Big Data

 

 

קבוצת zap הינה חברת הצרכנות הדיגיטלית הגדולה בישראל אשר מתמחה ביצירת מפגש בין אנשים ועסקים

על בסיס 23 אתרי הקבוצה הכוללים מידע על 450 אלף בתי עסקים ומבקרים בהם 16 מליון מבקרים ע"י 4 מליון יוניקים, הוקמה תשתית טכנולוגית בעלת מנגנון חכם המאפשרת איסוף וניתוח נתונים המצליבה מידע על הגולש מכל אתרי הקבוצה בזמן אמת.
על בסיס המידע שנאסף אנו מאפשרים לך, בעל העסק, שירותי שיווק, פרסום וקריאייטיב באמצעותם נייצר לך קמפיינים לקהלים ממוקדים, על פי ההתנהגות הצרכנית שלהם

מה המוצר כולל:

  • איתור ופילוח קהלי יעד על בסיס פעילותם בכל אחד מ-23 אתרי הצרכנות בקבוצת זאפ ועל סמך תחומי העניין שהביעו בפעילותם.
  • המוצר מנגיש את הקמפיין לקהלים פוטנציאליים הצפויים להתעניין בבית העסק וטרם נחשפו אליו במגוון פלטפורמות דיגיטליות.
  • כל זה מושתת על מנגנון חכם כאשר הקהלים שנצבעו מתעדכנים בזמן אמת
  • מאפשר למידה עצמית של האלגוריתם וניהול הקמפיין בראייה רב ערוצית שמובילה לשיפור תוצאות מתמיד
  • הפקת סט באנרים מתאימים ודף נחיתה לפלטפורמות בעיצוב תבניתי או בעיצוב אישי לפי בחירתך
  • ניהול הקמפיין לכל אורך תקופת הפרסום כולל: אופטימיזציה, בקרה ודוחות ביצוע שיישלחו מדי חודש

המוצרים שאנו מציעים

  • מוצרי פרימיום
  • First Chance
  • First Chance Pro
  • SEM Data
  • Facebook Data
 
 

 

אולי תתעניינו גם ב

 

 
 
 
גוגל מבקשת מהגולשים לסייע בשיפור התוצאות
25.12.12
ניסוי חדש של גוגל.קום, מציג לגולשים סקר קצר שנועד לשפר את תוצאות החיפוש. הסקר לא נוגע לכלל התוצאות בדף, אלא לשאילתת ...
 
 
חיפוש מידע: הפעילות המועדפת על גולשים
02.10.12
פעילות האינטרנטית של הגולשים נחלקת לשתי קטגוריות עיקריות: * (1) חיפוש ואחזור של מידע וכן (2) מעורבות בתכנים כאלה ואחרים....
 
 
5 הממים של כלכלה שיתופית וכיצד נתונים חברתיים מעניקים למשווקים יתרון תחרותי?
1.2.17
עד לפני זמן לא רב, כאשר הייתם זקוקים להסעה, הייתם מזמינים מונית - לגמרי מבלי להיות מודעים לאפשרויות האחרות בשוק. ...