פייסבוק תיתן לעמודים רעיונות והצעות לפוסטים

פייסבוק תיתן לעמודים רעיונות והצעות לפוסטים

בעלי עסקים שמנהלים את העמוד שלהם בעצמם או חברות שמנהלות עמודי פייסבוק עבור חברות כאלה ואחרות נתקלים פעמים רבות במחסומים יצירתיים. "מה נכתוב הפעם?" הם שואלים את עצמם, "הרי כבר כתבנו כמעט הכל!". בדיוק לאותם מנהלי עמודים ובעלי עסקים שמנהלים את הדפים שלהם בעצמם ומחפשים רעיון לפוסט, פייסבוק מגלגלת את הרעיון של הצעות לפוסטים שיורידו מעל מצחם את הזיעה ויתנו להם את ההצתה הנדרשת לפוסט החדש אותו הם רוצים או צריכים להעלות.

בעלי עסקים שמנהלים את העמוד שלהם בעצמם או חברות שמנהלות עמודי פייסבוק עבור חברות כאלה ואחרות נתקלים פעמים רבות במחסומים יצירתיים. "מה נכתוב הפעם?" הם שואלים את עצמם, "הרי כבר כתבנו כמעט הכל!". בדיוק לאותם מנהלי עמודים ובעלי עסקים שמנהלים את הדפים שלהם בעצמם ומחפשים רעיון לפוסט, פייסבוק מגלגלת את הרעיון של הצעות לפוסטים שיורידו מעל מצחם את הזיעה ויתנו להם את ההצתה הנדרשת לפוסט החדש אותו הם רוצים או צריכים להעלות.

הצורך בפוסטים מוצעים

רשת הפייסבוק היא לא סתם הרשת החברתית הפופולארית ביותר בעולם. ממש כמו במסיבה טובה או באירוע חברתי המנוהל היטב, פייסבוק מאפשרת לנוכחים בה להשתמש במאפיינים חברתיים שונים ומרובים במטרה לעודד שיח חברתי ולהגביר את הפעילות החברתית באתר עד כמה שאפשר. אחד החידושים האחרונים שהוסיפה פייסבוק בנושא של מחסומים יצירתיים או עידוד פרסום פוסטים הוא הכיתוב האפור בשורת עדכון הסטטוס שאומר what's on your min, ומעודד את המשתמשים לעדכן את הסטטוס שלהם בצורת שאלה אקטיבית, הנעה לפעולה. עדכון דומה נעשה בשורת הכתובת של התגובות בעמודי הפייסבוק השונים בצורת קריאה לפעולה write a comment המופיעה בצבע אפור.

הקושי במציאת רעיון לפוסט בעמוד עסקי

כאשר אנו מנהלים עמוד עסקי במטרה לעודד תקשורת ואינטראקציה עם קהל הלקוחות שלנו, נרצה להיות זמינים ונגישים ברשת, ומעל הכל – להגביר את הנראות שלנו עד כמה שאפשר. בחיים הפרטיים מציאת רעיון לפוסט מתאפשרת ביתר קלות, מכיוון שאנו לא מוגבלים בנושאי הכתיבה ובסגנון. במקרה הכי גרוע, אם כתבנו משהו שהחברים שלנו לא אוהבים, לא נזכה ללייקים, אך המצב שונה כשמדובר בעולם העסקי. ניהול עמוד פייסבוק עסקי דורש תשומת לב יתרה, מכיוון שעינו הפקוחה של הגולש והלקוח שלנו יכולה לשנות את דעתו כהרף עין. פרסום של פוסט גרוע שנוגד את העקרונות של הלקוחות שלנו, מדבר בשפה שאינה הולמת את רעיונותיו, או פוגע בקהל כזה או אחר יכול להבריח לקוחות מסוימים ולגרום לירידה באהדה שהם חשים כלפינו. בנוסף, כאשר אנו מחפשים רעיון לפוסט לפרסום בעמוד הפייסבוק העסקי שלנו, אנו מוגבלים בנושאים עליהם אנו יכולים לכתוב, ולא יכולים לעשות שימוש בכל נושא. ברוב המקרים נעדיף, להיצמד לעולם התוכן של העסק שלנו ולא להתפזר על פני עולמות תוכן אחרים כל העת.

ההצעה של פייסבוק

בדומה לשאלה בתיבת הסטטוס, פייסבוק בוחנת רעיון חדש לפיו היא תיזום שיחה או פוסט על ידי פרסום של האשטג מפורסם או נושא אקטואלי מחדשות היום. לדוגמא, "היום זה הדרבי הגדול, מה דעתך על כך?". על ידי זריקה של רעיונות לאוויר היא מאפשרת שיח מקוון והעלאה של פוסטים הקשורים לעולם התוכן הויראלי ביותר כיום, ובכך למעשה מעודדת תכנים ויראליים שעוברים באופן טבעי בין המשתמשים.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email