מערכת ניהול קשרי לקוחות- CRM

מערכת לזימון תורים\פגישות וניהול לקוחות

 

 
להרוויח עוד לקוחות שמתאמים איתך ישר מהאתר.
חסכון בזמן - כרטיס הלקוח נשמר ואין צורך למלא את פרטיו כל פעם מחדש.
מערכת יומן דיגיטלי חכם גורמת לכך שיותר לידים איכותיים, מגיעים אליך ולא למתחרים. כל הגולשים יכולים לבצע את תיאום הפגישה בכל זמן אפילו אם העסק סגור או הטלפון תפוס. המערכת מפנה לך זמן יקר שבעבר התבזבז על שיחות תיאום ארוכות ומבטיחה לך שליטה מלאה באמצעות סנכרון עם היומן שלך בעסק (google calander, Outlook, ויומנים נוספים), כך שהפגישות מתואמות רק למועדים הנכונים
בנוסף לכך המערכת מניעה לפעולה ומגדילה משמעותית את כמות הפגישות שהאתר מייצר. כל הלקוחות שנרשמים לתיאום פגישה נכנסים לבסיס נתונים ובאפשרותך לפרסם אליהם באמצעות מייל או מסרונים (במסגרת מגבלות החוק).
לאחר תיאום הפגישה המערכת מתזכרת באמצעות מייל אוטומטי אותך ואת הגולשים לפני ואחרי הפגישה.
גם הלקוחות שלך יכולים להזמין תור\פגישה מבלי לחכות בטלפון!

היומן מאפשר לגולש לקבוע תור\פגישה מול בית העסק למול יומן מעודכן של בית העסק ב- 3 שלבים פשוטים:

  1. לגולש קופצת חלונית הקוראת לו לתאם תור\פגישה באחד מאתרי קבוצת זאפ: אתר zap דפי זהב\משפטי\zap doctors\ אתר פרטי.
  2. על הגולש לקבוע את זמן הפגישה
  3. על הגולש למלא פרטי התקשרות קצרים ולשלוח!

יתרונות מערכת ניהול קשרי הלקוחות ה-CRM

  1. חסכון בזמן- כרטיס הלקוח נשמר ואין צורך למלא את פרטיו כל פעם מחדש.
  2. התאמה אישית לשירותים הניתנים ע"י העסק.
  3. חיבור מהיר ונוח מכל מקום ובכל זמן.
  4. היומן מאפשר תיאום פגישה באופן פשוט ומהיר, שולח תזכורות לפני ואחרי הפגישה.
  5. ניתן להוציא קמפיינים שיווקיים ללקוחות.
 
 

 

אולי תתעניינו גם ב

 

 
 
 
מתי לומר לא לקישורים?
23.5.17
קישורים נכנסים לאתר היו לאורך השנים גורם חשוב מאוד בתהליכי קידום אתרים בגוגל, והם עדיין מהווים גורם חשוב למרות השינויים ...
 
 
כיצד לבנות קישורים באמצעות בלוגים ושיווק תוכן
21.3.17
כבר שנים רבות שבניית לינקים היא מוקד חשוב בעבודתם של מקדמי אתרים ומשווקים ומהווה מקור ללמידה מתמדת של התחום. כאשר אנו ...
 
 
האם גוגל באמת יודע הכל?
25.4.17
אחת ממשימותיה המוצהרות של גוגל, היא למצוא ולאנדקס את כל המידע בעולם. ב-2008 גוגל הגיע לאתר הטריליון במספר (אלף מיליארד ...