רשת GDN - רשת המדיה של גוגל

רשת GDN - רשת המדיה של גוגל

דמיינו לעצמכם שהייתם יכולים לגשת בדיוק ללקוחות שאתם רוצים, אותם הלקוחות שמביעים עניין במוצר או בשירות שלכם, לקוחות עם פוטנציאל רכישה גבוה יותר. רשת GDN, רשת המדיה של גוגל מאפשרת למפרסמים ברחבי העולם לפרסם בצורה ישירה וממוקדת לרוב המוחלט של אוכלוסיית האינטרנט העולמית.


מהי רשת ה-GDN?

רשת ה-GDN, רשת המדיה של גוגל, היא רשת עצומה של אתרי אינטרנט, הכוללת למעלה מ-85% מהסף הכללי של אוכלוסיית גולשי האינטרנט בעולם. Google Display Network, מאפשרת למפרסמים להגיע לקהלי יעד איכותיים אותם הם מעוניינים למשוך אל בית העסק, דף הנחיתה או אתר האינטרנט שלהם. הרשת מאפשרת הצגת מודעות לקהלים מפולחים באמצעות בחירת מאפיינים גיאוגרפיים, מאפייני שפה, מכשירים דיגיטליים בהם מוצגים אתרי האינטרנט והפרסומות, ובאמצעות בחירת נושאים ומילות מפתח לתחומי העניין של המודעה.

היתרונות הגדולים של רשת המדיה של גוגל

היתרון הגדול והמשמעותי ביותר של רשת GDN הוא ההגעה הנרחבת לכלל אוכלוסיית האינטרנט העולמית. מדובר באפשרויות הגעה ישירה לקהל עצום, כלומר השמיים הם הגבול. תחשבו על זה, כמה פעמים ביום אתם משתמשים בגוגל? וביוטיוב? בדיוק כמו שכל אחד מאיתנו משתמש באותם אתרים מופלאים ובעשרות אלפי אתרי אינטרנט שותפים אחרים לגוגל, כך גם שאר אוכלוסיית האינטרנטית העולמית נהנית מהקישוריות הגבוהה של רשת המדיה של גוגל. היתרון הבולט הנוסף בפרסום מודעות באמצעות רשת המדיה של גוגל, הוא אפשרות התאמת הקמפיין לכל מפרסם ומפרסם באופן אישי, הן מבחינת התקציב והן מבחינת המאפיינים השיווקיים של כל קמפיין.

למי רשת GDN יכולה לעזור?

רשת GDN הינה כלי פרסום חזק ביותר לכל מפרסם באשר הוא. אין הגבלה על נפח הפרסום, לא הגבלה מינימלית ולא הגבלה מקסימלית. ניתן להגיע באמצעות כלי זה לכל לקוח ולקוחה אותם אנו מעוניינים לכלול במעגל הלקוחות שלנו. הרשת מכסה את כל תחומי העניין ונותנת מענה לכל מונח חיפוש כך שאין עסק או שירות שלא יכולים לעשות שימוש בכלי פרסומי זה, והעלויות אל מול התועלת הממשית של הפרסום הן נמוכות ביותר, כך שכל בעל עסק יכול ליהנות מגדילה מידית בכמות החשיפות והמכירות בהשקעה נמוכה וכדאית.

כיצד להתחיל להשתמש בכלי זה?

השימוש ברשת המדיה של גוגל נעשה באמצעות חשבון האדוורדס שלכם. יצירת חשבון זה הינה קלה ופשוטה. במידה ויש לכם חשבון גוגל קיים, כל שעליכם לעשות הוא להתאים את ההגדרות של חשבון האדוורדס שלכם ולהתחיל לחקור. למשתמשים ראשונים גוגל מציעה בדרך כלל תקציב שיווק ראשוני במתנה אותו הם יכולים לנצל ללמידה וחקירה אודות אפיקי הפרסום הכדאיים ביותר. כל אחד יכול ליצור קמפיין קידום ממומן באמצעות אדוורדס, אך שיווק נכון באמצעות רשת GDN יכול להביא תוצאות מדויקות הרבה יותר, ולנצל בצורה יעילה הרבה יותר כל שקל שהולך על מודעת אדוורדס.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email