2.4 מיליון ישראלים נכנסים כל יום לפייסבוק

2.4 מיליון ישראלים נכנסים כל יום לפייסבוק

מאת: מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות

זאפ גרופ

2.4 מיליון ישראלים נכנסים כל יום לפייסבוק

מקומם של הישראלים לא נפקד מהרשת החברתית הגדולה בעולם, שרק לפני מספר חודשים עברה את סף מיליארד המשתמשים. 4 מיליון ישראלים רשומים בפייסבוק, כאשר 2.4 מיליון מהם פעילים שם מדי יום (60%).

הנה כמה נתוני פייסבוק מעניינים, אודותינו הישראלים:

  • 30% הם בני 18 עד 24 – חתך הגיל הגדול ביותר.
  • 52% מהם גברים, 48% מהם נשים.
  • 46% נכנסים דרך מחשב אישי, בניגוד לממוצע העולמי של 60% כניסות דרך מכשירים ניידים.
  • בחודש מאי 2013 העלינו לפייסבוק 42 מיליון תמונות ו-12 מיליון פוסטים, ועשינו 764 מיליון לייקים.

אין ספק שפייסבוק הפך להיות אפיק שיווקי חשוב גם בישראל. אומנם שיטות השיווק בו צריכות להיות מעודנות יותר, ובטח שלא Hard Sell; אך מי שיודע כיצד ליצור את האינטראקציה הנכונה עם אוהדי הדף שלו, יזכה לחשיפה נוספת וגם ללקוחות חדשים.

יעילותו של פוסט ממומן בפייסבוק

קמפיין ממומן שהחל אצלנו בסוף חודש מאי, צבר תאוצה רצינית תוך 24 שעות בלבד, הודות לפוסט ממומן מפולח היטב. עד כה הלקוח קיבל פרסום ממומן רגיל (מודעות-צד, שאת ביצועיהן ניתן לראות בחלק השמאלי-אמצעי של הגרף למטה). ביום בו הופעל הפוסט הממומן, ניתן לראות קפיצה חדה באינטראקציה (צד ימין בגרף): מאות אחוזים לעומת מודעת-צד רגילה.

פרסום ביוטיוב ב-8 צעדים פשוטים

הצפייה בווידיאו אונליין תופסת נתח גדל והולך. נכון לחודש מאי 2013, בכל דקה עולות 100 שעות של וידיאו לאתר יוטיוב. כמו כן מיליארד גולשי יוטיוב צופים ב-6 מיליארד שעות-וידיאו מדי חודש. מכיוון שהוא הפך לאחד ממנועי החיפוש החזקים ביותר ברשת, הפרסום ביוטיוב הפך גם הוא לכלי שיווקי יעיל לעסקים.

הנה 8 צעדים שיסייעו לכם להתחיל לפרסם:

  • צרו חשבון בגוגל אדוורדס – הוא יאפשר לכם לפרסם ביוטיוב בקלות ובמהירות. אם כבר יש לכם חשבון, היכנסו לקישור adwords.google.com/videoo כדי ליצור קמפיין פרסום לווידיאו.
  • חברו בין חשבון אדוורדס לחשבון היוטיוב שלכם – ניתן לבצע זאת מתפריט הניווט (Linked YouTube Accountss).
  • הגדירו את תקציב הפרסום – רצוי לחשב את התקציב לפי יום. כך תתחילו בקטן, ובהדרגה תוכלו להגדיל את התקציב ככל שתרכשו מיומנות. התקציב הממוצע נע בדרך-כלל בין 0.01 דולר ל-0.23 דולר, ואתם משלמים רק אם מודעת הווידיאו שלכם נצפתה לכל אורכה.
  • הגדירו היכן המודעות יפורסמו – ניתן לבחור את מקומות הפרסום לפי מגוון חתכים: מדינות, אזורים וערים; כתובות IPP ועוד. אם מטרת הפרסום היא להגדיל את חשיפת העסק וליצור מודעות למותג שלכם (בניגוד להשגת לקוחות), ככל שהמיקום רחב יותר – כך הפרסום יהיה יעיל יותר.
  • העלו את הווידיאו שלכם לחשבון – ככל שהסרטון יהיה מושקע ושיווקי יותר (בעיקר ב-5 השניות הראשונות שלו), כך תגדילו את האפשרות שיקליקו עליו. אם אין לכם סרטון וידיאו, תוכלו להכין אחד בעצמכם באמצעות כלים חינמיים כגון Animoto ואחרים.
  • הגדירו את מועדי הפרסום – תוכלו לבחור באילו ימים ושעות יוצג הווידיאו שלכם לגולשים, וכן תאריך התחלה ותאריך הפסקה שיופעלו אוטומטית (ניתן לעשות זאת בפאנל Advanced Settings).
  • בחרו את המכשירים לצפייה – ניתן לבחור האם פרסומת הווידיאו שלכם תוצג במחשבים רגילים, בסמארטפונים, בטאבלטים ועוד. חשבו היכן וכיצד הייתם מחפשים את המוצר או השירות שאתם מציעים, ובחרו באפשרויות הללו. בדקו מדי שבוע האם זה עובד, והאם צריך לשנות את סוג המכשירים.
  • הגדירו פרמטרים נוספים – מקדו את הפרסומת שלכם לפי גיל, מין, תחומי עניין, ערוצי וידיאו קיימים ביוטיוב, מילות מפתח ועוד. כך תוכלו להציב את המודעה שלכם בדיוק לקהל היעד הנכון.

ZAP 360 – כל פתרונות הפרסום הדיגיטלי לעסקים

בעידן הדיגיטל והניו-מדיה, קל מאוד להישאר מאחור.

אל תתנו לזה לקרות לעסק שלכם. הזמינו את חבילת הפרסום המתאימה לכם.

מהמתרחש במחלקת SEO

  • עוד עמוד פייסבוק מוצלח הוקם עבור אחד מלקוחותינו, וכבר ניתן לראות את האינטראקציה עם הגולשים: יותר תגובות, יותר לייקים ויותר שיתופים. פייסבוק לעסקים מנוהל ומתוחזק על-ידי ללי אורן, ממחלקת ה-SEO של zap דפי זהב.
  • כמה מלקוחותיה של נדיה אזימוב, אשת SEO במחלקה, נכנסו לאחרונה לעשירייה הראשונה בגוגל בביטויים הבאים: מתקני תצוגה לחנויות, מדפים לחנויות, בובות ראווה, שיפוץ גיר אוטומטי, שיפוץ גיר. כל הכבוד על עבודה קשה ומשתלמת.
  • לקוח מרוצה שלח מכתב תודה לדוד קרויזר, מקדם אתרים שעושה עבודה נפלאה.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email