מכירת מוצרים אונליין - עם זאפ גרופ אפשר

מכירת מוצרים אונליין - עם זאפ גרופ אפשר

מאת: מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות
זאפ גרופ

רוצה להעביר את החנות שלך לאינטרנט? עם זאפ גרופ אפשר

קבוצת זאפ משיקה מיזם חדש בשיתוף חברת Storee, שיאפשר לבעלי חנויות להעלות את כל המלאי שלהם לאינטרנט.

בשלב מתקדם יותר, ניתן אף יהיה למכור את המוצרים אונליין. זוהי חלופה מיידית וקלה לתפעול, בהשוואה להקמת אתר-מסחר על כל הכרוך בכך.השירות יינתן ללא תוספת תשלום ללקוחות זאפ גרופ, ויכלול קופה וירטואלית, עדכון מלאי וגישת-ניהול מכל מקום ומכשיר.

הפסקתם את הממומן במובייל? הפסדתם קליקים

88% מהקליקים הממומנים בפרסום Mobile, מהווים תוספת לקליקים המגיעים מהתוצאות האורגניות; כך עולה מבדיקה חדשה של גוגל. כלומר - גם אם יש לכם מיקומים טובים בתוצאות האורגניות, ברגע שתפסיקו את הפרסום הממומן, תאבדו כניסות-מובייל לאתר שלכם.

ראוי לציין שלגוגל יש אינטרס להוכיח שמובייל והפרסום בו חיוניים. מעבר לעובדה שהיא ענקית הפרסום המובילה בעולם, גוגל היא גם אחת מהיצרניות המובילות של סמארטפונים, מאז רכשה את מוטורולה מוביליטי באוגוסט 2011, בסך 12.5 מיליארד דולר (הרכישה היקרה ביותר של גוגל נכון להיום).

מיהי הרשת החברתית המובילה בשיתופים?

פייסבוק נשארת עם נתח השיתופים הגדול ביותר, מבין כל הרשתות החברתיות: 50% מהשיתופים החברתיים מתבצעים בפייסבוק, כך עולה מבדיקה של Gigya. במקום השני ניצב טוויטר, עם 24% מהשיתופים, ובמקום השלישי - פינטרסט, עם 16% מהשיתופים.

ומה בנוגע לגוגל פלוס? אומנם דווח שהמשתמשים הפעילים בצמיחה, כ-350 מיליון נכון להיום, מה שמציב את גוגל+ במקום השני מבחינה זו. אבל כאשר מביטים על כמות השיתופים בפועל, הנתח של גוגל פלוס עומד כיום רק על 2% מסך השיתופים במדיה החברתית.

5 סוגי כותרות שיגרמו לגולשים להקליק

בכל יום נוצרים באינטרנט 2 מיליון פוסטים בבלוגים, 294 מיליארד מיילים ו-864,000 שעות של וידיאו. עם כל העומס הבלתי אפשרי הזה, מה פלא ש-80% מהגולשים מתייחסים אך ורק לכותרת של כל פיסת-תוכן, ולא ממשיכים הלאה מעבר לה. רק 20 האחוזים הנותרים ימשיכו לקרוא מעבר לכותרת.

הכותרת הנכונה יכולה ליצור הבדל של 500% בטראפיק, לאייטם המקושר אליה. אז איך מושכים את הגולשים כבר מהכותרת הראשונה?

הנה כמה כותרות שנבדקו על ידי חברת Conductor, ומידת יעילותן בקרב הגולשים:

  • עם נתון מספרי ("5 דרכים לשיווק עסקים") – 36%
  • עם פנייה אישית ("כך תשווק את העסק שלך") – 21%
  • בסגנון מדריך ("איך משווקים עסקים ביעילות") – 17%
  • כותרת רגילה ("שיווק עסקים בעידן הדיגיטלי") – 15%
  • עם שאלה ("אילו שיטות שיווק יעילות לעסקים?") – 11%

כמו כן נמצא שכותרת עם נתון מספרי לא רק יעילה יותר, אלא גם הברורה יותר בין כל השאר. הסעיף האחרון מתנגש עם יעילותן של כותרות-שאלה במדיה החברתית: סטטוסים עם שאלות בפייסבוק, מייצרים 92% יותר תגובות ואינטראקציה. כנראה שמידת היעילות תלויה גם במדיה שדרכה נצרך התוכן.

יעילותן של כותרות עם סופרלטיבים (הפלגות):
  • ללא סופרלטיבים ("5 דרכים לשיווק עסקים") – 22%
  • סופרלטיב אחד ("5 הדרכים הטובות ביותר לשיווק עסקים") – 29%
  • שני סופרלטיבים ("5 הדרכים הטובות ביותר בעולם לשיווק עסקים") – 15%
  • שלושה סופרלטיבים ("5 הדרכים הטובות ביותר בעולם לשיווק עסקים מוצלחים") – 9%
  • ארבעה סופרלטיבים ("5 הדרכים הטובות והיעילות ביותר בעולם לשיווק עסקים מוצלחים") – 25%
  • מיזם חדש מאפשר ללקוחות SEO במחלקה, לקבל חשיפה גם בעמוד הפייסבוק של zap דפי זהב. שני לקוחות שכבר נהנים מהפרויקט הם "פרחי לכיש", בטיפול מקדמת האתרים שרון טהר, וכן חברת ההובלות "המוביל הארצי", בטיפולו של המקדם דני גרסטנר.
  • עוד לקוח מרוצה שלח מכתב תודה והערכה, לאור עבודת הקידום המוצלחת של איש ה-SEO דני כהנוב.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email