קידום האתר שלכם

קידום האתר שלכם

בניתם ועיצבתם אתר לעסק? עכשיו הגיע הזמן שהלקוחות יגיעו אליו

לחברתנו ניסיון מקצועי רב בקידום אתרים לעסקים. כשאתם עושים SEO עם zap דפי זהב, אתם מקבלים:
עלייה משמעותית בכניסות גולשים לאתרכם.
חברה שהינה שותף מוסמך Google Adwords.
אנשי מקצוע מיומנים, שיודעים מה טוב לאתר שלכם.

מה זה SEO ?

אחרי שבניתם ועיצבתם אתר אינטרנט, הגיע העת לפרסם ולחשוף אותו לכמה שיותר גולשים ולקוחות. אבל גם בעידן האינטרנט של המאה ה-21, המונח "קידום אתרים" שקול לפעמים למיסטיקה שרק מעטים יודעים. על פניו נשמע כאילו למקדם האתרים יש ידע אזוטרי כלשהו, המאפשר לו "לשלוט" בתוצאות החיפוש. כמובן שיש בכך מידה מסוימת (גם אם קטנה) של אמת; אבל אם נרצה לסכם את התחום הזה במילה אחת, הרי שהיא תהיה "רלוונטיות". למה הכוונה?


כאשר אתם מחפשים מידע כלשהו באינטרנט, סביר להניח שתעשו זאת באמצעות מנוע חיפוש. זהו בעצם סוג של מחשב הסורק את האינטרנט, שומר בזיכרון אתרים מכל התחומים, ומציג בפנינו את התוצאות הכי רלוונטיות, בהתאם למה שחיפשנו. זהו תפקידם של מנועי חיפוש - להציג את האתרים הכי רלוונטיים לביטוי שחיפשנו. לפיכך, קידום אתרים משמעו להפוך אתר מסוים לרלוונטי מאוד בתחומים ספציפיים.

אבל איך מחליטים בדיוק מה התחום הרלוונטי לאתר שלנו, ועל אילו מילים וביטויים נקדם אותו?

קורס מזורז בקידום אתרים

כאשר מדברים על קידום אתרים, הכוונה היא בדרך-כלל לקידום אורגני SEO - Search Engine Optimization כאשר אנו מחפשים ביטוי או מילת-מפתח כלשהם, מייד מתקבלות תוצאות חיפוש, הנקראות SERP בז'רגון המקצועי. תוצאות אלו מציגות לנו את האתרים הכי רלוונטיים לביטוי שחיפשנו - 10 תוצאות בכל דף.

כאשר קידום מבוצע בצורה מקצועית ונכונה, האתר שאנו מקדמים יהפוך להיות רלוונטי עבור מילות מפתח מסוימות )כגון הובלה, מנעולן ועוד). השאיפה היא להגיע לפחות לדף התוצאות הראשון ב-Google, וכמובן שגם למקום הראשון בדף זה. על מנת לעשות זאת יש לבצע תהליך מתמשך, שבגדול ניתן לחלק לשלושה חלקים:
מחקר מילים
אופטימיזציה של האתר
ניהול קישורים

מחקר מילים מאפשר לנו לבחור את מילות המפתח ואת הביטויים הרלוונטיים ביותר לאתר שלנו. בקידום אתרים אסור לנחש מה הגולשים מחפשים, אלא להסתמך רק על מחקר מילים מבוסס ועדכני.

לאחר שבחרנו את המילים הרלוונטיות, יחד עם בעל האתר, נבצע אופטימיזציה בדפי האתר הקיימים; וזאת על מנת להתאים את מה שכבר קיים למילות החיפוש שבחרנו. כמו כן, לאחר שמיטבנו את הדפים הקיימים באתר, יהיה עלינו להמשיך ולעדכן את האתר בכל דרך שנבחר, על מנת להשאירו דינמי ורלוונטי עבור הגולשים.

ניהול קישורים הוא דרך נוספת להפוך את האתר שלנו לרלוונטי יותר, גם עבור הגולשים וגם עבור מנועי החיפוש. אפשר לומר שזהו סוג של פרסום מאסיבי ברשת האינטרנט: על מנת לפרסם את האתר שלנו, נפתח בלוגים, נפרסם מאמרים ונגיב בפורומים רלוונטיים לתחום העיסוק של האתר. בכל אלו נשלב קישורים לאתר שלנו, ובכך נגדיל את הרלוונטיות שלו ושל העסק.

פרסום במנועי חיפוש (SEM)

גם זה מעין סוג של קידום אתרים, אלא שכאן מדובר בתוצאות שעליהן אנו משלמים לגוגל - מה שנקרא "קידום ממומן (SEM - Search Engine Marketingg)." עד עתה דיברנו על קידום אורגני, שמבצע אופטימיזציה באתר מסוים, על מנת להתאים אותו לחיפושי הגולשים ולדרישות מנועי החיפוש. קידום ממומן הוא תחום מקביל לקידום האורגני, ובו מנועי חיפוש, כגון Google או Yahoo, מאפשרים לנו לפרסם קישור ממומן מעל תוצאות החיפוש הרגילות ולצדן.

איך זה עובד? פשוט מאוד. נרשמים למערכת הפרסום המוצעת לנו (למשל, (Google Adwords, מנסחים מודעה שיווקית המציגה את העסק, את המוצר או את השירות, ובוחרים את מילות המפתח הרלוונטיות. כל גולש שיחפש מילת מפתח הנמצאת ברשימה שבחרנו, יפעיל את המודעה הממומנת שלנו. אם הגולש יבחר להקליק על המודעה, הוא ייכנס לאתר שלנו ומשם ימשיך הלאה למילוי טופס, לביצוע רכישה ועוד.

אנו, כמנהלי הקמפיין, משלמים כסף רק כאשר הגולש מקליק על המודעה/הקישור הממומן. זוהי שיטת פרסום יעילה ביותר, בנוסח "הקלקת - שילמת". אנו משלמים רק עבור גולשים שהקליקו על המודעה הממומנת, ולפיכך על גולשים שבחרו להתעניין ישירות במוצר או בשירות שאנו מציעים. ומכאן קלה הדרך להפוך גולש מקליק ללקוח משלם.

Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email