פרסום אזורי בפייסבוק

פרסום אזורי בפייסבוק

פרסום אזורי בפייסבוק הוא שער לעולם חדש של אפשרויות פרסום עבור עסקים קטנים ובינוניים. עסקים קטנים ובינוניים ברוב המקרים יספקו שירותים ברדיוס גיאוגרפי מוגבל, ולכן הפרסום לקהל היעד של עסקים אלו אמור להיות מכוון ומדויק, במטרה למשוך את הלקוחות המתאימים. פילוח קל ויעיל של קהל היעד שלנו מתאפשר באמצעות רשת הפייסבוק. עוד היום תוכלו להשיק קמפיין פרסום אזורי ברשת הפייסבוק בעלויות נמוכות ביותר.

היתרונות בפילוח גיאוגרפי בפרסום

כאשר נרצה לפרסם שירותים או מוצרים הנוגעים ישירות למיקום הפיזי של הלקוח שלנו, נעדיף לנקוט באמצעי פרסום אזורי ולא באמצעי פרסום נרחבים. הסיבה לכך היא מאוד פשוטה – חסכון בכסף. כאשר נמקד את קהל היעד שלנו אנו למעשה חוסכים באמצעים רבים בהגעה אך ורק למי שאנו מעוניינים להגיע אליו. בנוסף, אנו מגבירים את היעילות של קמפיין הפרסום שלנו על ידי הגעה ממוקדת לקהלי יעד איכותיים בעלי פוטנציאל להפוך למכירה בפועל. מוסך, אינסטלטור או אפילו בייביסיטר יפרסמו את שירותיהם לתושבי אזור המגורים הקרוב לביתם, מכיוון שהשירות אותו הם נותנים מיועד לאנשים אשר להם גישה קלה ונוחה אל המקום בו נותן השירות נמצא.

מגמת הפרסום האזורי בפייסבוק

כולנו מכירים את מודעות הפייסבוק שמאפשרות לבעלי עסקים להתחרות על קהל מקומי. האפשרויות בפרסום זה הן בלתי מוגבלות, וזאת בזכות אפשרויות הפילוח הרבות שלהן. בניגוד לפרסום מודעות גוגל באמצעות האדוורדס, בו הפילוח נעשה לפי מונחי חיפוש, הפילוח שמאפשר אתר הפייסבוק למפרסמים השונים מבוסס על פילוח אישי עבור כל לקוח. ניתן לבצע פרסום אזורי ממוקד, בנוסף ניתן לפלח את קהל היעד אליו אנו מכוונים את הפרסום שלנו לפי תחומי עניין, מין, גיל, ומגוון רחב של פרמטרים נוספים. הפילוח הרחב מתבצע בקלות וביעילות בעמוד פתיחת הקמפיין של פייסבוק, בו הפילוח מתבצע בצורה פשוטה באמצעות שאלות. המערכת תשאל אתכם את השאלות שיעזרו לה לכוון את אוכלוסיית היעד לה תוצגנה המודעות אותן חיברתם.


פרסום אזורי בפייסבוק ניתן להתאמה לצרכי העסק

כפי שציינו קודם, התאמה אזורית ופילוח ממוקד עוזרים לנו לחסוך בעלויות ולהגביר את היעילות של קמפיין הפרסום שלנו. פרסום אזורי וממוקד יכול להתאים בדיוק לעסק קטן ובינוני שלא מעוניין לקרוע את הכיס בהוצאות השיווק והפרסום החודשיות שלו. מדובר בהשקעה מזערית יחסית שיכולה להגיע למאות שקלים בודדים בחודש עבור עסק קטן וכמה אלפי שקלים בודדים עבור עסק בינוני שמעוניין במספר חשיפות נרחב עבור העסק שלו.

יצירת סט מודעות מותאם אישית - חסכון בעלויות הקמפיין ועלייה בהצלחתו

ניתן להגביר את היעילות של כל קמפיין על ידי יצירת סטים של מודעות המותאמים לקהלי יעד שונים בצורה אישית. ניתן לפלח כל קבוצת מודעות בצורה כזאת שתוצג לקהלי היעד המתאימים, ובכך להגדיל את יחסי ההמרה, ואת הרכישות בפועל.

Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email