קמפיין יוטיוב

קמפיין יוטיוב

רבים מאיתנו עדים לסיפורי הצלחה מסחררים של סרטוני יוטיוב – ילדים שהתפרסמו בזכות סרטון אחד ויחיד, להקות שצמחו מאפס, מהפכות ממשיות ובידור טוב ואיכותי. יצירת קמפיין יוטיוב היא עולם ומלואו, אינספור האפשרויות הנפתחות בפנינו בעת יצירת קמפיין עם סרטון יוטיוב מוצלח שימשוך לקוחות לבית העסק שלנו יכול לפעמים לבלבל גם חברות גדולות. עסקים קטנים יכולים למצוא את עצמם נבוכים אל מול עולם היוטיוב הגדול ואל מול המגבלה הכלכלית העומדת בפניהם, ובכל זאת, ישנן דרכים רבות בהן ניתן ליצור קמפיין מוצלח ולא לחרוג ממגבלת התקציב המאפיינת כל עסק מתפתח בארצינו. מדריך זה טומן בחובו מספר עצות שימושיות ביותר שיכולות להביא אתכם אל ההצלחה הפרסומית אותה אתם מחפשים באמצעות רשת היוטיוב.

הצלחה מסחררת של סרטוני יוטיוב


קמפיין יוטיוב טוב לא חייב דווקא להיות מבויים או אינפורמטיבי. סרטוני היוטיוב הטובים ביותר צולמו במקרה, או בביום מינימלי ובאמצעים זולים. דוגמאות טובות לכך הן הסרטונים הראשונים של ג'סטין ביבר שהביאו אותו למקום בו הוא נמצא היום, או סרטון הילדים המוכר של צ'רלי שנושך את האח הגדול שלו ושניהם משוחחים על כך במבטא בריטי הורס. פעמים רבות חברות מנסות לחכות את הדרך הטבעית של סרטוני היוטיוב המוצלחים ביותר, חלקם קולעים בדיוק למטרה וצוברים חשיפות רבות, וחלקם נופלים ומתרסקים. עד היום התשובה לשאלה מה הופך סרטון יוטיוב לכזה שיכול למשוך לקוחות נותרת פתוחה, ובעיקר נתונה לעיתוי טוב, כשרון וקצת מזל.

יצירת קמפיין יוטיוב - ההגבלה של העסק הקטן


ברוב המקרים העסק הקטן מוגבל בתקציב העומד לרשותו ליצירת פרסום ממוקד שיכול ליצור אפקט משמעותי ותהודה בקרב קהל היעד שלו. פעמים רבות בעלי עסקים נוטים לפנות לאמצעים שנראים זולים כמו פליירים או פרסום בעיתונות המקומית, אך קמפיין יוטיוב יכול להיות הפתרון המושלם עבור עסקים קטנים שמעוניינים בקמפיין פרסום אפקטיבי שיגדיל משמעותית את מספר החשיפות והמכירות.

טיפים - עשה זאת בעצמך


הטיפ הגדול ביותר ליצירת קמפיין יוטיוב מוצלח הוא פשוט להעז. הסרטונים הטובים ביותר צולמו במקרה, או באמצעים דלים ביותר. אתם לא צריכים שזה יראה מושלם כמו בפרסומות, זה לא פרסומת בטלוויזיה, זה סרטון ביוטיוב. הדבר שמושך לקוחות בצורה הטובה ביותר הוא נגיעה אישית ומגע אמיתי של משהו מקורי ואותנטי. אתם לא צריכים להציג את המוצר או השירות שלכם בצורה אינפורמטיבית, אלא את ההרגשה אותה מקבל הלקוח שלכם לאחר שהבעיה או הצורך שלו נפתרו בעזרת המוצר או השירות שלכם. כדי להבין את הלקוח תחשבו על עצמכם – מה הייתם רוצים לראות בקמפיין יוטיוב מוצלח?

הקמת קמפיין לקידום סרטון ביוטיוב נעשית ישירות ממערכת הפרסום של גוגל – Adwards. ניתן להקים קמפיין לקידום סרטון שהועלה ליוטיוב. מומלץ לקשר ולחבר בין חשבון האדוורדס לחשבון היוטיוב שלכם על מנת להיחשף לנתונים סטטיסטיים מפולחים יותר בהתאם לקמפיין שיצרתם.

Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email