קידום אתרים אורגני – מדריך קדם זאת בעצמך

קידום אתרים אורגני – מדריך קדם זאת בעצמך

רבים שואלים אותנו האם ניתן לקדם את האתר בשיטות עצמאיות, או במקרים בהם האתר כבר מקודם על ידי חברת קידום, האם ישנן פעולות שבעל האתר עצמו יכול לבצע על מנת להעלות את הדירוג של האתר או עמודים מסוימים בו בעיני גוגל. מאמר זה יראה לכם שהתשובה לכך לא רק חיובית אלא גם חיונית לכל בעל אתר.

הוספת תוכן איכותי, רלוונטי ומתעדכן

האלמנט החשוב ביותר דרכו גוגל מסוגל להבין את תוכן העמודים שבאתר שלנו הוא התוכן. התוכן המילולי הוא דרך התקשורת שלנו עם גוגל, הדרך היחידה בו הוא למעשה מסוגל להבין ולעכל מידע. כל שדר אחר – חזותי או שמיעתי לא מגיע להבנתו של מנוע החיפוש הגדול בעולם, ולכן שווה הרבה פחות בעיניו. במידה ואתם מסוגלים לכתוב תוכן איכותי, המתאים לדרישות הכתיבה של גוגל, הכלל הבסיסי של קידום אתרים אורגני מדריך אותנו להוסיף כמה שיותר תוכן, אבל חשוב מאוד לזכור – שהתוכן יהיה איכותי ואמיתי, ולא סתם גיבוב מילים במטרה לדחוף ביטויים מסוימים לאתר בכוח.

פעילות ברשתות חברתיות

אלמנט חשוב נוסף בקידום אתרים הוא הפעילות של האתר שלכם ברשתות החברתיות. פייסבוק, טוויטר ורשתות נוספות שעשויות להצביע על פעילות חברתית יתרמו רבות לדירוג החברתי של האתר שלכם בעיני גוגל, דירוג שהולך וגובר בשנים האחרונות עם עדכוני האלגוריתם האחרונים של גוגל. הרשת של גוגל היא היום הרבה יותר סמנטית – בעיקר לאור המידע הרב שגוגל צברה על משתמשיה בעזרת גוגל פלוס. גוגל מבינה היום טוב יותר את הקשרים בין המשתמשים השונים ומבינה טוב יותר מיהו כל גולש. המדיה החברתית הולכת ותופסת מקום של כבוד בשנים האחרונות באלגוריתם של גוגל ולכן הכלל הבסיסי של קידום אתרים אורגני מדריך אותנו לפעול במקביל בכמה ערוצים חברתיים, ולא רק בערוצים שנחשבים לפופולריים יותר.

שיתופים של האתר

תחשבו על זה בעצמכם, אם הייתם נתקלים בשם של חברה או מוצר מסוים בכל מקום אליו תפנו, מה הייתם חושבים על המוצר או החברה? אותו עקרון פועל גם עבור מנוע החיפוש הגדול והפופולרי בעולם. ככל שתצברו שיתופים רבים יותר של אתר האינטרנט שלכם או של עמודים ספציפיים בו, כך תזכו לערך אתר או עמוד גבוה יותר בעיני גוגל. אתם יכולים לבקש את עזרתם של בני משפחה וחברים, מכרים ולקוחות. במקרים מסוימים, אפילו קולגות ושותפים יוכלו לעזור לכם בתמורה לעזרה שלכם.

פעילות בפורומים

אם יש לכם עסק, כנראה שאתם מקצועיים במשהו. לא משנה מה המקצועיות שלכם, בוודאי יהיו כמה גולשי אינטרנט שישמחו לקבל מחכמתכם וניסיונכם, ואתם בתמורה תזכו למוניטין אמיתי בקרב גולשי אינטרנט ממשיים, וכמובן גם לנקודות נוספות בעיני גוגל שקובע לא רק את מיקומי העסקים שלנו בתוצאות החיפוש תחת ביטויים מסוימים, אלא פעמים רבות גם את מידת ההצלחה העסקית של עסקים אלו.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email