ניהול מועדון לקוחות
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

ניהול מועדון לקוחות

 

 
מועדון לקוחות הוא כלי אסטרטגי קריטי לעסק בזכות העוצמה של דפי זהב גם לך יהיה כזה
מועדון לקוחות הוא נכס אסטרטגי רב עצמה: הוא שומר על היתרון התחרותי שלך (לקוחות נאמנים הם מקור העצמה שלך), משפר את הרווחיות שלך (להביא לקוח חדש עולה פי עשר מאשר להחזיר לקוח קיים) ומגדיל את ההכנסות שלך לקוח מועדון מכניס לעסק שלך בשנה כ- 20% יותר מלקוח כללי.

אנו מזמינים אותך לבחור את שירות המועדון המתאים לך:
  • מועדון לקוחות שיווקי – מועדון זהב
  • מועדון לקוחות טכנולוגי – מועדון רק טכנולוגיה
  • מועדון לקוחות שיווקי טכנולוגי – מועדון פלטינה
בהתאם לסוג השירות אנו מבצעים אפיון והגדרה מדויקת של הצרכים, גיבוש אסטרטגיית מועדון, עיצוב גלויות הצטרפות, עיצוב כתיבה והפצה של ניוזלטרים ועד להפעלה שוטפת של המערך וכל השותפים לתהליך.

מה יוצא לך מזה?

● שמירה על יתרון תחרות- לקוחות נאמנים הם מקור העצמה של כל עסק
● הגדלת רווחים - להביא לקוח חדש עולה פי עשר מאשר להחזיר לקוח קיים
● הגדלת פדיון - הכנסה מלקוח מועדון גדולה ב-עד כ- 20% בשנה מההכנסה מלקוח כללי.

לפירוט סל השירותים >>
 
 

 

אולי תתעניינו גם ב

 

 
 
 
אנטומיה של מסע לקוח (Customer Journey)
5.1.17
“The most important reason for going from one place to another is to see what's in between.”

 
 
חמש סיבות מדוע עליכם להשקיע בשירות לקוחות במדיה חברתית
20.4.17
אם אתם עסק הפועל בשנת 2016 במרחב האינטרנטי, אז רוב הסיכויים שהשקעתם זמן וכסף ביצירת נוכחות כלשהי במדיה חברתית, כדי לקדם ...
 
 
איך להפוך גולש לרוכש
6.2.17
לגרום לאנשים לעשות מה שאתם רוציםהיום כבר לא מספיק רק לקדם אתר ולפרסם אותו בכל פינה. בימינו צריך גם להניע את הגולשים אל ...