קמפיין גוגל - עשה זאת בעצמך?

קמפיין גוגל - עשה זאת בעצמך?

כאשר מפרסמים באדוורדס, מערכת הפרסום והמודעות של גוגל, ניתן להגיע רחוק ככל שתרצו להגיע. חברות ענק וגם ארגונים ועסקים קטנים ובינוניים משתמשים באותה המערכת ומשיגים תוצאות שונות. ישנם קמפיינים רבים שנכשלים בגלל גורמים רבים, ביניהם חוסר ידע ומקצועיות, וגם כאלו שמצליחים בזכות גורמים כאלה ואחרים. בעמוד שלפניכם נעמוד על ההצלחות והכשלונות האפשריים של השקת קמפיין גוגל באופן עצמאי, ונראה האם בכלל אפשרות לעשות זאת בעצמינו.

קמפיין גוגל אדוורדס – השמיים הם הגבול

הפרסום בגוגל הוא עידן חדש של שיווק, שמאפשר לחברות בסדר גודל עולמי שמשקיעות מיליוני דולרים בחודש בתקציב הפרסום שלהם, להשתמש באותו הכלי ממש שמשתמשים בו עסקים קטנים. כיצד זה אפשרי אתם שואלים את עצמכם? בזכות המודולריות הרבה של מערכת הפרסום של גוגל. קמפיין בגוגל מורכב מעשרות פרמטרים שונים המשפיעים על התקציב החודשי, על העלות לקליק, על סוג הלקוחות שנמשכים אל עמודי הנחיתה שלנו ועל האפקטיביות שלהם. פרמטרים רבים אלה ניתנים לשינוי והגדרה על ידי גורמים עצמאיים, שאינם מתמחים בשיווק באמצעות אדוורדס, אך סביר להניח שהצלחתם והתמורה לכסף אותו הם משקיעים לא תהיינה זהות לאלו של אנשי המקצוע שעושים את אותם הצעדים.

לאן אנחנו רוצים להגיע עם קמפיין בגוגל?

כבר הבנו שפרסום בגוגל יכול להוביל אותנו להצלחה עסקית גדולה, השאלה היא לאן אנו רוצים להגיע באמצעות הכלי המופלא הזה? במידה ונצליח להגדיר את היעד השיווקי והפרסומי שלנו בצורה טובה, ואת קהלי היעד אליהם אנו פונים, נוכל להצליח בקמפיין שלנו, במידה ולא, סביר להניח שנישאר במקום, רק עם כמה מאות או אלפי שקלים פחות. היתרון הגדול של קמפיין גוגל הוא היכולת שלנו להופיע עם מודעת פרסום בזמן אמת לגולש שחיפש אחר המוצר או השירות שלנו. קמפיין פרסום בגוגל מאפשר לכם מצד אחד להופיע בתוצאות החיפוש שהגולשים מחפשים, אך גם מאפשר לנו לפרסם את עצמנו ברשת המדיה של גוגל – כלומר באתרים השונים שמציגים פרסומות של גוגל ונהנים מרווחים. כך אם למשל אנו בטוחים שקהל היעד שלנו גולש באתר מסוים – נוכל להופיע שם עם פרסומות וליהנות מחשיפה ממוקדת.

קמפיינים שנכשלים

ניתן לראות קמפיינים רבים שנכשלים מהסיבה הפשוטה של חוסר מקצועיות וחוסר ניסיון. יש קמפיינים שנכשלים כתוצאה מאפקטיביות נמוכה של מודעה, כלומר אף אחד פשוט לא נכנס למודעות שלנו, ויש כאלה שנכשלים מכיוון שהם משיגים הקלקות אך ללא תוצאות של ממש בתחום המכירתי. כל כשלון נובע מסיבה מסוימת, ואין שום סיכוי שקמפיין אחד מצליח והשני לא אך ורק בגלל המזל. מדובר בידע וניסיון מקצועי שעושים את כל ההבדל, אחרת, אין שום סיכוי שחברות ענק היו משקיעות מיליוני דולרים בחודש על קמפיין בגוגל, בידיעה שהם תלויים אך ורק במזל.

איש מקצוע מיומן ידע למקסם את היעילות של כל קמפיין בגוגל

מדובר למעשה במכונה, שאם מכניסים אליה תקציב שיווקי, ידע וניסיון מקצועי מצד אחד, מהצד השני יוצאת הצלחה שיווקית. מגיעים יותר לקוחות, מתבצעות יותר מכירות, והמודעות למותג, למוצר או לשירות המתפרסמים עולה וגוברת. אם אתם חושבים שיש בידיכם את הידע המקצועי הדרוש להפעיל את מכונת הפרסום של גוגל אדוורדס, אתם מוזמנים לנסות בעצמכם, מה שבטוח הוא שאנשי שיווק מנוסים מכם ידעו לנצל את התקציב אותו אתם מנצלים פי שתיים ואף יותר מכך.

אנשי המקצוע של זאפ גרופ כאן בשבילכם

אל תבזבזו את הכסף ואת הזמן שלכם, תנו לאנשי המקצוע שלנו להשקיע את הכסף אותו תכננתם ממילא להשקיע בפרסום באדוורדס, רק שאצלנו הוא יושקע בתוספת הידע והניסיון המקצועי, מה שמביא להכפלה של ההצלחה שתוכלו להשיג בעצמכם, ובכך בחיסכון אדיר בכסף.

Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email