עדכון פנדה מקבל תפנית חדשה

עדכון פנדה מקבל תפנית חדשה

מאת: מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות

זאפ גרופ

עדכון פנדה מקבל תפנית חדשה

מאט קאטס הודיע אתמול בכנס SMX West, שמעתה עדכוני פנדה ישולבו בצורה אוטומטית באלגוריתם החיפוש. זה אומר שהם יזרמו בצורה קבועה ובלתי מורגשת, בניגוד לעדכונים שהיו עד היום, שבוצעו בעיקר בצורה ידנית.

קאטס גם הודיע שעדכון פנדה צפוי להתבצע ביום שישי (15.3) או שני (18.3) הקרובים. כנראה שהעדכון הזה, ה-25 במספר, יבשר את תחילת ה- Panda Everflux.

דפי זהב ארה"ב: אחרי גוגל בפרסום מובייל

כשמדובר ברשת הפרסום במובייל (בארה"ב), עם הכנסות כוללות בשווי 3 - 3.5 מיליארד דולר ב-2012, כבר ידוע שגוגל מובילה בראש. אבל אם חשבתם שבמקום השני ניצבות פייסבוק או טוויטר, טעות בידכם.


רשת הפרסום של YP.com (איי טי אנד טי אינטראקטיב לשעבר), הצהירה על הכנסותיה מפרסום מובייל לשנת 2012, בשווי 350 מיליון דולר. נתון זה הופך אותה לחברה השנייה בגודלה בארה"ב, אחרי גוגל.

בהקשר זה ראוי לזכור שהחיפושים מהנייד מהווים 40% מסך החיפושים ברשת YP, הכוללת יותר מ-300 מיליון מפרסמים (במכשירים נייחים וניידים כאחד). סך כל הכנסות החברה מפרסום דיגיטלי ב-2012, עומד על כמיליארד דולר.

רוב ההמרות במובייל מתבצעות תוך שעה

מחקר חדש של גוגל ונילסן, מחזק את מעמד המכשירים הניידים בעולם הפרסום:

  • 73% מהחיפושים במכשיר נייד, מובילים לנקיטת פעולה / המרה.
  • 45% מהחיפושים בנייד הם מוכווני-מטרה, ומיועדים לסייע בקבלת החלטה. כשהחיפוש מתבצע בחנות פיזית, המספר עולה לכדי 66%.
  • 28% מהחיפושים מובילים להמרה בפועל: חיוג לעסק, ביקור בחנות, ביצוע רכישה.
  • 63% מההמרות במובייל מתבצעות תוך שעה מתחילת החיפוש. 81% מתבצעות תוך 5 שעות.
  • לשאילתות חיפוש עם כוונת-רכישה, יש פי 2 יותר סיכוי להתבצע בהקשר / בסביבה הנכונים (בעיקר ביקור בחנות הפיזית).
  • 65% מהגולשים במובייל הבחינו במודעות פרסום, בעיקר כשהם נמצאים בחנות / בבית העסק.
  • 59% מהגולשים טענו שהפרסומות בנייד יעילות, ומספקות את המידע לו הם זקוקים.


ראוי לזכור שלגוגל יש אינטרס גדול בהוכחת יעילות המובייל, בעיקר מכיוון שהיא עצמה יצרנית של מכשירים ניידים. זה לא אומר שהמחקר מוטה, אבל זה כן אומר שתוצאותיו אינן תורה מסיני.

Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email