פרסום בפייסבוק ואינסטגרם

 

 
העסק שלך חייב להיות בפייסבוק

כולם יודעים שכולם, כולל הלקוחות שלכם נמצאים בפייסבוק, וכולם יודעים שרשתות חברתיות הפכו לכלי שיווקי מרכזי ורב עוצמה, במיוחד לעסקים בינוניים וקטנים. בעיקר שלרשתות יש יתרון מובהק:

  • שימור הקשר עם הלקוחות
  • חשיפה מפה לאוזן
  • ואחד המעניינים שבהם - שיפור המיקומים שלך בתוצאות החיפוש בגוגל

אבל כדי להשתמש ברשתות באופן אפקטיבי, אתם צריכים מקצוענים שהם מסטרים בהלכות הרשתות, יודעות בדיוק איך זה עובד ומה צריך כדי שזה יעבוד בשבילכם.

חוקי המשחק והכללים משתנים כל הזמן (מה שהיה נכון לשבוע שעבר כבר לא נכון היום). כדי להגיע לתוצאות, או לפחות לשמור על הקיים, העסק שלך נזקק להתמחות ומיומנות. זו בדיוק הסיבה שחשוב לקבל את השירות מצוות ניהול מקצועי, של חברת האינטרנט המובילה בישראל:

  • התחייבות ברורה לתכולת השירות כמו כמות פוסטים תקציב מוגדר לפרסום וכו'
  • יוזמה של רעיונות והמלצות לפעילות
  • כלים טכנולוגיים מתקדמים ובלעדיים שמאפשרים לנו לתת לך שירות ברמה של חברה גדולה אך במחיר שפוי
  • תמיד מעודכנים בכל מה שחדש - ושומרים את העסק שלך רלוונטי ומעודכן
  • צוות שמחויב לתת לך שירות ודוחף אותך לחשוב שיווק ולפעול חכם על מנת להתאים לעסק שלך את פתרון הנכון ביותר, בהתאם לתקציב, לאופי העסק ולצרכים שלך.

ניהול עמוד עסקי בפייסבוק - איך זה עובד?

שירות ניהול מדיה חברתית ניתן על ידי מחלקת שיווק דיגיטלי בתהליך עבודה ברור ולוח זמנים מוגדר.

כל לקוח מקבל מנהל/ת מדיה חברתית אישי/ת שמלווה אותך מקצועית מרגע תחילת השירות ומחויב/ת לחשוב לתכנן ליזום ולהמליץ על תכנים ומהלכים שיווקיים ובנוסף כמובן שגם ליישם ולבצע.

כל לקוח שלנו שירכוש עמוד חבילת פרסום בפייסבוק יטופל במחלקת שיווק הדיגיטלי שלנו ויעבור את השלבים הבאים בדרך:

  • ביצוע שיחת היכרות הסבר על תכולת השירות ותיאום ציפיות - תוך שני ימי עסקים.
  • עיצוב ותוכן אודות השבוע הראשון לשירות מוקדש להקמת העמוד וכתיבת המידע הכללי והנכון על העסק כולל תמונות הפרופיל עסקי (גדולה וקטנה) אייקונים מעוצבים ללשוניות בעמוד.
  • גיבוש שפה ותוכנית עבודה ראשונית - יחד אתך אנו מגבשים את השפה והתכנים שישיגו עבורך את התוצאות ובונים תוכנית פעילות.
  • הפצת הבשורה - אנו מנחים אותך איך לפעול, מגבשים אתך תוכנית פעולה ונותנים לך כלים להגדלת העמוד ויצירת כמות ה"לייקים" הראשונה
  • ניהול הפעילות במדיה חברתית - מנהל/ת המדיה החברתית האישי/ת שלך מיישמת את התוכנית עליה הסכמתם ובתיאום איתך מגדילה את מעגל החברים מטפח/ת איתם את הקשר ומניעה אותם לצלצל להגיע ולקנות.
  • עדכונים - בכל חודש נשלח אליך דוח מסכם על הפעילות החודשית בעמוד ושומר אותך בשליטה על המצב.
 
 

 

אולי תתעניינו גם ב

 

 
 
 
חמש דרכים לשיפור החשיפה האורגנית בפייסבוק
27.2.17
החשיפה האורגנית בפייסבוק כמעט ואינה קיימת יותר בפועל, והמצב רק נהיה גרוע יותר, גם לפי הודעתה של הרשת החברתית עצמה – שלה ...
 
 
איך אני יודע לאיזה קהל עלי לפנות בפייסבוק?- המדריך המקוצר לעסק הקטן
9.5.17
שיווק בפייסבוק הוא עולם שלם, סבוך ומורכב שלעתים מצליח לבלבל גם את המומחים שבמומחים, ולכן בוודאי ובוודאי שעסקים קטנים ...
 
 
למה כדאי להשקיע בפרסום ממומן בפייסבוק?
3.5.17
עסקים רבים מעוניינים בגדילה מיידית במספר החשיפות ובהכנסה הכללית של העסק מלקוחות חדשים, כולם רוצים להשיג צמיחה מהירה ...