פרסום ברשת

פרסום ברשת

מאת: מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות

זאפ גרופ

פרסום ברשת

מרכז שירות אולימפוס, אתר שהגיע למקדם רועי ריצ'ולסקי עם 45 כניסות חודשיות, עומד נכון לחודש אוגוסט על 2081 כניסות! ולא רק זה – האתר נמצא במקום 2 בביטויים התחרותיים "טכנאי מזגנים" ו"תיקון מזגנים", במקום 5 בביטוי "תיקון מזגן" ובמקום 10 בביטוי "טכנאי מקררים".

מסתבר, שלעבודה קשה יש תוצאות. שאפו!

פרסום בפייסבוק

מסתבר, שכשיודעים איך לעשות את זה – הפרסום בפייסבוק עובד. פוסט פרסומי שפורסם על ידי פנינת שלנו עבור ספא הבריאות אספאידה, גרף 62 לייקים, 2 שיתופים, 434 הקלקות על התמונה, 65 (!) לייקים לעמוד עצמו והשיא – 83 כניסות לאתר ו-2 פניות לבית העסק. ועוד ידינו נטויה.

חדשות קידום אתרים ומדיה חברתית

אין ספק כי קידום אתרים אורגני, קידום ממומן ופעילות שוטפת במדיה החברתית מסייעים לקידום העסק שלכם, אבל אין גם ספק, כי עדכוני הפינגווין למיניהם עלולים לגרום לכך שהאתר שלכם יידחק למקומות האחרונים ברשימת התוצאות. למרות שלשינויים באופן ההתנהגות של גוגל לוקח זמן לחלחל, ולכן אנשי ה-SEO נותרים מבולבלים לא פעם ולא בדיוק יודעים מה גרם לאתרים של לקוחותיהם "להתרסק", עדיין אנשים רוצים תשובות.וחות, שיעבירו את שמכם הטוב מפה לאוזן ויביאו לכם לקוחות נוספים!

התמונות באתר שלכם לא תואמות את הכללים של גוגל? היזהרו מענישה ידנית

גוגל החלה "להעניש" אתרים העושים שימוש בתמונות ממוסכות – תמונות שנראות לגולש בצורה מסוימת כשהוא מתבונן בהן בתצוגה המקדימה של גוגל ובצורה אחרת כשהוא ניגש לדף האינטרנט עצמו. החוקים של גוגל לגבי האופן הנכון להציב תמונות באתר מופיעים בכלי מנהל האתרים. לכן, אם אתם רוצים שהאתר שלכם ימשיך לככב בתוצאות הראשונות, בדקו שהתמונות בו מוצגות בדרך שגוגל רואה ככזאת שאינה מפרה זכויות יוצרים ושאינה עוברת על אף אחד מהכללים המצוינים בכלי. בהצלחה!

פייסבוק מודה: פחות צעירים גולשים ברשת

פייסבוק, שנחשבה עד היום לרשת החברתית שיש לה נוכחות גבוהה ביותר בקרב הקהל הצעיר, מודה לאחרונה כי יש נטישה של הצעירים (בעיקר אלה האמריקאים). מסתבר, כי הצעירים מעדיפים היום רשתות חברתיות אחרות, אולי כאלה שבהן הם יודעים שלא ימצאו את אבא, אמא וכל המשפחה. הודאה זו של מייסדי הרשת גרמה, כצפוי, לירידה חדה במניות, ועכשיו נותר רק לראות אם הרשת הוותיקה והפופולרית תצליח לבצע מהלכים שיחזירו את הצעירים "הביתה"...

חדש – המכללה לעסקים קטנים ובינוניים של zap group!

אנו שמחים להכריז כי פתחנו מסלול לימודים ברמה אקדמית לעסקים קטנים ובינוניים, בשיתוף עם המכון ללימודי המשך של המכללה למנהל.

המחזור הראשון עומד להסתיים' ובהצלחה רבה:60 מנהלים ובעלי עסקים קיבלו כלים מקצועיים וידע רלוונטי ברמה אקדמית ממיטב המרצים.ההרשמה למחזור השני בעיצומה!
הלימודים יחלו בדצמבר ואנו מזמינים אתכם להקדים ולהירשם.
מסלול הלימודים: 16 שעות אקדמיות ב-4 מפגשים:
  • מפגש ראשון – הסביבה השיווקית/עסקית.
  • מפגש שני – ניהול פיננסי ומשפטי לעסק הקטן והבינוני.
  • מפגש שלישי – טכניקות פרסום, יחסי ציבור ושיווק באינטרנט.
  • מפגש רביעי – כך עושים עסקים ברשת.
ההשתתפות כרוכה בתשלום. לקוחות Zap Group זוכים למחיר מסובסד של 800 ₪ בלבד, לכל ארבעת המפגשים.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email