7 יתרונות לפרסום בקבוצת זאפ

7 יתרונות לפרסום בקבוצת זאפ

פרסום באינטרנט הוא מונח שבעלי עסקים ויזמים שומעים המון, מונח הטומן בחובו עולם ומלואו של אפשרויות, מדיומים ופלטפורמות וכמובן עלויות שיכולות לטפס גבוה מאוד. האינטרנט הוא שוק תחרותי ועמוס מאוד, גם בהקשר של פרסום והשגת תוצאות טובות ורווחיות מפעילויות פרסום ושיווק דיגיטלי. לכן אתם צריכים פתרון פרסום מותאם אישית, מדויק ומקצועי, פתרון פרסום דיגיטלי עם עלויות הגיוניות אשר יגדיל את התנועה וההכנסות לאתר.

השם זאפ עדיין מתקשר אצל רבים לאתר השוואת המחירים המוביל והגדול בשוק הישראלי, אך בפועל כיום זאפ היא קבוצת מדיה דיגיטלית מהמובילות והגדולות בישראל, עם הובלת השוק מבחינת צרכנות אינטרנטית. קבוצת זאפ כוללת מעל 20 אתרים שונים ובכך מציעה חשיפה אדירה ויכולת מיקוד ללא תחרות על משתמשים ולקוחות פוטנציאליים בשוק הישראלי התחרותי. שילוב עולמות התוכן לצד הכלים הטכנולוגיים של הקבוצה מאפשרים להציע שירות ייחודי.

לפניכם היתרונות המרכזיים של פרסום דיגיטלי עם קבוצת זאפ:

  1. אינדוקס מהיר יותר של האתר בגוגל: הופעה באתרי קבוצת זאפ מגדילה משמעותית את הסבירות שמנוע החיפוש של גוגל יסרוק ויאנדקס את האתר שלכם מהר יותר. וכדי שגולשים ימצאו אתכם האתר חייב להיות מאונדקס בגוגל!
  2. מיקוד יעיל ומדויק: לזאפ אתרי תוכן כלים ואתרי תוכן ממוקדים מאוד. זה מאפשר להתמקד ולפנות לקהלי יעד מאוד ספציפיים ולשפר את תוצאות הפרסום מהותית. המיקוד מושג גם באמצעות התמקדות במילות חיפוש ספציפיות.
  3. הופעה במקור סמכותי ומהימן ברשת: מנועי החיפוש וגולשים מחשיבים אינדקסים כמקור מהימן ברשת.
  4. תנועה איכותית וממוקדת: לקבוצת זאפ מיליוני כניסות חודשיות ויכולת להזרים לאתר שלכם תנועה איכותית וממוקדת מאוד.
  5. סיוע במיתוג: הופעה באתרים חזקים ומובילים משפרת את המיתוג העסקי שלכם ואת הגישה של הגולשים לעסק שלכם.
  6. גישה טובה לגולשים ולקוחות נוספים: הופעה באתרי זאפ מאפשרת גישה לגולשים המתעניינים בתחום פעילותכם וכך להשיג לקוחות נוספים כל הזמן.
  7. שיפור יכולת שיתוף פרטי העסק במדיה חברתית: באתרי קבוצת זאפ יש כפתורי שיתוף המאפשרים לשתף פרטי עסק במדיה חברתית – כלי שיווקי חזק ומוביל המגדיל חשיפות.
Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email