10 הקמפיינים השיווקיים המוצלחים ב2016

10 הקמפיינים השיווקיים המוצלחים ב2016

בסוף הרבעון הראשון של 2016, ארגון WARC המקדם "Best Practices" לתעשיית השיווק הדיגיטלי, פרסם את הרשימה שלו עם הקמפיינים השיווקיים המצליחים ביותר עד כה לשנת 2016. אלו קמפיינים גדולים, חכמים ובעלי תקציב גבוה מאוד. נסקור את העשירייה הפותחת ונציין כמה דברים שעסקים קטנים יותר יכולים ללמוד כדי להפיק קמפיין שיווקי חכם ואפקטיבי.

את הרשימה והטיפים ריכזנו דרך האתר המומלץ של SEJ

10 הקמפיינים השיווקיים, היעילים והמוצלחים ביותר עד כה ב-2016


10. חברת ההלבשה והספורט Under Armour מארה"ב – I Will What I want
https://www.youtube.com/watch?v=ZY0cdXr_1MA


9. תחנת הרדיו הסלולארית Kan Khajura מהודו
https://www.youtube.com/watch?v=mdzFwDbk3ig


8. קמפיין עולמי של קוקה קולה – Share a Coke
https://www.youtube.com/watch?v=R9J9FobsXEQ


7. קמפיין של מותג המזון Honey Maid מארה"ב – This is Wholesome
https://www.youtube.com/watch?v=2xeanX6xnRU


6. קמפיין If We Made It של מבשלת הבירה ניוקאסל בראון אייל
https://vimeo.com/99325634#at=80


5. קמפיין למשאיות וולוו – Live Test Series - שבדיה
https://www.youtube.com/watch?v=7kx67NnuSd0


4. קמפיין צרפתי לעידוד צריכת ירקות ופירות ומניעת בזבוז מזון - Inglorious Fruits and Vegetables
https://www.youtube.com/watch?v=NtlvEAe0Ccc


3. קמפיין הגיוס Project Architeuthis של הצי האמריקאי
https://www.youtube.com/watch?v=3VBA4kDJf0Y


2. קמפיין LikeAGirl של מוצרי ההיגיינה הנשית אלווייז
https://www.youtube.com/watch?v=L3BjUvjOUMc

  1. קמפיין של מותג המשקפיים האוסטרלי OPSM - Penny the Pirate
https://www.youtube.com/watch?v=TvkC3r2z9ok

כל הדוגמאות האיכותיות והמהנות למעלה הן כאמור קמפיינים עתירי תקציב של מותגים חזקים וגדולים. עבור שחקנים קטנים יותר, הנה כמה טיפים שניתן ליישם וללמוד מהם כדי לבנות קמפיין שיווקי מוצלח משלכם.

הבינו והכירו את המטרות שלכם

אתם בתור בעלי עסקים ואתרים צריכים להיות מסוגלים לענות על השאלות הבאות:
  • היכן אתם נמצאים כעת מבחינת שיווק דיגיטלי ומכירות? מה מצבכם הנוכחי כמותג עסקי ומה עמדת השוק כלפיכם כרגע?
  • לאן אתם רוצים להגיע כעסק וכמותג? מה אתם רוצים להשיג בקמפיין ספציפי ובכלל כעסק? האם ברצונכם להגדיל מכירות, לשפר את איכות המותג שלכם או לפתוח קטגוריית שוק חדשה לעסק?
  • כיצד תגיעו לאן שאתם רוצים להגיע?

מענה לשאלות אלו אמור לתת לכם כעסק דיגיטלי קווים כלליים של המטרות שלכם.

הכירו את שוק היעד שלכם

קמפיין LikeAGirl של המותג Allways מראה עד כמה המותג מכיר את שוק היעד שלו, במקרה זה – נערות צעירות, בגילאי ההתבגרות, שמכירות ושולטות בטכנולוגיה ואשר יכולות להגשים את החלומות שלהן. הקמפיין מתאר את קהל היעד באופן מוצלח במיוחד ופונה לאותו קהל יעד בשפה המדויקת ביותר – סמארטפונים ואמוג'ים. בנוסף, הקמפיין קורא ומעודד את הנערות להגשים את החלומות שלהן.

הכינו את המסר שלכם בחכמה ובבהירות

קמפיין Penny the Pirate של מותג המשקפיים OPSM מציג מסר ברור מאוד על מה המותג מציע למשתמשים – ל-OPSM יש "עיניים", בואו לבקר אותנו. הקמפיין מיועד להעלות את המודעות לבריאות העיניים של ילדים ולשפר את ראייתם. המותג שחרר ספר ואפליקציה בחינם המיועדים לילדים ומאפשרים להורים לבצע בדיקה ראשונית לאיכות הראייה של ילדיהם. הקמפיין הדיגיטלי מראה בצורה יפה כיצד מהמרחב הדיגיטלי אפשר ביעילות רבה לייצר מכירות גם בחנויות פיזיות.
המסר שאתם מעבירים צריך להיות חד וברור, מנוסח בחכמה ומתאים למטרות ולקהל היעד שלכם.

בחרו את הערוץ שלכם היטב

הערוץ או המדיום בו תבחרו להעביר את המסר שלכם הוא חשוב לא פחות מהמסר עצמו. אתם צריכים להיות היכן שקהל היעד שלכם נמצא ולפנות אליו דרך הפלטפורמות שהוא משתמש בהן – בין אם זה גוגל, פייסבוק, אינדקסים, חיפוש לוקאלי, יוטיוב וכן הלאה.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email