Google עדכנה את כלי התצוגה המקדימה של מודעות AdWords

Google עדכנה את כלי התצוגה המקדימה של מודעות AdWords

Google עדכנה את כלי התצוגה המקדימה של מודעות הטקסט המורחבות בגוגל AdWords. התצוגה כוללת כיום מודעות לדוגמה ותצוגות נפרדות למכשירים ניידים ולמחשבים נייחים.

החל מה-26.10.2016, לא ניתן יהיה לעשות שימוש יותר במודעות הטקסט הרגילות בגוגל AdWords, ואת מקומן תתפוסנה מודעות הטקסט המורחבות. אמנם גוגל הודיעה כי מודעות קלאסיות הקיימות כרגע תמשכנה לרוץ למשך תקופת מה, אך גם מפרסמיהן צריכים להתחיל לבצע את ההכנות הנדרשות כדי להמירן במודעות המורחבות.


על מנת לספק למפרסמים את הכלים הטובים ביותר, מכניסה גוגל שינויים שונים בממשקים שלה. השינוי האחרון שביצעה גוגל נצפה לראשונה בבוקרו של יום שישי ה-09.09.2016 על ידי Steven Johns הבריטי, ובמהלך היום, פגשו אותו משתמשים נוספים.

העדכון הנוכחי בממשק מתבטא במספר מישורים:

הפרדה ברורה בין תצוגות מקדימות של ממשקי הגלישה השונים בין מובייל לדסקטופ - הדבר חשוב במיוחד לאור העובדה שיותר ויותר גולשים משתמשים במכשירים ניידים על מנת לגלוש, לבצע חיפושים ולרכוש באתרי אונליין. היכולת לצפות בתצוגות השונות ולוודא כי מודעת הטקסט המורחבת נראית בהן במיטבה מהווה שיפור משמעותי עבור המפרסמים.

דוגמאות מודעות נוספות - כל אחת מהתצוגות המותאמות מאפשרת צפייה בעוד עשר דוגמאות של מודעות (בלחיצה על View more). אמנם לא מדובר בכלי עזר משמעותי עבור מקצועני הפרסום בגוגל AdWords, אך למשתמשים הפשוטים ישנה אפשרות לקבל דוגמאות לניסוח, רעיונות, מילות מפתח וכן הלאה.

אי חיתוך כותרות - אחד השינויים הגדולים שהכניסה גוגל במעבר בין מודעות הטקסט הקלאסיות למודעות הטקסט המורחבות הוא הכותרת כפולת השדות (במקום שדה אחד במודעות הישנות). מגבלת התווים של כל כותרת במודעה המורחבת היא 30 תווים (במקום 25) והכותרות תופענה זו לצד זו כשביניהן מקף. מפרסמים שהשתמשו במודעות הטקסט המורחבות גילו כי סיומות הכותרות שלהן נחתכות, בלא שקיבלו על כך התרעה. הדבר התרחש בעיקר בצפייה בפרסומות מתוך מחשבים נייחים. כעת, טוענים מומחי הפרסום ה- AdWordsכי היכולת לצפות בתצוגות המקדימות גם כפי שהיא נראית בנייח וגם בנייד, הינה תוצאה של הפניות השבות ונשנות לגוגל בנוגע לחיתוך זה וכי בכך, גוגל תסייע לצמצום ההפתעות הנגרמות בדרך זו. יחד עם זאת, עדיין מפרסמת גוגל בסקציית התמיכה שלה את האזהרה בנוגע לאורכן של הכותרות הכפולות: "בהתאם לגודל המסך של הלקוח הפוטנציאלי, הכותרות עשויות לגלוש לשורה שנייה".

אין ספק כי גוגל יוצאת מגדרה על מנת ליצור מצב שבו לא תאבד מפרסמים בעת המעבר בין המודעות הקלאסיות למודעות הטקסט המורחבות. עד כה, נראה כי היא בדרך הנכונה. אולם, ה-26.10.2016 עדיין רחוק ויש סיכוי טוב שישלפו עוד לא מעט שפנים ושיפורים מהכובע של גוגל, שמטרתם, כמובן, להמשיך ולבסס את מקומו של AdWords ככלי הפרסום המועדף על מפרסמים רבים.

עוד לא בטוחים איך וכיצד תוכלו לעשות שימוש בכלי התצוגה המעודכנים של מודעות הטקסט של גוגל AdWords?
http://searchengineland.com/adwords-ad-preview-window-sample-ads-258482

Share on Facebook
Share On LinkedIn
Share by Email