5 טיפים לעמוד נחיתה ממיר

5 טיפים לעמוד נחיתה ממיר

עמודי נחיתה נחשבים פעמים רבות לבסיס של כל מהלך שיווקי באינטרנט. דמיינו את עצמכם הולכים ברחוב, רואים תיאטרון חדש שזה הרגע נפתח ובחוץ שלט פרסומת יפה ומזמין שמושך אתכם להכנס פנימה. "הגיע הזמן לראות קצת תיאטרון", אתם חושבים לעצמכם, ונכנסים. אבל למרבה הצער, מיד עם כניסתכם גיליתם תיאטרון מבולגן ובו אין שום סדר וארגון, הדבר מיד גרם לכם לברוח החוצה ולחפש את הצגת התיאטרון שלכם במקום הבא. הדבר משול לעמוד נחיתה, שהלקוחות שלכם הקליקו עליו בגלל מודעה מושכת, אך הדף עצמו לא היה ממיר מספיק ולא גרם להם לבצע את הפעולה הנדרשת שהיא כמובן מכירה, יצירת קשר או השארת פרטים. בעמוד זה תקבלו 5 טיפים בסיסיים ליצירת עמוד נחיתה ממיר.

חווית המשתמש – UX

חווית המשתמש הקרויה בשפה המקצועית גם UX (User Experience), היא בעיקר תפקידו של המעצב. מעצב ה-UX צריך לדאוג לזרימה פשוטה והגיונית בסדר האירועים או הבלוקים המוצגים לנגד עיניו של הלקוח. חווית משתמש מבולגנת, בה אין זרימה טבעית ולוגית בין האירועים השונים בדף , גורמת לבריחה של לקוחות מהעמוד ולהפסד של לקוחות פוטנציאלים.

מה אני יכול להבין מהטקסט ?


אחד העקרונות הבסיסיים ביותר בעמודי נחיתה הוא לשמור את זה פשוט. הרי אין לנו זמן להתחיל לספר לגולשים סיפורים בעמוד הנחיתה שבנינו, בעיקר בגלל העובדה שלהם אין זמן וחשק לקרוא אותם. הם רוצים מהר, כאן ועכשיו, תכף ומיד. ברוב המקרים, לוקח לכל גולש ממוצע של עד 8 שניות בלבד כדי להחליט האם הם מעוניינים להישאר בדף שלכם או לא, האם יבצעו את הרכישה, ישאירו פרטים או יתקשרו אליכם בעצמכם. תתפלאו, אבל עם טקסט קצר ושיווקי שקולע בדיוק למטרה המלווה בחווית משתמש נוחה ככל הניתן, אפשר להעביר הרבה מאוד מסרים גם בשמונה שניות קצרות ביותר.

FOOTER & HEADER


בניתם דף נחיתה! יופי, עכשיו הגיע הזמן לגרום לו להיראות שונה מכל אתר אינטרנט רגיל. אם חשבתם להוסיף לו פוטר והדר כמו באתר הבית שלכם, הרי שיש לכם טעות. זה רק יבלבל את הגולש שמעוניין לקבל מסר מרכזי ולאו דווקא רוצה להתחיל לקרוא את העמודים השונים אליהם יוכל לנווט באתר. רוצים להוביל אותו מדף הנחיתה ישירות אל האתר? אין שום בעיה! הובילו אותו אל עמוד הבית, ובנו את עמוד הבית שלכם בצורה כזו שתוכל לכוון כל גולש אל העמוד הבא בהתאם למטרה הרצויה.

ממשק נוח לשימוש ופשוט ככל הניתן – UI


הממשק אותו המשתמש רואה מול העיניים כשהוא נכנס לתוך עמודי נחיתה כאלה ואחרים הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיגרמו לו להרגיש מבולבל או שהכל בשליטה. אם הממשק (User Interface) של עמוד הנחיתה שלכם לא מסודר ולא מכוון מטרה, הלקוח ישאר אבוד בתוך עולם הנחיתה שבניתם עבורו. ממשק מסודר מכוון את הגולש אל הפעולה הרצויה, כלומר הוא מאפשר לו לקבל את המסרים החזותיים והטקסטואליים ומיד לאחר מכן גורם לו להיות אקטיבי באמצעות ממשק נוח המאפשר לו לבצע את הפעולה הרצויה, קרי השארת פרטים, ביצוע רכישה או יצירת קשר אקטיבית.

הצעת ערך


אם נחזור לדוגמת התיאטרון, סביר להניח שמה שמשך אתכם להיכנס פנימה הוא לא רק העיצוב של השלט, אלא גם הצעה מפתה שלא תחזור על עצמה. הצעה עם ערך מפתה את הלקוחות ומפעילה אותם. כשאתם בונים עמודי נחיתה הציעו להם הצעה בעלת ערך ממשי, משהו שהם לא יוכלו לסרב לו, אחרת אתם לא משדרים ייחודיות מידית בקריאה שלכם לפעולה.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email