מקדמים עסקים, לא רק אתרים

מקדמים עסקים, לא רק אתרים

מאת: מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות
זאפ גרופ
לכולנו ידוע כלל חשוב בחיים – לא שמים את כל הביצים בסל אחד. האם תתפלאו לדעת שאותו כלל בדיוק תקף גם לגבי פרסום העסק שלכם? אם תבחרו לפרסם את העסק רק באפיק שיווקי אחד, לא תוכלו להבטיח שיפנו אליכם מספיק לקוחות.
בדיוק כפי שלא תוכלו לקבל מספיק לקוחות רק אם תפרסמו את העסק בפליירים, למשל, כך לא תוכלו לצפות שכל לקוחותיכם יגיעו רק מתוצאות החיפוש. מדוע?
  • מכיוון שגוגל משנה את עורו כל כמה חודשים
  • , והופך את ה-SEO ליותר תחרותי בכל פעם.
  • מכיוון שההיגיון אומר שעסק קטן לא יכול לצפות לקבל יותר לקוחות מחברה גדולה
  • , גם אם העסק מקדם את האתר בגוגל. זה עניין של תקציב והשקעה כוללת באסטרטגיה שלמה.
  • מכיוון שהיום חובה לשלב צורות שיווק נוספות

, כגון פייסבוק ועוד. גם גוגל בוחן את הנושא הזה, ומחליט האם לתת לאתרכם ציון גבוה או נמוך בהתאם לפעילות השיווקית הנוספת שלכם.

מה זה אומר בפועל?

קידום האתר שלכם הוא דרך טובה לקבל עוד לקוחות; אבל אסור שהוא יהיה הדרך היחידה. כיום חשוב להבין ש-SEO הוא אפיק שיווקי אחד, בתוך אסטרטגיה שיווקית כוללת.
הנה כמה כללי-אצבע לקידום מוצלח:

  • שיווק שמושך קהל
  • (Inbound Marketing), בניגוד לכזה שמתפרץ למסך ודורש נוכחות (פרסומות פופ-אפ, למשל).
  • אופטימיזציה של האתר
  • למגוון רחב של ביטויים, ולא רק 5-10 ביטויים עיקריים.
  • בניית קישורים
  • בצורה חכמה, עם דגש על קבלת טראפיק מהמקור ממנו מקבלים את הקישור.
  • שימוש במדיה חברתית כמקור נוסף
  • לאינטראקציה עם גולשים, תוכן, אזכורים וקישורים.
  • השקעה בתוכן הנכון לכל עסק
  • , בדגש על מתן ערך מוסף לגולשים.

    מדוע המדיה החברתית היא מהפכה של ממש?

  • יותר ממיליארד משתמשים רשומים בפייסבוק.
  • 20% מהחיפושים המבוצעים בגוגל מדי יום, הם חיפושים חדשים שלא בוצעו בעבר.
  • מדיה חברתית הפכה לפעילות מס' 1 ברשת האינטרנט. זוג 1 מתוך 5 נפגשים ברשת.
  • הפרסומת של Ford Explorer בפייסבוק קיבלה יותר חשיפות מפרסומת במשחקי הסופרבול.
  • בכל שנייה, שני אנשים מצטרפים לרשת לינקדאין.
  • יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם.
  • 97% ממשתמשי פינטרסט הן נשים.
  • 90% מהצרכנים סומכים על ביקורות-גולשים וחוות-דעת אונליין.
  • 93% מהמשווקים משתמשים במדיה חברתית לפרסום עסקים.
  • חברת yp.com הוציאה את הדוח הרבעוני הקבוע שלה. הדוח מבוסס על יותר מ-600 מיליון חיפושים ו-10.6 מיליארד חשיפות, ברשת הפרסום של דפי זהב ארה"ב.

    אחוזי העלייה בכמות החיפושים ברשת yp.com, לפי תחומים:

    • מסעדות – 3%
    • רופאים ומנתחים – 57%
    • שירותים פיננסיים – 6%
    • נדל"ן – 30%
    • יופי וקוסמטיקה – 34%
    • חלקי חילוף ואביזרים לרכב – 11%
    • מוסכים – 10%
    • שירותים משפטיים – 68%
    • קבלני בניין – 12%
    • הסיווגים המובילים (פילוח לפי מכשיר):
      מכשירים ניידים
      1. מסעדות
      2. יופי וקוסמטיקה
      3. חלקי חילוף ואביזרים לרכב
      4. מוסכים
      5. נדל"ן
      מחשבים שולחניים
      1. רופאים ומנתחים
      2. מסעדות
      3. שירותים פיננסיים
      4. נדל"ן
      5. שירותים משפטיים


      הסיווגים המובילים בהוצאה על פרסום:
      1. קבלני בניין
      2. שירותים משפטיים
      3. רופאי שיניים
      4. רופאים ומנתחים
      5. חלקי חילוף ואביזרים לרכב

    • שירות חדש! הזמנת תור / פגישה ישירות מאתר zap דפי זהב

    • חדש באתר d.co.il - מזמינים תור/פגישה בקליק:

      • נכנסים לכרטיס העסק של בית העסק
      • מקליקים על אייקון "תאם פגישה"
      • ובוחרים את המועד המתאים
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email