5 הטרנדים החמים בעולם השיווק הדיגיטלי ב-2015

5 הטרנדים החמים בעולם השיווק הדיגיטלי ב-2015

מומחי שיווק דיגיטלי רבים ברחבי העולם עובדים בכל רגע נתון של השנה כדי להביא אלינו את הטרנד החם הבא. חלקם עושים זאת כדי להרוויח כסף טוב וחלקם מרגישים תחושת שליחות, חלקם דווקא נהנים מיצירתיות הולכת וגוברת שלא מפסיקה לאכזב אותם. לא משנה מה הסיבה שגורמת לאותם מומחי ווב להמציא את הטרנד החם הבא שמרעיד לנו את המסכים, העובדה הקיימת שהמסכים אכן רועדים.

בעולם המדיה המשתנה בו משווקים את הדבר החם הבא, לפעמים נראה שזה בלתי אפשרי להשתלט על הטרנדים החמים שיקפיצו לנו את העסק. עם זאת, בחירה של אסטרטגיה ארוכת טווח בה ניתן להשקיע בדרך כלל מביאה לתוצאות, אם באמת הצלחנו לזהות את הטרנד השיווקי בבניית האסטרטגיה המתאימה לנו ביותר. במאמר זה נדון בכמה מהאסטרטגיות החמות ביותר שהולכות להוביל את המחצית הבאה של שנת 2015.

שיווק דיגיטלי לנייד

כבר מזמן ראינו שעולם הסלולר הוא הדבר החם הבא בכל מה שקשור לתקשורת, אך רבים מן המפרסמים עדיין מסתמכים על שיטות קידום אורגני קלאסי כאסטרטגיה עיקרית לשיווק. כולנו מכורים לטלפון, זו עובדה ידועה, ועובדה ידועה נוספת היא שלמרבית הלקוחות שלנו או הלקוחות בפוטנציה, יש מכשירי טלפון חכמים בהם הם עושים שימוש נון- סטופ למטרות חיפוש מידע, עסקים ותקשורת. אם פעם להיות בגוגל היה תנאי הכרחי לקיום, הרי שהיום להיות מותאם למובייל הוא תנאי הכרחי לקידום גם כן.

שימוש באפליקציות

שיווק דיגיטלי כבר לא שמור לרשתות החברתיות ולאתרי אינטרנט גנריים בלבד. כבר שנים רבות שהאפליקציות מסדרות לנו את החיים ומאפשרות תחום חדש של גישה למפרסמים ולמשווקים כאסטרטגיה מרכזית. כמה פעמים אמרנו לעצמנו: "הלוואי שהייתה אפליקציה שעושה..." והיום כנראה שכבר יש. האפליקציות האלה משדרות לנו נתונים כל העת, נתונים שמפרסמים יכולים להשתמש בהם למטרות שכנוע ויצירת דעת קהל.

שינוי ושיפור מתמיד

עד לא מזמן, הגישה הטכנולוגית והאפשרות להבין ולגלות כלים מתקדמים לניהול סטטיסטיקות וקבלת דו"חות היו שמורים אך ורק למקצוענים ביותר. היום לעומת זאת, ניהול נתוני גישה של האתר כולו ושל עמודים ספציפיים בתוכו הם חובה לכל עסק בכל סדר גודל באשר הוא שמפעיל טכניקות שיווק דיגיטלי לקידום העסק שלו. גם מדיות השיווק הנפוצות ביותר בעולם השיווק באינטרנט כמו קידום ממומן באדוורדס, קידום אורגני בגוגל וקידום ממומן בפייסבוק, מספקות למשתמשים מכל הרמות את כל הידע והכלים הנחוצים במטרה לגלות שינויים ותגובות בעמודים ובפרסומים שלהם.

אוטומציית מאמצי השיווק

מאמצי השיווק שאנו מפעילים חייבים להתאים עצמם ולהשתנות בהתאם להתנהגות גולשים, או בהתאם למועדים מסוימים של הקמפיין. השימוש באוטומציה הוא לא רק טרנד אלא חובה לעסקים שמעוניינים להישאר בעניינים ולצבור לעצמם נתח שוק הולך וגובר. כלים שיווקיים רבים כיום מאפשרים ניהול אוטומטי ושינויים בהתאם לצורך, כמו למשל שינוי הצעות מחיר לכל קליק באדוורדס בהתאם למתחרים.

שיפור יחסי המרה

אם עדיין לא התחלתם לעסוק בטכניקות לשיפור יחסי המרה ואתם עוד תקועים בשלב של פתיחת נכסי אינטרנט או קידום אורגני פשוט, כדאי שתתחילו לצמצם את הפער עם שאר עולם השיווק האינטרנטי. שיווק דיגיטלי טוב הוא שיווק ממיר, ויש לו יחס החזר ההשקעה הגבוה ביותר. גם אם זה אומר שתצטרכו להשקיע משאבים נוספים, אל דאגה, תוכלו לראות כבר עד סוף הרבעון הבא שההשקעה הזאת החזירה לכם כסף והגדילה את ההכנסה, הרי זאת המטרה שלה. אם כבר יש לכם כמה וכמה נכסים אינטרנטיים כמו אתר אינטרנט, בלוג, עמוד עסקי בפייסבוק או מודעות קידום ממומן, תוכלו להגדיל את התשואה שלהם באמצעות מאמצי הגדלת ההמרה המתאימים, שישתלמו לכם כלכלית בטווח זמן קצר ביותר.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email