10 טיפים של פרסום במדיה דיגיטלית למשווקי תוכן

10 טיפים של פרסום במדיה דיגיטלית למשווקי תוכן

שיווק תוכן הוא תחום צומח ומתפתח המציע פוטנציאל עצום למשווקים ומפרסמים דיגיטליים. אך החדשות הרעות הן שכיום קשה יותר מאי פעם לגרום לכך שמישהו ישים לב לתוכן שלכם. שינויים בתוצאות החיפוש של גוגל הופכות את הקידום האורגני למורכב וקשה יותר ובמדיה חברתית בפועל כמעט בלתי אפשרי לייצר חשיפה אורגנית טהורה לתוכן. לפניכם כמה טיפים מועילים וחשובים לשיווק תוכן במדיה חברתית.

מודעות מדיה חברתית!

החדשות הטובות הן שאפשר עדיין לייצר חשיפה טובה ויעילה לתוכן, זאת באמצעות מודעות מדיה חברתית ממומנות. נכון, זה עולה כסף, אבל כיום זו בפועל הדרך היחידה שלכם לגרום לתוכן שלכם להפוך באמת לוויראלי ולייצר השפעה מהותית שגם יכולה להכניס כסף מהחלטות צרכניות. מודעות ממומנות הופכות, באופן מוכח, ללידים וללקוחות, ואתם אפילו לא צריכים תקציב פרסום ענקי. תהליך יעיל ומציאותי יותר של שיווק באמצעות תוכן ייראה בערך ככה היום:

  1. יצירת תוכן ושיתוף שלו במדיה חברתית.
  2. הגברה פעילה של התוכן באמצעות קידום ממומן שלו במדיה חברתית.
  3. תיוג מבקרים באתר או בקמפיין באמצעות "קוקי" ובניית קהל ל-Re-Targeting.
  4. סינון קהל היעד לפי מאפיינים התנהגותיים ודמוגרפיים.
  5. שיווק מחדש לקהל היעד באמצעות מודעות דיספליי, מודעות חברתיות ורשימות Re-Marketing למודעות חיפוש.
  6. המרת לידים איכותיים.
  7. חזרה על התהליך.

להלן הטיפים שלנו לפרסום במדיה דיגיטלית למשווקי תוכן



1. שיפור דירוג האיכות
דירוג האיכות של גוגל מוכר ומשמש לדרג את איכות ורלוונטיות מילות המפתח ומודעות PPC. פייסבוק קוראים לגרסא שלהם "דירוג רלוונטיות" וטוויטר קוראים לשלהם "הצעה מותאמת איכות". שיפור במדדים אלו תורם ישירות לשיפור בהצגת התוכן שלכם וליעילות בעלויות הפרסום. הקפידו להגדיל את המעורבות לפוסטים שלכם במדיה חברתית וזה יתרום משמעותית לשיפור דירוג האיכות שלכם. את זה עושים באמצעות קידום ממומן של התוכן הטוב ביותר שלכם.


2. הגדלת מעורבות עם טרגוט קהלים
אין טעם לפנות לכל העוקבים שלכם. חשוב מאוד לטרגט ספציפית תכנים לקהלי היעד הכי מדויקים. זה מגביר את מעורבות הגולשים עם התוכן שלכם, הופך את התוכן למעולה ומשפר את דירוגי האיכות והרלוונטיות שלו.


3. יצירת הקלקות חינמיות ממודעות ממומנות
הפסיקו מיד להריץ קמפיינים בטוויטר בהם משלמים על כל מעורבות גולשים. בפרסום של תוכן במדיה חברתית עליכם לשלם רק על מה שחשוב לעסק שלכם – למשל ביקורים באתר, הורדת אפליקציה, הרשמה כליד או צפייה בווידאו. בצורה זו אפשר לייצר הקלקות חינמיות לפוסטים, שיתופים, לייקים וביקורים באתר.


4. קדמו מודעות וידאו מוצלחות במיוחד
משתמשים הצופים בסרטוני וידאו יזכרו אתכם טוב יותר, וסביר יותר שייקנו מכם. לכן הקפידו לקדם מודעות וידאו אשר הציגו ביצועים טובים, ודאו כי אנשים מבינים את מהות הווידאו גם בלי סאונד ושמרו על הסרטון קצר וכזה שקשה להישאר אליו אדישים.


5. ישמו נכון קהלי יעד מותאמים אישית
גם טוויטר וגם פייסבוק מציעות יכולות מעולות של התאמה אישית לקהלי היעד של הקמפיינים הממומנים. עשו ביכולות אלו שימוש חכם ויעיל ותוכלו להשיג ניצחונות תוכן מדהימים.


6. קדמו את התוכן שלכם על יותר פלטפורמות חברתיות
לצד פייסבוק וטוויטר יש פלטפורמות חברתיות רבות אחרות ולרוב הן נישתיות מאוד. חשוב לעשות בהן שימוש למרות גודלן ונתח השוק שלהם וכך אפשר להביא יותר תנועה ומשתמשים דרך התאמת קהלי היעד לסוג התוכן.



7. בצעו אופטימיזציה למעורבות גולשים כדי לתרום מהותית ל-SEO
כיום גוגל משתמשת יותר באלגוריתם הבינה המלאכותית RankBrain כדי להבין תוכן של עמודים ושאילתות חיפוש, בעיקר שאילתות שהמנוע לא נתקל בהן בעבר. סביר להניח שגוגל משתמשת גם במדדים של מעורבות גולשים כדי לבצע התאמות על בסיס האלגוריתם הזה וזה בתורו יכול לשפר משמעותית ביצועים של תוכן אינטרנטי. השתמשו במודעות מדיה חברתית כדי לייצר מודעות למותג שלכם ולהגדיל את יחס ההקלקות האורגניות לאתר שלכם וכך גם את יחס ההמרות.


8. שיווק מחדש במדיה חברתית
שיווק מחדש במדיה חברתית מקפיץ פי 3 את מעורבות הגולשים ופי 2 את יחס ההמרה, תוך צמצום העלויות בכשליש. אז השתמשו ביכולות טכנולוגיות אלו!


9. שלבו הכל עם "סופר שיווק מחדש"
צמצמו עד כמה שניתן את קהל היעד לשיווק מחדש באמצעות שילוב עוצמתי של נתונים דמוגרפיים, התנהגותיים ותוכן היוצר מעורבות גבוהה. זה יוצר כלי סופר חזק של שיווק מחדש.


10. שלבו חיפוש ממומן ומודעות מדיה חברתית
השילוב של מודעות מדיה חברתית עם מודעות חיפוש ממומן יוצר כלי אפקטיבי ורב עוצמה. זה משפר את המודעות למותג דרך מדיה חברתית וגם מאפשר ליהנות מהיתרונות של החשיפה בחיפוש ממומן.


למידע נוסף:
https://searchenginewatch.com/2016/07/18/the-10-greatest-social-media-advertising-tips-for-content-marketers/

Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email