6 טיפים זריזים לשיפור יחס ההמרה של דף הנחיתה שלכם

6 טיפים זריזים לשיפור יחס ההמרה של דף הנחיתה שלכם

בימינו, מאתגר לשכנע את הלקוחות לבטוח בך מספיק, שכן העומס באינטרנט יכול להפוך כל דף נחיתה להיראות כספאם, אבל תמיד יש תיקונים מהירים לשפר את ההמרה, במיוחד כאשר מתמקדים בחוויית המשתמש המגיע לדף.

כל דף נחיתה מכוון לקהל יעד מסוים, כלומר, פירושו של דבר, כי חיוני לתפוס את תשומת ליבו של הקהל הספציפי הזה, לשמור אותם מעורבים רגשית, ובסופו של דבר, להפוך אותם ללקוחות. משפך המכירות הופך לקשה בכל יום ככל שהתחרות מתגברת, כך שאם דף הנחיתה הוא ה"שער" המוביל לארגון שלכם, ייתכן שיהיה עליכם להשתמש בעצות הבאות העוסקות בדרכים בהן יכולה חווית המשתמש (UX) לשפר את שיעורי ההמרה שלכם.

1. הקפידו על עיצוב מינימליסטי

עיצובו של דף הנחיתה צריך להיות ברור ומינימלי, על מנת למנוע בלבול בקרב הגולשים המגיעים לאתר. עיצוב מושך ופשוט עשוי להוביל לתוצאות מרשימות יותר מדף דחוס ועמוס, במיוחד אם הוא מצליח לשרת את המטרה שלשמה נבנה.


2. חשבו כמו משתמש

זה צריך להיות הצעד הראשון שלכם בעת יצירת דף נחיתה חדש. לפני שתתחילו בעיצוב שלו, חשבו על קהל היעד שלכם:
  • מיהו קהל היעד שלכם?
  • מהי הדרך הטובה ביותר להעביר את המסר שלך לקהל זה?
  • איזה יתרון מעניק המוצר לקהל היעד?
  • מה ישכנע את המשתמשים להירשם לשירות?
  • כיצד תוכלו להגדיל את יחס ההמרה?

כל השאלות האלה (ורבות נוספות) יכולות לסייע לכם להבין את קהל היעד שלכם וליצור את דף הנחיתה המושלם, בהתאם לצרכיהם ולציפיות שלהם מהארגון שלכם.


גם אם הם לא שמעו על השירות לפני כן, אם תהיו מסוגלים לנתח את ההתנהגות המקוונת שלהם, אתם כבר נמצאים על המסלול הנכון ליצירת עמוד נחיתה יעיל.

3. השתמשו בשפה פשוטה

אל תזלזלו בחשיבותו של תוכן בעת יצירת דף נחיתה. תכני מדיה מושכים תשומת לב בעולם המקוון, אך השפעתה של המילה הכתובה הייתה (ועודנה) משמעותית מאד. אין צורך להשתמש בשפה מקצועית או שפה מורכבת שעלולה להרחיק משתמשים.

שוב, חשבו כמו משתמש, עצבו את ההודעה בראשכם, קראו אותה בקול רם ושאפו לבהירות רבה ככל האפשר. אם אינכם יכולים להסביר מושגים למשתמש בדרך פשוטה, כנראה שההודעה דורשת ניסוח מחודש.

4. בקשו מידע מועט ככל שניתן

בין אם זה אזור הרשמה או מנוי לניוזלטר, טופס ידידותי למשתמש הוא קריטי להצלחה של דף הנחיתה שלכם. אנשים נרתעים מטפסי הרשמה וממתן פרטיהם האישיים, לכן, צמצמו אותם למינימום הנדרש. מצאו סיבה לשכנע את המשתמשים לבטוח בכם ולחלוק אתכם את פרטיהם, בין אם זה פרס כלשהו או דף נחיתה מושך ורלוונטי מאוד. בססו את האמון בתהליך רישום מהיר ופשוט. אחרת, פשוט תגלו כי אתם פוגמים ביחס ההמרה שלכם בטעות פשוטה, אשר ביכולתכם למנוע בקלות.


5. יצירת קריאה לפעולה פשוטה ולא מורכבת

הקריאה לפעולה שלכם (call-to-action - CTA) צריכה להעביר את המסר שלכם בצורה המושכת ביותר, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה תפקודית. לא תמיד קל להשיג זאת ללא בדיקה נאותה לפני, לכן, התכוננו להתנסות באפקט של צבעים, צורות, גדלים או גופנים עבור ה-CTAשלכם.


6. עיצוב רגשי

העיצוב הרגשי של דף הנחיתה עשוי לקבוע את מיקומו האסטרטגי של המסר העיקרי באזור הימני של דף הנחיתה באנגלית והשמאלי בעברית, כך שמשתמש יוכל להבחין בו כדבר הראשון. עיצוב זה יכול לשפר את סיכויו של האתר בהבאת המשתמש להמרה, בעוד שגורמים פסיכולוגיים פשוטים יכולים לסייע בתהליך. תכולתו של עמוד הנחיתה צריכה להרגיע את המשתמשים בנוגע לבטיחות, לערכיהם, לצרכים שלהם, לחשיבותם, לאישיות שלהם, ואפילו לזמנם.
שימוש בצבעים אף הוא עשוי להשפיע באופן פסיכולוגי על המשתמש והדבר מחזק את ההנחה כי יש להציב את המשתמש לנגד עינינו ולא לזלזל בצרכיו ובנתוניו, בעת יצירת דף נחיתה מוצלח.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email