תצוגת הנתונים של AdWords שתחסוכנה לכם זמן

תצוגת הנתונים של AdWords שתחסוכנה לכם זמן

גרפים חדשים בתצוגת הנתונים של AdWords מאפשרים לראות ולנתח נתונים בתוך שניות במקום השעות שנדרשו לכם עד כה.

ממשק המשתמש החדש של AdWords מתחיל לאט לזלוג לחשבונות ולתודעת המשתמשים. אולם לא כל הפונקציות עובדות עדיין כהלכה, הממשק החדש דורש הסתגלות, אבל כבר ניתן להבחין כי העיצוב החדש שם דגש על ויזואליזציית נתונים אשר תסייע לצמצם את זמן הדיווח וניתוח הנתונים.
הנה מספר המחשות נתונים (ויזואליזציות) יעילות:

דו"חות Day & hour

אפשרויות הפילוח שמוסיף כרטיס Day & hour לממשק החדש של AdWords מהוות כלי יעיל לפילוח נתונים וממוקם על לוח המחוונים הראשי (main Overview dashboard ) כמו גם ב-Overview ברמת מסעות הפרסום וקבוצות המודעות. בכל אחת מהתצוגות ניתן לבחור ערך מהתפריט הנפתח. מה שבעבר דרש ייצוא וטבלאות ציר, כעת, נגלה מיד לעיניו של המפרסם המנהל את החשבון ב-AdWords.

Compare - השוואת ביצועים בין תאריכים שונים

האופציה מאפשרת למנהל החשבון להשוות את ביצועי הקמפיינים הנוכחיים לתקופות שונות בעבר. בדרך זו ניתן לשנות את הצעות המחיר תוך התחשבות בשינויי ההתנהגות של המשתמשים.

דו"ח Devices - מכשירים

התצוגה מאפשרת לכם לקבל מושג על נפחי התעבורה והחשיפה לה זוכים הקמפיינים שלכם ממשתמשי מחשבים נייחים, טאבלטים וטלפונים חכמים. אפשרויות הפילוח מאפשרות לכם לקבל את הנתונים בפרמטרים כמו CTR, עלות, קליקים ועוד. לחיצה על bid adjustment תוביל אתכם ישירות למסך בו תוכלו לבצע את השינויים הרצויים לכם בהצעות המחיר למכשיר.

Ad Scheduling - תזמון מודעות

בתצוגה זו יש אמצעים חזותיים שימושיים. תחום אחד שבו הוויזואליזציה השתפרה במיוחד הוא תזמון המודעות. בממשק המשתמש החדש, ישנו תרשים אחד המתאר את תזמון המודעות ומדדים בחלוקה לפי ימים. בממשק הישן, בכרטיסיית תזמון הצגת מודעות של קמפיין קיימים גרפים נפרדים לרכיבים השונים.

הרכבת הפילטרים הנחוצים

אמנם לא מדובר ב"וויזואליזציה" במלוא מובן המילה, אבל הרכבת סינון מרובה פילטרים יכולה להפוך את ניטור הפעילות לכיף אמיתי, מאחר וניתן בקלות להוסיף פרמטרים נוספים לפילוח וגם להסיר אותם ממנו.
ניכר כי מתכנתי AdWords משקיעים זמן ניכר בהפיכת ממשק המשתמש לוויזואלי ככל האפשר. פריסת הנתונים ב-UI החדש מאפשרות גם למשתמשים שאינם מפרסמים מקצועיים לנהל את החשבון שלהם, את הקמפיינים ואת המודעות בדרך קלה ומהירה. החיסרון היחיד שעלול לנבוע מכך, הוא שככל שהממשק מתפתח ונוספות לו אפשרויות חדשות, למידתו וההסתגלות אליו עלולות לארוך זמן רב יותר. אולם, גוגל, כהרגלה, מציעה תיעוד רב, הסברים וסרטונים מצולמים, על כל אחת מהאפשרויות המוצעות בממשק, כך שסביר להניח שחוסר מידע לא יהיה אחת מהבעיות בהן עלולים להיתקל המשתמשים בממשק החדש.
עדיין לא עושים שימוש בממשק ה-UI החדש AdWords? זה הזמן להכיר אותו ואת החידושים שבו מקרוב:
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email