית, שתחדור לתודעת הגולש ותגרום לו בסופו של דבר להשאיר פרטים. לפעמים גם אנחנו, כמו כל גולש אחר, צריכים לראות את אותה המודעה במספר מקומות שונים על מנת להרגיש שבית העסק הוא מקום מקצועי ומכובד, מקום פופולארי שמופיע במקומות רבים על גבי הרשת. ההופעה החוזרת והנשנית של מודעות האדוורדס שלנו יוצרת מצב בו תודעת הגולש חשופה יותר אל המודעה, וכך יוצרת את האשליה שבית העסק המפרסם "מופיע בכל מקום" ולכן בוודאי מדובר במקום "מפורסם".

כיצד נתכנן פרויקט רימרקטינג בצורה נכונה?

פילוח זה שם המשחק כאשר משקיעים בקמפיין רימרקטינג. מדובר בהגעה מדויקת ויעילה, ברמת הפינצטה לקהל הלקוחות המדויק והאיכותי ביותר עבורינו. כך ניתן לאתר גולשים שמגיעים אל האתר שלנו, לנתח את תנועת הגולשים בתוך האתר, ולכוון את הקמפיין שלנו בצורה כזו שתענה על המידע או הצורך החסר עבור הגולשים שלנו ליצירת העסקה בפועל. ניתן לבצע איתור לפי מילות מפתח, נושאים או מאפיינים גיאוגרפיים. בנוסף, אפשרויות המעקב מאפשרות הצגה של המודעות לקהלי היעד המתאימים באתרים שונים התואמים את תחומי המידע והעניין של הלקוחות שאיתרנו. על ידי השלמת התמונה באתרים אחרים, האפקטיביות של הקמפיין הולכת וגדלה.

כיצד בעלי מקצוע בתחום יכולים לעזור לי?

פרויקט רימרקטינג דורש הבנה מעמיקה של עולם האינטרנט. מדובר למעשה בניטור ומעקב אחר גולשים אנונימיים ברחבי הרשת, וסימון שלהם כלקוחות מתעניינים פוטנציאליים. על ידי יצירת קמפיין רימרקטינג, המפרסם יכול להגיע להצלחה מסחררת ולגדילה משמעותית במעגל הלקוחות החדשים של העסק.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email